Здравейте колеги,мисля да взема Fiat Fiorino 1,7 D около 95-97г., но тъй като не намерих информация за него реших да ви попитам.Каква му е поддръжката,цените на частите евтини ли са,слаби места,разход на гориво.Колата ми трябва за разкарване на закуски,но мога да я ползвам и за друго.Винаги съм си мислил,че тези Фиати са много здрави кучета,но дали наистина е така?Ще се радвам да ми отговорите.Благодаря ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
покупка на Fiat Fiorino
Collapse
X
-
Наистина са много здрави. Баща ми има Фиорино бензин от 92г. и го ползва само за каране на стока вече 5-та година. Тя вече е доста стара и почва да дава ядове, носи мисля че ако беше друга кола щеше да изпрегне доста по-рано.Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
-
Имах Фиорино 1.1 бензин известно веме.Двигателя беше на близо 300К и като го отворихме беше доста добре.Почти никакъв ръб на цилиндрите.Вървеше перфектно и гореше около 10л. газ във Варна градско.Това е хубавото.Лошото е ,че почти всички имат проблем с скоростните кутии.Задния ресьор (напречен) на почти всички е издъхнал.Ламарините са много тънки и почне ли ги ръждата бързо свършват.Вижда се добре отзад на бомбетата на амортисьорите и пода отзад.Това е от мен.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Nikolow написа:Имах Фиорино 1.1 бензин известно веме.Двигателя беше на близо 300К и като го отворихме беше доста добре.Почти никакъв ръб на цилиндрите.Вървеше перфектно и гореше около 10л. газ във Варна градско.Това е хубавото.Лошото е ,че почти всички имат проблем с скоростните кутии.Задния ресьор (напречен) на почти всички е издъхнал.Ламарините са много тънки и почне ли ги ръждата бързо свършват.Вижда се добре отзад на бомбетата на амортисьорите и пода отзад.Това е от мен.Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
-
А за Ford Courier 97-99г. знаете ли нещо?Той също е алтернатива в случай че не взема Фиат.За Форда са ми казвали че зимата не пали.Сега гледам и Peugeot Partner 1.9Д дайте ми съвет кой пикап е най добър от тези трите.Всеки ден, в който тренираш, е ден за разплата всяко движение, всеки килограм е от значение. Нямаш време за приказки. Интересува те единствено да вдигаш тежестите. Нищо друго. Това е отдаденост. Това е ANIMAL! Ще издържиш ли?
Коментар
-
Защо Партнера?Имаш ли някакво пряко наблюдение над него или просто защото най-много ти харесва по външен вид? :D Явно тези,които са със стъкла от страни са пътнически а тези без товарни.Въпроса ми е дали ще може такова със стъкла да го рег като товарно?Много ми харесват тези със стъклата :D . И друго дали няма да ми правят проблем тези от РОКОЗ, ако карам с пътнически?ПоздравиВсеки ден, в който тренираш, е ден за разплата всяко движение, всеки килограм е от значение. Нямаш време за приказки. Интересува те единствено да вдигаш тежестите. Нищо друго. Това е отдаденост. Това е ANIMAL! Ще издържиш ли?
Коментар
-
В какъв смисъл да ти правят проблеми уточни се,какво имаш предвид,защото нищичко не ти се разбира За флорино нямам преки наблюддения,чувал съм,че са здрави,но на мен са ми мнооого грозни-виж новото е друга бира,ама там парите са убави За куриера и партнера(берлингото) мога да говоря доста...Куриера е много здрава машина-служебния какви ли не изтезания е понесъл и все още крета,НО да,паленето зимата е приключение. Много от колегите не можеха да го палят-аз и съекипника ми като го карахме нямахме ядове-само ти трябва як акумулатор и здрав стартер-останалото е двеминутно въртене САМО на стартер,без да пускаш(пуснеш ли-задавя се и край с паленето-пръскаш с ония спрейчета тогава във филтъра). Не тегли добре,но полека лека,не остава на баирите с товар. Не е претенциозен откъм горива и масла,всичко изгаря Но си е форд,пали трудно,не върви много,но става. Аз лично повече препоръчвам партнер(берлинго)-еднакви са!Здрава машина е-наистина здрава...Окачване,мотор купе,всичко е пригодено за да товари и панася добре товара си,а пътническите имат и предимството на две допълнителни седалки отзад. Откъм комфорт и простор в купето,несъмнено партнера е най-добрия,останалите са тесни и неудобни.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Ами всмисъл дали не е задължително да е товарно, за да мога да карам закуски с него.А може би ще може да регистрирам някое като товарно което по принцип е пътническо и когато искам да си му слагам седалките отзад .Иначе и на мен Партнера много ми харесва пък и в случай,че взема такъв със стъкла от страни ще си го ползвам и за лична кола,щото все още нямам такава :D.Все изникват по-важни ангажименти .За Партнера моцеш ли да ми дадеш по-обширна информация?Чувал съм,че окачването не им е от най-здравите Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 некакви иглени лагери, май за тва ставаше въпрос.Всеки ден, в който тренираш, е ден за разплата всяко движение, всеки килограм е от значение. Нямаш време за приказки. Интересува те единствено да вдигаш тежестите. Нищо друго. Това е отдаденост. Това е ANIMAL! Ще издържиш ли?
Коментар
-
Иглените лагери се сменят на 60к км. Ако не го правиш навреме ще ти изяде оста на торсиона и отиваш на други цени. Общо взето сменяш лагерите навреме и нямаш никакъв проблем! Няма бомбета в товарния отсек и имаш допълнително място за товарене. А пък намериш ли 1.9д считай че грижиш ли се за него както трябва, ще забравиш за ядове с тази кола!
Коментар
-
Има ли седалки и пише ли ги местата в талона,няма махане.Като те спрат и се заяждат и олекваш с едни 40-60лв. Личен опит.Ако е товарно винетката е по скъпа и застраховките също.Аз като се оглеждах преди година се бях спрял на Добло 1.6 двигател със заводска метанова .Ако няма метанова са с 1.2 и идва слаб.Обаче с метановата са само товарни,заради разположението на бутилките отзад.Обаче не намерих подходящо,всичките бяха фирмени и въпреки показанията на километража според мен отиваха на 400-500К.Другия вариант ми беше Скудо.Роднина кара 1.9тд дълго време и само добри отзиви.Голям багажник,удобен и висок.Двигателя не е особенно икономичен но не се мъчи като е натоварен.Тук има само дизелови двигатели и всякакви разновидности включително и товаропътнически.Обаче пак вноса е предимно на фирмени коли на доста километри.В крайна сметка вземах нещо по-малко което все пак ми върши добра работа като като сгъна седалките.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Tва за винетката и застраховка аз знам,че цените са като не леките автомобили поне така ми казаха.Преди време застраховките и винетки са били като за товарни,а сега за леки ама не съм мн сигурен.Всеки ден, в който тренираш, е ден за разплата всяко движение, всеки килограм е от значение. Нямаш време за приказки. Интересува те единствено да вдигаш тежестите. Нищо друго. Това е отдаденост. Това е ANIMAL! Ще издържиш ли?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар