Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ASR/EBD/ABS failure - Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами то няма нищо за настройка по него.Допираш, натискаш бутона и за макс. 10 секунди гледаш резултата.Уреда е нов.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Акуммулатора отпада като вариант, при палене с фарове пада е 10.6в.На друго място е проблема .....п.с. от 2 дена няма проблеми с ABS системите, но пък упорито твърди, че имам изгоряла свещ
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #33
        Taзи вечер е много послушна !АБС/АСР грешките ги няма никакви, а изгорялата свещ сама се смени Приемам всякакви смислени предложения.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          emzo написа:
          Taзи вечер е много послушна !АБС/АСР грешките ги няма никакви, а изгорялата свещ сама се смени Приемам всякакви смислени предложения.
          Смени колата? За несмислено приемам да смениш марката...

          Коментар


            #35
            кола

            То ква и да е все може да се случи така че не е гаранция че ако е друга мярка няма да има и повече проблеми дори
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              След снощното затишие - сутрешна ABS буря.Май мисля да взема от едно ударено стило целия куплунг на акумулатора за проба.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                кола

                да не си мил двигатела преди
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #38
                  Категорично - не, нито като я купувах, нито после.Т.е. мръсен е.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    iakvvu написа:
                    Martin’s написа:
                    Айде и аз да не съм по назад, днес ми изписа "Preheat failure" - свалих буксите на свещите и ги премерих всичките са по 1.9 съпротивление, а колко трябва да са по принцип ?И от какво може да е това ...
                    Провери си петдесет амперовите предпазители под капака на акумулатора.Не помня кой точно беше.Той осигурява силовото захранване(+12 V) към релето за подгревните свещи(един дебел кабел хванат с гайка за релето).Ако е изгорял предпазителя-няма захранване и колата ще пищи.Вече на двама приятели със Стило излиза изгорял предпазител.
                    Бих се хванал за това и ще обясня защо.При мен също пищи понякога за изгоряла свещ, но това ням нищо общо със състоянието на акумулатора. Според мен също е кофти конектор някъде.Обаче, при мен един от бушоните е правен - слаган е нов на кабелчета. Видях че е горял. Мисля че от там може да се получи.Не съм сигурен, но мисля че при паднал акумулатор не съм виждал тая грешка, само Alternator failure.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #40
                      кола бушони

                      не би трябвало да има слагане на жици аз така щях да си потпаля колата като ми изгоря бензиновата помпа Бушонао със жиеци и вместо за изгори той изгоря стопи се бензиновата помпа
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #41
                        И при мен светеше индикацията за изгоряла свещ.Оказа се,че не съм закопчал двата големи куплунга на панела с бушоните.Само съм ги пъхнал...
                        Octavia RS
                        Evo 10-служебната играчка.

                        Коментар


                          #42
                          Проблема е открит и остранен, няма повече пискания.Катинар.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #43
                            Проблема се появи отново.Отворен съм към всякакви предложения.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              emzo написа:
                              Проблема се появи отново.Отворен съм към всякакви предложения.
                              Виж в аутодата има нещо за ESP в секцията за Known fixes and bulletins. Ако все още не си гледал там.
                              Marea Weekend HLX Jtd 110

                              oO(_)____////____(_)Oo

                              Коментар


                                #45
                                Гледах го, с новия контролер съм.Повиха се онзи ден, като заваля дъждец. Пак ще е някоя калпва връзка, но не знам къде да я диря вече.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X