Здравейте! Бях дал колата (Фиат Брава 1.6 16V - на метан) на чичо ми, за да иде на море. Днес си я взимам, паля и тръгвам, но при натискане на съединителя и намаляване на скоростта или смяна на предавката колата гасне. Изведнъж светкат лампите (на маслото и акумулатора), педала на спирачката става твърд, а хидравликата спира да работи и имам чувството, че ще се убия някъде. Понякога се случва само да премигне лампата на маслото, но колата не гасне и продължава да върви. Преоблемът не е постоянен (на всяко спиране или смяна на предавката), но доста често се случва, днес за 30 км поне 6-7 пъти ми се случи, като 2 пъти бях на светофар и е доста неприятно. Случва се независимо дали карам на метан или на бензин, пробвах и с двете. Също да добавя, че дори и трудно пали (обикновено само въртя и няма проблем, давам до 3000 оборота и прехвърля на метан), но днес ако не подам газ не става, а и трябва да задържа повече да завърти. Ако някой има представа какво може да е или вече се е сблъсквал с този проблем и го е решил, нека да помогне. Благодаря предварително. П.П. Нов съм във форума и се извинявам, ако темата не е за този раздел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаснене при натискане на съединителя Фиат Брава
Collapse
X
-
eh4ev07 написа:то ако не се оправи с смяна на въздушен филтър диагностика или почистване на стъпковия моторFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
lithrone
Аз карам мареа на метан и това ми се случва в на 2-3 хиляди километра веднъж но е мн неприятно наистина.Колегата даде страшна идея за грешките.. не се бях замислял за това.... само това ще е да занете! Може и някой датчик да е тръгнал.... ще я карам и моята за я закачат и без това никога не съм я карал
Коментар
-
Мисля че може да се бъзика и горивната помпа, но отиди на диагностика най- добре Там ще се види какъв е проблема! Успех приятел!Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Ето какво стана днес, паля сутринта (към 10 часа) и си карам без никакви проблеми. Отивам на диагностиката, където ми казват, че щом сега не се е появил проблема няма смисъл да я закачват. Препоръча ми да карам и при поява да ида пак. Тръгвам аз, карам си и установявам, че когато вече се е вдигнала температурата и навън е много топло, започва да се пуска втората перка, която ми тегли ток и когато съм на място колата почти гасне, пресветка лампата за маслото, но все пак успява да задържи. Явно проблемът е с тока, при пускане на перката, натискане на спирачката, пускане на климатика, завъртане на волана, тоест всичко, което успява да гълта ток и колата гасне, особено при ниски обороти, например ако съм спрял на стоп. Случва се дори в движение да ми премигне лампата за маслото (бях на 2000 оборота), но явно заради перката и хидравликата, вече и аз не знам. Казаха ми, че няма смисъл да я закачат на диагностиката, а да ида при жичкаджиите и те да си търсят проблема. Та засега така, ще видим какво ще кажат и ел. майсторите и след това ще пиша пак.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
eh4ev07 написа:колега така описано може и от проблем с зареждането но от разстояние е трудно да се определи но това с светенето на лампата на маслото ме притеснява наи многоFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
eh4ev07 написа:алтенатор=динамо =това което изках да ти кажа -проблем с зареждането. а се сетих и друго да не клеимореда да ти прави проблеми но първо премери как зарежда колата с повече консуматори (фарове авариини музика и др)Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
eh4ev07 написа:гледаи да отстраниш проблема с зареждането по бързо защото ако караш така акомулатора ще падне още и ще ти вземе да трупа и грешки или ще угасне и ще останеш на пътяFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар