Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат браво жтд проблем с поплавъка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат браво жтд проблем с поплавъка

    Здравейте!От 2 месеца имам проблем със стрелката,която показва колко гориво имам в резервоара.Когато имам по-малко от 15 литра стрелката ми показва че карам в резерва.Казаха ми,че поплавъка прави проблем или е замърсен и не отчита правилно или е заседнал в най-лошия случай да го сменя.Опитах се да отворя капака на резервоара но не успях.Немога да го мръдна нито на ляво нито на дясно защото не се пада точно на дупката ами е малко в ляво и няма как да вкарам 2те ръце за да го завъртя.Също ме предопредиха,преди да сваля капака да си намеря ново уплатнение за него защото се раздувало неможело да уплатнява както трябва и в колата все миришело на нафта.Та ако някой е имал същия проблем знае как да отвори капака и как се сменя поплавъка нека пише ще се разберем нещо или да даде малко акъл на зелената тиква. В сервизи не искам да ходя защото като ме гледат,че съм малък мислят,че съм и глупав и ми режат главата от сякаде, колкото могат дерат!! От Пловдив съм живея в Кършиака.

    #2
    При мен също се отви много трудно капака на "бидоня" Аз го развих с дървено трупче и чук, внимателно с почукване и леко по леко тръгна и после си го развих на ръка. Другият вариант е ако можеш да бръкнеш с някакъв ключ който има формата на буквата С. В единят край трябва да има дръжка а в другият зъбче което да закачва за гайката на "бидоня"

    Коментар


      #3
      Аз бърках с една дълга медна тел но ефекта беше нулев.Обратно на часовниковата стрелка ли го разви ? имаше ли проблем с това оплатнение за което съм написал по горе ? И трябва ли да ти е напълно празен резервоара когато правиш тази процедура или няма проблем и да има малко нафта ?

      Коментар


        #4
        кола

        износило се е резистора -окиса където опира въпросния поплавъкотваря се с рязко чукане по гривната внимавай вход/изхода на маркучитене е необходимо да се сменя гуменото уплотнение ако не се е скъсало после като се слага гривната трябва да е в средата и да се натиска на долу
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Фиат браво жтд проблем с поплавъка

          d1msk1 написа:
          Когато имам по-малко от 15 литра стрелката ми показва че карам в резерва.
          Колега, а досега как е било, колко литра си имал, когато е било наред и ти е показвало че си в резерва?

          Коментар


            #6
            Ами когато съм оставал със 5 литра ми показваше до 1вата чертичка или ако е по малко по средата а сега е постоянно на 0 само ако сложа много нафта тогава се вдига и то не винаги 1 път показва че нямам нафта 2ри пат показва че е пълен резервоара.И както по горе казах когато съм с по малко нафта пък винаги седи на 0 едва ли ще ми изгори 11 литра за 100 км

            Коментар


              #7
              колега от опит да ти кажа, че тая работа е мн завряна... преди няколко дена и аз разглобявах моята сонда и този път направо я раздробих т.е. разглобих я нацяло... проблема ми беше, че не показваше колкото трябва т.е. мн бавно се вдигаше стрелката като сипя гориво(ама мноооого бавно) и преди ми се е случвало и беше заради задръстена от боклуци цедка, тогава си я оправих, като я изчистих и всичко си дойде на място.. та... за развиването на капака чукаш с чукче и някоя отверка по широка, но внимателно да няма нежелани ефекти... после вадиш сондата тя е малко на е*ем страна, махаш мъркучетата за вход и изход на горивото както и едно друго дето според мен е за вакума ама може и да греша , то е гайка с ключе 8 или 9 вадиш и буксите и си готов... това е лесната част.. от тук почва мизерията отстрани ще забележиш една пластмасова тръбичка, която стига чак до доло измъкваш я от долния край с малка отверчица и я дърпаш хем силно, хем внимателно после вадиш горната част на сондата и леко че има една пружина там... сега ще имаш директен достъп до поплавъка пак с една малка отверка отваряш капачето мноого внимателно, че вътре има едни тънки пластинки да не ги огънеш... и пак изскача една пружина та... тези пластинки се допират от двете страни на поплавъка като едната страна е ографена и там може да ти е проблема т.е. да не прави хубав контакт ... забърши ги добре, но не ги търкай с нищо твърдо, че резултата може да е фатален сглобяването става по обратния ред, като е МНОГО важно когато сглобяваш от доло на сондата има едно винтче за права отверка развиваш го и пъхаш нещо тънко за да подпира поплавъка, понеже той стои му две пружини и нагласата му е много трудна като подпъхнеш нещо от доло се позиционира и става лесно... обърни особенно внимание при сглобяването пластънките да се опират плътно до стените на поплавъка иначе няма да правят контакт и всичко започва от начало Дано да съм бил полезен! И умната !
              Fiat Brava TD100

              Коментар


                #8
                Spooni мерси за изчерпателния отговор.Значи аз до преди малко съм е правил и то преди да видя твоя коментар.Развъртях капака изкарах цялата сонда със поплаваците с всичкото и си поиграх с нея :D поплавъка мислих, че е онази щекичка накрая кадето има нещо под формата на сапун ,:D завъртях е на обратно и зглобих всичко.Оправи се за сега дадох на контакт и ми показа че имам 10 литра и малко, а преди това светеше лампичката че нямам нафта.30 мин си играх със скапания капак.Завива се на криво и ме дразни накрая го оставих на сикиме и тва е :D Сега остава да чакам отново да се прецака.Благодаря и на kluchar за информацията.Темата може да е триете работата е свършена!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  хубаво е дасе савие правилно гривната че мерише на гориво аиако напъэлниш до горе ще излиза Аз съм вадил няколко пъти наколи и все става да се завие но последния път на моята кола не можех да го завия както трябва и сега е не дозавит ама слагам малко бензин 10 л. -карам на газ а и отгоре съм го уплатнил железния капак
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    d1msk1 написа:
                    Темата може да е триете работата е свършена!
                    Да е трием ли вече темата, ако всичко е ок?

                    Коментар


                      #11
                      Трийте е мерси за всичко

                      Коментар


                        #12
                        А може ли да е оставим, та ако някой има подобен проблем, да е прочете?

                        Коментар


                          #13
                          d1msk1 написа:
                          ... Завива се на криво и ме дразни накрая го оставих на сикиме и тва е :D Сега остава да чакам отново да се прецака. ...!
                          Сега да чакаме ли тема със заглавие: от както си оправих нивомера, почна да харчи повече от обичайното???Ключаря ти каза, казвам ти и аз: задължително си навий гривната на сондата правилно и яко! От опит ти казвам,че при всяко движение на колата горивото се лашка достатъчно силно и винаги си намира пролука за да изтече от някъде.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар

                          Working...
                          X