Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предницата/двигателя тресе на първа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    biker_81 написа:
    От опечен феродов диск на съединителя или заминал аксиален лагер е на 99 % .Останалия 1 % е за тампони на двигателя.
    Ей супер.. ми аз никога не съм въртял гуми или тръгвал рязко, че да се опече тоя съединител, а и то от както я имам колата си го правеше това, но само на студен мотор. Как да тествам, че е това, прави го само на първа с ниски обороти при потегляне, на задна и всички други скорости си работи нормално.

    Коментар


      #17
      Според мен и 1% са много за тампоните..... ама ..... да не спорим Къде отделя ? Трудно ли се натиска ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        кола

        то съединителя си ми беше хубав а самия лагер се беше износил почти нищо нямаше от него
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Според мен и 1% са много за тампоните..... ама ..... да не спорим Къде отделя ? Трудно ли се натиска ?
          Съединителя отделя горе, леко се натиска, не приплъзва. Не знам и аз вече. Има ли други симптоми, че да разбера дали е лагера?

          Коментар


            #20
            Re: кола

            kluchar написа:
            то съединителя си ми беше хубав а самия лагер се беше износил почти нищо нямаше от него
            А тоя лагер не вие ли? Защото на мен нищо не ми вие. Ако е той пак добре, гледам го, че е 30-тина лева.

            Коментар


              #21
              Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя. Патил съм го и за това го казвам.
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #22
                коцев написа:
                Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя. Патил съм го и за това го казвам.
                Браво JTD105 подксачаше при потегляне напред, назад - не.2,3,4,5 - нямаше проблеми, просто педала беше твърд и подскачаше при потегляне напред.Смених съединителя и колата заспа.Ама диагностика така не става, да бяга колегата на майстор.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  коцев написа:
                  Момчета , само помислете че ако е съединител то няма значение дали на първа или на задна потегля все трябва да има това тресене. Щом на задна го няма за какъв съединител говорим ? А и написах в началото колегата как най лесно може да разбере като вдигне капака и с един лост ли щанга ли разклати двигателя . Има ли ход напред към бронята и назад то тампон е заминал или там нещо по захващането на двигателя. Патил съм го и за това го казвам.
                  Браво JTD105 подксачаше при потегляне напред, назад - не.2,3,4,5 - нямаше проблеми, просто педала беше твърд и подскачаше при потегляне напред.Смених съединителя и колата заспа.Ама диагностика така не става, да бяга колегата на майстор.
                  Ами педала ми не е твърд. Ще направя и теста с вдигнат капак, да видя колко и къде тресе ако успея. Благодаря ви за помоща и един последен въпрос, аксиалния лагер можа ли да ме остави на пътя? Доста пътешествам събота и неделя, за три месеца 10000 км ги правя.

                  Коментар


                    #24
                    Усещаш ли, че мотора ти се поклаща доста при връщане на газ-та (моторна спирачка) особено на ниска предавка-примерно лоста на скоростите мърда като жив :D ?Май, най-добре е да отидеш на сервиз-там ще ти погледнат хубаво тампоните по мотор и скорости-те в повечето случай се виждат добре като са заминали и ако няма видими проблеми с тях ще прецените за съединителя.А това с ’твърдия педал’ на съединителя си е доста относително нещо-едното ми пунто ЖТД, което много рядко карам (с него си съжителства приятелката ми всекидневно :D ), съединителя му беше в отвратително състояние (на лагера му остваше още малко и щеше да си направи отвор в притискателя и маховика след това :D ), педала за мен дето съм 95 кила и як у краката беше адски твърд, а за нея дето е 40 кила си бил нормален :D Така иначе със залози в проценти, че е еди кво си или еди що си има и вариант да подмениш нещо дето не е за смяна и проблема ти да си остане.Принципно лагера на съединителя ако ти се потроши, ’малко’ :D ще ти е трудно да сменяш предавки-ако покрай счупването му не си заминат и други части от съдинителя и маховика.

                    Коментар


                      #25
                      biser_as написа:
                      Усещаш ли, че мотора ти се поклаща доста при връщане на газ-та (моторна спирачка) особено на ниска предавка-примерно лоста на скоростите мърда като жив :D ?Май, най-добре е да отидеш на сервиз-там ще ти погледнат хубаво тампоните по мотор и скорости-те в повечето случай се виждат добре като са заминали и ако няма видими проблеми с тях ще прецените за съединителя.А това с ’твърдия педал’ на съединителя си е доста относително нещо-едното ми пунто ЖТД, което много рядко карам (с него си съжителства приятелката ми всекидневно :D ), съединителя му беше в отвратително състояние (на лагера му остваше още малко и щеше да си направи отвор в притискателя и маховика след това :D ), педала за мен дето съм 95 кила и як у краката беше адски твърд, а за нея дето е 40 кила си бил нормален :D Така иначе със залози в проценти, че е еди кво си или еди що си има и вариант да подмениш нещо дето не е за смяна и проблема ти да си остане.Принципно лагера на съединителя ако ти се потроши, ’малко’ :D ще ти е трудно да сменяш предавки-ако покрай счупването му не си заминат и други части от съдинителя и маховика.
                      Ами мотора не се поклаща като връщам газта, скоростният лост също не помръдва. Все повече си мисля, че е нещо от съединителя. До края на седмицата ще ида на майстора, да видим какво ще каже. А педала колко е твърд наистина е отностително. Имам едно рено, на което съединителя може да ти откъсне ходилото. Карах един шевролет и буквално с пръст на ръката можеше да го натиснеш педала. Моят е някъде по средата

                      Коментар


                        #26
                        При мен тресеше много само на загрял двигател. Оказа се, че притискателя е заминал, направо бяха му се изпилили нитовете, а феродовия си беше наред. Да отбележа, че педалът на съединителя беше Мек и не ми приплъзваше.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #27
                          Проблемът е открит. Пружинките на съединителя са. Ще си карам засега така, днес пък нещо му стана следобед и спря да тресе, квото такова. Като събера пари ще го сменя съединителя, би трябвало да има още много хляб в него, ако може да се вярва а километража е на 99 хиляди км. Като е на скорост колата и я разклатиш, се чува едно почукване откъм съединителя.

                          Коментар


                            #28
                            Проблемът е открит. Пружинките на съединителя са
                            Интересно как пък на задна скорост не правят въртел? В сервиз ли ти казаха че са пружинките ?
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #29
                              коцев написа:
                              Проблемът е открит. Пружинките на съединителя са
                              Интересно как пък на задна скорост не правят въртел? В сервиз ли ти казаха че са пружинките ?
                              Ами то и на задна май прави малко, ама чак толкоз не съм карал на задна. По-интересното е, че след като я тествахме в сервиза тръгни спри и то взе, че се оправи и сега въобще не прави така

                              Коментар

                              Working...
                              X