Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител ПУНТО и други...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител ПУНТО и други...

    Пускам ново заглавие за стара тема /смятам актуална,след като отиде на 2стр./ Тук пиша как се проверява нормалното състояние на съединителя на Пунто/справка сервизно описание -чешкия линк,който пуснах тия дни /с малко коментар от мен -освен размера, другото е общо за много коли-не само Фиат !Измерва се разстоянието/хода /на педала на съединителя от натиснат до край /заб:да няма постелки освен заводските/ -опрял на стената до ненатиснат-трябва да е 140+-5 мм.-при нужда се регулира дължината на жилото-чрез отвиване /завиване на двете или едната самоконтреща гайка /Намират се под стойката на акумулатора.Това е нормалното състояние,показател за добро тех.състояние на съединителя ,при това двата педала са приблизително на една височина.Внимание !!! Важно !!!При прекомерно скъсяване на жилото,изключващият лагер остава без хлабина- върти постоянно и заминава ! Показател за това е много високия педал !Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    #2
    Веско за мое щастие в моя вход също имат пунто само че моно инжекция 1.2 Накарах неговия собственик да седне в моето и да натиска моя съединител и да каже има ли разлика.той няколко пъти сяда ту в моята ту в неговата кола натиска и двата съединителя и според него няма никаква разлика.Пък той е международен шофьор и щом не откри разлика значи аз нещо си втълпявам но пък 37 години карам коли и имам някакъв нюх.Най вероятно вилката да ми заяда от време на време но като се затопли ще я видя.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар

    Working...
    X