Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заминал съеденител...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Заминал съеденител...

    Какви са признаците за това, че трябва да почват да се събират парички за смяна на съеденителя....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    #2
    по-трудно превключване на предавките, 1-ва 2-ра... претрисане при потегляне( особенно сутрин), един шум ( като от шмиргел но по-слаб) идващ от ляво-признак за износен аксиален лагер, и последното което се сещам- по-трудно качване на бордюри и тем подобни, колата почва да се тормози да заглъхва и да не помръдва...... и в краен стадий да започне да преплъзва...тогава е 100% вече сигурно че съединителя ти е за смяна.... Дано съм бил полезен. Успех Аз преди седмица инвестирах 340 лева в моята Мареа и сега е друга работа
    Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
    Fiat Marea 1.6 16v 99

    Коментар


      #3
      Също и твърд педал.на теб колега (donna), какво ти прави колата, та се чудиш дали е съединител?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        При мен беше:Като натисна съединителя (педала) се чува едно виене сякаш имам турбина - аксиалния лагер си заминава. Все по-трудно става усилието за да натиснеш съединителя. Проблем с включването на предавките нямах. Изведнъж педала пропадна и реших, че съм скъсал жилото на съединителя,. Смених жилото и всичко се оправи ..... точно за 5 натискания и педала отново пропадна ..... от към двигателя замириса на изгоряло. В сервиза ми показаха аксиалния лагер, който беше меко казано стопен.Съвет от мен като препатил. Ако ще го чакаш да си замине напълно недей Аз така постъпих и варианта беше, че се наложи да гася колата на светофара. Включвам първа и тръгвам на стартер, след което макар и със скъсан съединител останалите скорости (без задна) влизаха с усилие доста голямо, но все пак се закарах до крайната точка. Сменяй навреме.
        Skoda AMfabia 1.2 12v
        exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

        Коментар


          #5
          твърдия педал е по-скоро следствие от затягаща вилка- т.е. пълно е боклук- т.е. не е сменян отдавна съединителя. иначе пружините на самия съединител омекват, така че....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Също и твърд педал.на теб колега (donna), какво ти прави колата, та се чудиш дали е съединител?
            кво прави ли.... ами усещам, че една идея по-трудно влезат скоростите... като превключвам скорости и вдигам крака от съеденителя се усеща едно биене... проблема по принцип е следния... капе ми антифриз и тъй като гледам ме съмнява една тапа на блока на двигателя... преди 3-4 г. ми изби в движение и разсипа антифриза по пътя тапата е 5 см. диаметър и се намира под ск. кутия и съеденителя, отстрани на блока и тъй и тъй ще се наложи да я сменям, а предполагам се сещате колко струва сваляне на ск. кутия и съеденител, си мисля да сменя съеденителя - струва ми се, че е заминал, пък и вече аз съм врътнал 65 000 км., а преди мен незнайно колко... та си е за смяна ми се струва....
            Fiat Punto 1.1-Синята птица
            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              пакумба, пружините на притискателя с времето се втвърдяват, защото си губят еластичните свойства.дона, това, че си навъртял 65 000км. не е критерий, може и на 150 000 да е съединителя, и да е сравнително добре. всичко зависи от карането. ама щом ще сваляш скоростите.. ако процедурата е трудоемка - смени съединителя, иначе само го прегледай. И ако ще сменяш съединител - смени и семеринга на коляновия вал, който се намира при съединителя.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар

              Working...
              X