Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ASR/EBD/ABS failure - Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Айде и аз да не съм по назад, днес ми изписа "Preheat failure" - свалих буксите на свещите и ги премерих всичките са по 1.9 съпротивление, а колко трябва да са по принцип ?И от какво може да е това ...
    Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

    Коментар


      #17
      Здрави са ...Явно в някой от милионите конектори е разковничето.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Martin’s написа:
        Айде и аз да не съм по назад, днес ми изписа "Preheat failure" - свалих буксите на свещите и ги премерих всичките са по 1.9 съпротивление, а колко трябва да са по принцип ?И от какво може да е това ...
        Провери си петдесет амперовите предпазители под капака на акумулатора.Не помня кой точно беше.Той осигурява силовото захранване(+12 V) към релето за подгревните свещи(един дебел кабел хванат с гайка за релето).Ако е изгорял предпазителя-няма захранване и колата ще пищи.Вече на двама приятели със Стило излиза изгорял предпазител.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          Aма това ако го прави постоянно
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Одеве ми хрумна гениалната идея, че може да е от това, че целогодишно фаровете са ми на позиция ON и ги изключих, но пак ми го направи.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Днеска ново "двайсе" - EBD Failure - Stop EngineПосле ще сканирам всичко де мога за грешки.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                При мен след подобна поява преди време, веднага закачих на диагностика и не беше записало нищо...
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #23
                  Стига гледали за тия грешки, това са текущи ерори няма да ги има записани. Единствено ако физически има повреден ABS датчик, или централата е капут (и няма комуникация) тогава ще има записана постоянна грешка.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    #24
                    radoslavp написа:
                    Стига гледали за тия грешки, това са текущи ерори няма да ги има записани. Единствено ако физически има повреден ABS датчик, или централата е капут (и няма комуникация) тогава ще има записана постоянна грешка.
                    Не е точно така колега.

                    Коментар


                      #25
                      Аз писах и в темата специално за Стило-то (не че познавам човек, който има нерви да я изчете цялата де) и затова пиша и тук от личен опит - Стилото, което карам сега често правеше този проблем на бившия си собственик. Откакто го имам аз ми е изписало такова нещо след старт на двигателя само и един единствен път - беше ми слаб акумулатора, защото си регулирах фаровете доста време без включен двигател.Като подкрепа на това твърдение искам да приведа и факта, че когато купих колата стоя около месец и акумулатора не искаше дори да захрани лампичките на таблото. Т.Е. бил е слаб. След смяната му с нов - всичко е ОК
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #26
                        Ще ме караш да взема някой назобан акумулатор за проба.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Мда пробвай с друг акумулатор, нали и аз така ти бях казал в голямата тема за Стилото!!

                          Коментар


                            #28
                            Работата отива на нов акумулатор, а ако е от него, като сваля стария и ще ида при тия "специалисти" дето го гледаха с товарна вилка или както там му се вика .....
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Тъй, случайно ми попадна ей такова чудо на техниката: Даде ми 10.2.Някой да ми каже сега, кво означава това ? Че за мен отоговора е - перфектен акумулатор.....
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Честно казано за първи път виждам такова чудо на техниката, но се информирах как се ползва.Ако говорим за волтове на акумулатор, то 10.2 естествено е малко, но принципа е, че това чудо мери волтове при натоварване. Пише допустимо напрежение при нов акумулатор - 9V...как ги докара за стар 10.2 ? :D Сигурен ли си, че уреда е читав?И сигурен ли си, че като мериш задаваш правилните ампер часове? Имам предвид, ако на 75 Ah акумулатор му прикараш този уред и на уреда му кажеш, че мери 60 Ah, то дори и да е слаб акумулатора уреда ще отчете, че е ОК.Говоря принципно. Не знам какъв съвет да ти дам конкретно, защото не съм мерил лично с такова нещо
                                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                                Коментар

                                Working...
                                X