Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна части на ТИПО 1.6 Моно Инжекция

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замяна части на ТИПО 1.6 Моно Инжекция

    Въпроса ми е следния знам че има въздушна кутия на която въздушния филтър се намира при калника искам да заменя с такава моята въздушна кутия която е огромна ръбеста и заради която си взема малко повечко въздух колата, интересува ме също дали може да сложа 16 клапана вместо моите 8 и дали е оправдано. Така или иначе сменям гарнитура в момента и някои други неща ще сменям та дали може да се пипне нещо по колата. Целта икономия на гориво 8л газ извън градско, 16-17 градско (това е много) искам да го направя някаде около 10-12 максимум чудя се дали да не слагам пълна инжекция но в този случай ще трябва да сменям и газовото обурудване и други неща. 2ри въпрос искам да знам как да източа хидравличното масло и да го подменя нацяло с ново двигателя ми е 169A304886422101581m3Ще се радвам да получа максимален брой съвети също така на дневен ред седи рязането на катализатораПукнато гарне дали ражда проблемии как/дали да свържа бензиновата помпа като превключи на газ да се изключва +ве и -симоже ли решетката с логото на фиат да се замени с решетка от метал ?Благодаря предварително
    Tipo 1.6 mi 78HP

    #2
    За да си смениш маслото на хидравликата откачи маркуча който връща в казанчето,набутай го в едно шише.Палиш някой налива в казанчето ново масло,ти въртиш вътре,когато почне да излиза от маркуча в шишето бистро червено масло,спираш манипулацията.Завираш маркуча който връща обратно в казанчето и доливаш колкото е необходимо.Метални решетки за типо несе продават,само home made можеш да сложиш.За другото нека другите колеги се изкажат.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      pecata написа:
      За да си смениш маслото на хидравликата откачи маркуча който връща в казанчето,набутай го в едно шише.Палиш някой налива в казанчето ново масло,ти въртиш вътре,когато почне да излиза от маркуча в шишето бистро червено масло,спираш манипулацията.Завираш маркуча който връща обратно в казанчето и доливаш колкото е необходимо.Метални решетки за типо несе продават,само home made можеш да сложиш.За другото нека другите колеги се изкажат.
      ясно благодаря колега все е нещо!
      Tipo 1.6 mi 78HP

      Коментар


        #4
        Друга кутия можеш да сложиш само ако стартата ти е само с 1 болт (има и такава с 3)! Тогава взимаш метален капак от карбуратор + въздушния маркуч + кутия и поставяш!16 клапанова глава на този мотор не можеш да сложиш!! Ако имаш още въпроси, питай!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Катализатора май отдавна е трябвало да го махнеш, или вече материала може и сам да си е излезнал през ауспуха! Спукано гърне ражда само звукови проблеми!За спирането на помпата има една тема от около 15 страници с направени изводи в края - потърси я!Този разход на газ ми звучи повече като недобре подбрана газова уредба или проблеми с нея, отколкото нещо друго! Не казваш нищо за разхода на бензин!Със смяната на филтърната кутия ще постигнеш най - вече визуален ефект! За смяната на 8 клапана с 16 трябва да си купиш половин двигател т.е. цял друг!Успех!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Спукано гърне + газ=невероятен разход,Провери си и клапаните, моите бяха стигнали до 0.15-.20 и разход15-16 газ,след реглажа вече е 13
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #7
              За смяна на хидравличното масло си подготви достатъчно парцалчета, че става голямо мазало.
              Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
              Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
              -------------------------------------------------------------

              Коментар


                #8
                благодаря на всички колеги, значи не гоним визуален ефект а икономия на гориво че е скъпота искам да смена кутията щото и липсват 2-3 крачета поради таз причина наддига от едната страна и си взема въздух без да и трябва и отива 1-2 литра газ, четох че гарнитура от лада и гумички за клапаните ставали от лада има ли смисал от интервенцията предвид че искам да карам този автомобил 2-3 години и след това друг дай боже
                Tipo 1.6 mi 78HP

