Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна части на ТИПО 1.6 Моно Инжекция

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Смени моното с карбуратор от типо/темпра вебер двукамерен. Махаш плочката за газта (ако я имаш), и слагаш 2 щуцера при двете клапи на карбуратора. Намираш някой ненатоварен път, да можеш да караш в големи граници на оборотите на различни предавки, и си регулираш газта. Разхода ще ти се оправи, както и вървенето. И ще си спестиш куп главоболия в бъдеще.
    И знаеш ли колко неща още трябва да сложи за да мине на карбуратор ?? Трябва му друго делко с чукче от Типо карбуратор (не че не става и с това делко но не се знае разхода как ще е), трябва му и входящия от карбураторно типо, бензиновата помпа на моното е на голямо налягане и карбуратора ще прелива ... и то стана направо прекрасно :D
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      Valiosport написа:
      Synthy написа:
      Смени моното с карбуратор от типо/темпра вебер двукамерен. Махаш плочката за газта (ако я имаш), и слагаш 2 щуцера при двете клапи на карбуратора. Намираш някой ненатоварен път, да можеш да караш в големи граници на оборотите на различни предавки, и си регулираш газта. Разхода ще ти се оправи, както и вървенето. И ще си спестиш куп главоболия в бъдеще.
      И знаеш ли колко неща още трябва да сложи за да мине на карбуратор ?? Трябва му друго делко с чукче от Типо карбуратор (не че не става и с това делко но не се знае разхода как ще е), трябва му и входящия от карбураторно типо, бензиновата помпа на моното е на голямо налягане и карбуратора ще прелива ... и то стана направо прекрасно :D
      ..... само две малки поправки! Тъй нареченото "делко" при карбуратоните Типо-Темпра не е с чукче-наковалня, "индукционни’ са, независимо как са разположени!И второто е че, карбовете са с възвратен за горивото, ако ли не нищо не струва тройник! При мен има един леко скандален в форума карб, който с удовоствие бих предоставил при нужда! Има нужда и от колектор, но и това имам! Остава вупроса за нагревателя , който въобще не страшен, а също и кой ще управлява клапана за принудително спирене празен ход, но и това не е болка за умиране!Но иначе аз съм за това нещата да се възтановяварт както ги е кунстроирал завода, и тогава нещата си отиват на място!Придържайте се към решенията на ФИАТ, особено когато става дума за ТИПО!Успехи!
      fiat divak

      Коментар

      Working...
      X