Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ще имали проблем- свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз ще ги взема по 18$ комплекта
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #17
      Колега, извини ме за безпокойството но ще може ли да провериш за моята Алфа /има я в подписа/ каква е цената на комплект /големи и малки/ свещи!Благодаря предварително!
      Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
      Uno 75 1.5i.e.8V 88`

      Коментар


        #18
        За справка в Германия цената на BERU UXF 79 e 4-5 euro ,a за Beru UXF 79 P ,с платина е 6-8 еуро.НГК са по 4-5 евро,а Бош е по 4-8 евро в зависимост от модела.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          При много електродните свещи пак работи само един страничен + централния електрод. "Разширено огнище" - как не

          Коментар


            #20
            jamie написа:
            При много електродните свещи пак работи само един страничен + централния електрод. "Разширено огнище" - как не
            Как разбра че е точно така?Multi-electrode spark plugs are recommended by BMW, GM-Opel, VW, Skoda, SEAT, Renault, Audi, and other manufacturers for their engines. The use of more electrodes extends the replacement interval up to 60 000 km. The stable electrode spacing and thermal properties during long-time service predetermine these spark plugs for a wide range of engines, both the latest and older ones.Two or three side electrodes of the BRISK Extra spark plugs provides spark gap design opened towards the combustion chamber. This facilitates flame front spreading in the first phases of burning, and eliminates extinguishing by heat removal from the electrodes. The possibility of flashover in several points improves the mixture ignition. Central electrode of the BRISK Extra spark plugs is filled with copper, which makes it possible to optimise the length of the insulator tip, and to improve the heat range.The spark plugs are manufactured in a two-electrode version, with possible flashover from the combustion deposits on the insulator tip, or in a three-electrode version.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              Geshabeli, в твоя цитат не виждам опровержение на моите думи.Относно това как съм разбрал - достатъчни са елементарни познания по електротехника.

              Коментар


                #22
                Относно това кога и как ще възникне искра в запалителната свещ мисля че jamie е прав, искрата ще възникне между централния електрод и един от външните, но има преимущества ако са повече външните електроди!П.П. Колега Force Were ще можеш ли да кажеш цена за свещите за моята кола?
                Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                Коментар


                  #23
                  немога да ти кажа цена, защото са казали на моя човек че в момента склада бил празен и нямало никакви свещи.
                  Tofas- Sahin 1.6 карб.

                  Коментар


                    #24
                    Хайде да се включа и аз с въпросче. Четох на страницата на някой производител (мисля Бриск, ама не съм сигурен, линка беше от форума...) че при работа на газ препоръчвали топлинното число да бъде "1-ца по-студено", уви няма да имам време да потърся линка, поне не днес... Та въпроса - помня, че боша дето си взех преди време имаше 7 в заглавието си. Кое е по-студено 6 или 8? И въобще какво мислите по въпроса?
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #25
                      jamie написа:
                      Geshabeli, в твоя цитат не виждам опровержение на моите думи.Относно това как съм разбрал - достатъчни са елементарни познания по електротехника.
                      На руски звучи така:Многоэлектродные свечи зажигания рекомендуют для своих двигателей фирмы БМВ, ГМ-Опел, Фольксваген, Шкода, Сеат, Ренаултt, Ауди и другие. Применение большего количества электродов удлиняет интервал замены до 60 000 км. Стабильность межэлектродного расстояния и тепловых характеристик в течение длительной эксплуатации расширяет диапазон применения этих свечей зажигания для большего сортимента двигателей, от новейших двигателей до двигателей старшей конструкции. Два или три боковых электрода свечей зажигания BRISK Extra позволяют открыть искровой разрядник в направлении в камеру сгорания. Это облегчает распространение фронта пламени в первых фазах горения и сдерживает гашение вследствие отвода тепла в электроды. Возможность искрового пробоя в нескольких местах повышает качество воспламенения смеси. Центральный электрод свечей BRISK Extra выполнен из меди, что позволяет оптимизировать длину наконечника изолятора и расширить тепловые характеристики.Свечи выпускаются в исполнении с двумя электродами, с возможностью искрового пробоя с нагара на наконечнике изолятора, или с тремя электродами.Хората са мислили и ги правят ,а ние се опитваме да открием топлата вода!Ако не искаш мнотоелектродни ,не си купувай.Ти губиш!
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #26
                        Голямата загуба... аз ги изхвърлям винаги като ги намеря в новозакупена кола.Но си прав - избора си е на шофьора За мен това е мътене на главата с реклама - ако искаш да не сменяш свещи, интервала за смяна на иридиевите е до 100 000 мили (примерно). Понеже обаче темата се поразводни - искам да попитам колегите с "модерни" свещи - с какво можете да се похвалите че са по-добри в сравнение с най-проста свещ ? Да чуем личен опит. Реклами много (включително и на Шампионки с последвал "живот" 30км.).

                        Коментар

                        Working...
                        X