Какви са признаците за това, че трябва да почват да се събират парички за смяна на съеденителя....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заминал съеденител...
Collapse
X
-
по-трудно превключване на предавките, 1-ва 2-ра... претрисане при потегляне( особенно сутрин), един шум ( като от шмиргел но по-слаб) идващ от ляво-признак за износен аксиален лагер, и последното което се сещам- по-трудно качване на бордюри и тем подобни, колата почва да се тормози да заглъхва и да не помръдва...... и в краен стадий да започне да преплъзва...тогава е 100% вече сигурно че съединителя ти е за смяна.... Дано съм бил полезен. Успех Аз преди седмица инвестирах 340 лева в моята Мареа и сега е друга работаFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
-
При мен беше:Като натисна съединителя (педала) се чува едно виене сякаш имам турбина - аксиалния лагер си заминава. Все по-трудно става усилието за да натиснеш съединителя. Проблем с включването на предавките нямах. Изведнъж педала пропадна и реших, че съм скъсал жилото на съединителя,. Смених жилото и всичко се оправи ..... точно за 5 натискания и педала отново пропадна ..... от към двигателя замириса на изгоряло. В сервиза ми показаха аксиалния лагер, който беше меко казано стопен.Съвет от мен като препатил. Ако ще го чакаш да си замине напълно недей Аз така постъпих и варианта беше, че се наложи да гася колата на светофара. Включвам първа и тръгвам на стартер, след което макар и със скъсан съединител останалите скорости (без задна) влизаха с усилие доста голямо, но все пак се закарах до крайната точка. Сменяй навреме.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Synthy написа:Също и твърд педал.на теб колега (donna), какво ти прави колата, та се чудиш дали е съединител?Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
пакумба, пружините на притискателя с времето се втвърдяват, защото си губят еластичните свойства.дона, това, че си навъртял 65 000км. не е критерий, може и на 150 000 да е съединителя, и да е сравнително добре. всичко зависи от карането. ама щом ще сваляш скоростите.. ако процедурата е трудоемка - смени съединителя, иначе само го прегледай. И ако ще сменяш съединител - смени и семеринга на коляновия вал, който се намира при съединителя."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар