Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Като врътна ключа стартера не върти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Като врътна ключа стартера не върти

    Днеска ми го направи тоя номер. Въртя ключа, има ток по таблото сичко - стартера не иска да върти. На 3-4 път врътна. Къде да търся проблема? Контактния ключ? Лоши връзки някъде? Вътре в стартера? Дайте малко акъл, че май само това и основен ремонт не съм правил още...
    N.Y. State of Mind

    #2
    Май контактният ключ е направил номер. Може и да не се повтори ако е бил той. Стартера издава ли стържещи звуци?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      кола

      почукай с нщо стартера може да се оправи ако е блокиралбендикса зацепва ли провери и малката жицата към стартера и буксите на акумолаторапосле ключа-клеимореда
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Значи акумулатора не е проблема, понеже таблото свети, ток има колата, след това си върти нормално, без мъка. Като ми направи проблема стартера никакви звуци не е издавал. Бях включил на контакт и като въртях ключа просто така си го въртях, без колата да реагира по какъвто и да било начин.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          И при мен беше така

          Колега и при мен беше така на Типото ток има лампите светят въртя ключа ама нема никои в къщи свалих пластмасат под волана дето покрива ключалката за да стигна до кабелите за запалване кутииката дето влизат в неа се държи на 2 болчета лесно се сваля отворих е и е почистих пръснах е и с контактен спреи беше доста клеясала но всъщност проблема беше в червениа кабел които влиза в стартера хлабава връзка като го разклата и пали да го управих сега Типото е Огин Чао.
          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

          Коментар


            #6
            Re: И при мен беше така

            stivan_alone написа:
            Колега и при мен беше така на Типото ток има лампите светят въртя ключа ама нема никои в къщи свалих пластмасат под волана дето покрива ключалката за да стигна до кабелите за запалване кутииката дето влизат в неа се държи на 2 болчета лесно се сваля отворих е и е почистих пръснах е и с контактен спреи беше доста клеясала но всъщност проблема беше в червениа кабел които влиза в стартера хлабава връзка като го разклата и пали да го управих сега Типото е Огин Чао.
            Ще проверя аз там как са нещата, мерси колега!
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              кола

              е зависи за каква кола става на въпрос ако е Пунто/ Браво има клеиморед може да извадиш само е2 та реда букси и да пробваш с кабел /като по Филмите /дали от там ще работи стартера ако вадиш клеимореда трудно се слага щото има много малки части едно топче и пружинка и може да паднат а всичко е паластмаса на по старите коли Типо си е вярно на винтчета и може по лесно да се свали клеимореда а той на някой е бакелитовпочукай стартера първо с дърво или нещо подобно
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ако проблема се оправа с почукване по стартера, както те съветва Ключаря, си за смяна на четки.Ако момента не ти е подходящ финансово за операцията, слагаш една метална тръба и като ти го направи - почукваш по стартера. Но в един момент и това ще спре да действа

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Да внимава къде точно чука и ако може да не е метално точно отпред -може да се изолира малко един път на една кола познат като чукна изпусна лоста и все едно се завари на кабела и корпуса на двигателая
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Има го този момент, но ако е дървено трудно се определя силата на удара

                    Коментар

                    Working...
                    X