Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ - Много твърда хидравлика на Типо. Моля Ви за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ - Много твърда хидравлика на Типо. Моля Ви за съвет

    Здравейте. Карам Фиат Типо 95 г. Имам проблем, хидравликата на волана е много много твърда особенно в движение. На място сутрин като е запаля е по-лека сякаш, но загрее ли малко колата и е голям ужас. Ходих на сервиз, маслото е добре. Преди 2 години сменяхме цялото поради същия проблем, но от сервиза казаха, че на този модел хидравликата е твърда. Примерих се... Макар че, когато времето е влажно при запалване на двигателя и въртене на 1 място волана е много лек. нямам представа къде е проблема, но хидравликата наистина е ужасно твърда. На място трудно се върти с една ръка, понякога - лесно. Моля Ви помогнете ми къде да ида и какво да правя. В два сервиза излизат с номера, да сменят маслото но след смяна - няма никаква файда. Скоро се качих на същия Фиат на една позната - еми се едно волана е откачен толкова лесно и плавно се върти. Гумите ми са наред, ходовата част е сменена скоро с нова, в кормилната рейка откриха луфт но нямало проблем да се кара така. И пак Ви споделям, че в зависимост от времето кормилото се върти по-лесно или по-трудно. Последните няколко дни хидравликата е просто повече от твърда. Дори Фиат Типо БЕЗ хидравлика 89 г. 1.4 в движение се върти много по лесно от моя автомобил. Явно има някъде голям проблем или нещо е развалено, но никой не може да го открие или не му се занимава. Какво ще ме посъветвате и къде да отида на добър сервиз в Пловдив? Ако сменим нова хидравлична помпа и нова хидравлична рейка, дали ще се оправи проблема? Вече ми писна от майстори и разбирачи, едно оправят друго развалят... Благодаря Ви предварително! Извинявайте ако съм дублирала темата, но нищо не можах да открия за проблем хидравлика Фиат Типо.

    #2
    Чува ли се шум от помпата при въртене на волана на място? Ако се чува е възможно да засмуква въздух отнякъде. Ако има омазняваме по маркучите, вероятно от там дърпа въздух. Евентуално може и ремъчето да е хлабаво, но вероятно щеше да го забележите вече.Ако не, първо пробвайте с нова помпа, а най-последно с рейка.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      Чува ли се шум от помпата при въртене на волана на място? Ако се чува е възможно да засмуква въздух отнякъде. Ако има омазняваме по маркучите, вероятно от там дърпа въздух. Евентуално може и ремъчето да е хлабаво, но вероятно щеше да го забележите вече.Ако не, първо пробвайте с нова помпа, а най-последно с рейка.
      Благодаря Ви! Няма течове на масло. Не се чува шум. съвсем лек при навиване на пълен ляв и десен. Вътре в купето се чува леко препукване но то мисля, че е от лостчето на мигачите. Иначе няколко пъти ми се е случвало както карам и въртя волана да се чува силно пукане в купето от волана се едно се чупи зъб или има износване някъде и прескача. но това отшумя. В сервиза последния са доляли толкова много масло в казанчето, че гледам е избило от капачката и от двата маркуча, които влизат в него. маслото е почти до върха на казанчето мисля, че не трябва да е така, но и преди като беше малко и сега е все едно. Палим колата върти се що годе добре на място (трудно с една ръка, но се върти) като покараме малко и колата загрее волана става твърд. При променливо време и влажно - върти се по леко и на място и в движение.Питах днес за нова помпа но никъде не предлагат а и струвала колкото колата с поръчка. Ремък да не е нещо? но няма нито шумове нито теч... нито загуба на масло. Може и наистина помпата да е издала багажа...

      Коментар


        #4
        Колега а какво масло сте сипали в системата.Най-добре е да сложите червено маслло за автоматични ск. кутий.Свали ремъка на помпата и виж как се върти шайбата.Маслото трябва да е до полвината в казанчето.Рейките се разбиват,и мойта има луфт,но трудно затягат.Много ме съмнява че не са ти сипали каквото масло трябва и как са го сменили,дали с спринцовчица или са направили качествена промивка.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          pecata,Колегата е колежка Защо да е наполовина на казанчето? Има си щекичка на капачето.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            Колежке, следващият път като отидеш в сервиз, и ти предложат смяна на маслото, поискай да ти го сменят за тяхна сметка, ако са сигурни че от това е проблема, и ако след това е добре, чак тогава ще им платиш. И да видиш как бързо се отказват... Мошеници... Обиколи из моргите и потърси помпа, не може да няма, това не е Бентли, че да не се среща из моргите!

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Колежке, следващият път като отидеш в сервиз, и ти предложат смяна на маслото, поискай да ти го сменят за тяхна сметка, ако са сигурни че от това е проблема, и ако след това е добре, чак тогава ще им платиш. И да видиш как бързо се отказват... Мошеници... Обиколи из моргите и потърси помпа, не може да няма, това не е Бентли, че да не се среща из моргите!
              Благодаря на всички Ви! Ще обиколя по моргите. Казанчето с маслото на хидравликата в момента е почти до горе (около 2-см от най-високата точка) М/и другото сега като се влслушах въртейки волана при загрял автомобил се чува лек много лек шум от въртенето на вулана. Не може да се опише с думи. Маслото което смених беше преди около 2 години - мисля че точно Кастрол цвета му е червен. Сменихме го, защото волана пак беше тежък, но не се оправи и си рекох - явно е така, но както Ви казах, на 2 други Типо-та волана е много по-лек и дори мисля, че ако махна хидравликата в движение ще се върти по-добре.А втора употреба помпа няма нужда. Колата иначе е ужасно запазена, единствения голям проблем явно е този. Рейката не мога да е сваля и видя, ще помоля утре сина ми да е погледне, ако може, напишете къде да е видим. Маслото да източим ли до половината в казанчето? Или пак на друг сервиз ...

              Коментар


                #8
                Толкова ли има значение маслото какво е ? На моята кола макар и пунто, са ми казали само червено масло да му сипвам на хидравликата... незная какво е точно но е червено.... дали и при теб трябвало да е такова ? :S
                Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                Убий скороста - Спаси дете!

                Коментар


                  #9
                  Не мисля, че е помпа. По-скоро рейка. При повреда в помпата, проблема остава постоянен. Характерно за "тръгналата" рейка е именно непостоянството.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Имам помпа от 1.4 моно, до преди да сваля мотора нямах оплакване ако не бързаш мога да я сваля и да ти я пратя на тънка цена (: ... С какви гуми се кара и добре ли са напомпени? (: аз карам с 2.4-2.5 бара на предните и си се върти нормално
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      pecata,Колегата е колежка Защо да е наполовина на казанчето? Има си щекичка на капачето.
                      Ами спрямо щекичката казвам,че нормалното ниво е до полвината на казанчето,защото и граата на щекичката позва толкова.Ама при доста такива коли тази щекичка е счупена,иначе знам че има колега.
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар

                      Working...
                      X