                Коментар


                  #9
                  Бе не слагай от лада!! Може и да стават въпреки че за сефте слагам, ама не залагай на тях!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    мхм то хубу не залагай ама ми се струва че ще има разлики в цената
                    Tipo 1.6 mi 78HP

                    Коментар


                      #11
                      Извинявай, ама ти да не искаш с трици да ловиш маймуни? Ами няма да стане! 8 гумички Кортеко не са кой знае колко. Ако не инвестираш в тази кола как после да и свалиш разхода? Проблема с горенето от скоро ли е? Как е бил разхода преди? Мембраните на изпарителя как са? Плочката сигурен ли си, че е правилно подбрана? И пак питам - на бензин как е? Ей на тия въпроси си отговори и после питай как да сваляш разход!За филтърната кутия няма значение каква ще е, стига да е здрава и да ти пасне. Все пак си потърси от 1,6 двигател. От там можеш да имаш завишен разход, но пък оборотите на газ ще са трудно регулируеми, ако имаш такова нерегламентирано всмукване на въздух.За хидравличното масло - аз като исзмуча маслото с една спринцовка от резервоарчето, го махам и после на същата спринцовка слагам един дълъг шлаух - я от система, я от нещо друго, и с него достигам почти до рейката. После наливам чистото масло и готово.Поздрави!
                      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                      Коментар


                        #12
                        Forsaken написа:
                        Извинявай, ама ти да не искаш с трици да ловиш маймуни? Ами няма да стане! 8 гумички Кортеко не са кой знае колко. Ако не инвестираш в тази кола как после да и свалиш разхода? Проблема с горенето от скоро ли е? Как е бил разхода преди? Мембраните на изпарителя как са? Плочката сигурен ли си, че е правилно подбрана? И пак питам - на бензин как е? Ей на тия въпроси си отговори и после питай как да сваляш разход!За филтърната кутия няма значение каква ще е, стига да е здрава и да ти пасне. Все пак си потърси от 1,6 двигател. От там можеш да имаш завишен разход, но пък оборотите на газ ще са трудно регулируеми, ако имаш такова нерегламентирано всмукване на въздух.За хидравличното масло - аз като исзмуча маслото с една спринцовка от резервоарчето, го махам и после на същата спринцовка слагам един дълъг шлаух - я от система, я от нещо друго, и с него достигам почти до рейката. После наливам чистото масло и готово.Поздрави!
                        Сега преди си гореше много добре извън града а в града си гореше 16(но се оказа че не ми е работил термостата) ама газта беше 70 стотинки и не беше болка за умиране още повече че нашият град е малък и не е нужно да я караш толкуз ама ся вече си е 1.12 и си удря през джоба, а на бензин ми е трудно да определя щото не съм я карал на бензин.а за това че трудно се регулират обортоите си много прав колега щото неможаха да ги оправят в сервиза но пък намериха кво да ми сменат ( кабели, палец и дистрибутурна капачка ) така че 100% имам нужда от нова кутия!
                        Tipo 1.6 mi 78HP

                        Коментар


                          #13
                          Никой ли няма предложения за новички неща докато колата е още в бокса да измислим нещо
                          Tipo 1.6 mi 78HP

                          Коментар


                            #14
                            anasazy написа:
                            Никой ли няма предложения за новички неща докато колата е още в бокса да измислим нещо
                            Какво искаш да сменяш ? А за завишения ти разход може да е ламбда сондата ...
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Смени моното с карбуратор от типо/темпра вебер двукамерен. Махаш плочката за газта (ако я имаш), и слагаш 2 щуцера при двете клапи на карбуратора. Намираш някой ненатоварен път, да можеш да караш в големи граници на оборотите на различни предавки, и си регулираш газта. Разхода ще ти се оправи, както и вървенето. И ще си спестиш куп главоболия в бъдеще.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X