Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неудобни колани на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неудобни колани на Пунто

    Еххх снощи пак ме зарадваха с акт заради този тъп колан! Аз по принцип си слагам колана, но този точно (понеже колата е с 2 врати) идва много назад и нагоре и ми застава точно на врата и ме дере и ми къса нервите! На всичкото отгоре машинките са супер скапани (сигурно пружинките са заминали)и коланите не се връщат и трябва всеки път да им помагам! Въпросите са 3:1. Имате ли го и вие този проблем с неудобството и как сте го решили - знам, че има някакви щипки или възглавнички, но ако трябва всеки път да ги слагам и махам за да прибера колана....2. Има ли вариант да взема машинките от задните седалки и да ги сложа на коланите отпред? Или трябва да купя нови? Колко струват и лесен ли е монтажа?3. Колко точки мога да си върна в книжката за година и колко ще ми струва? Благодаря и поздрави!
    Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

    #2
    Колега, тея колани неможе, да немогат да слизат надоло.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      reter написа:
      Колега, тея колани неможе, да немогат да слизат надоло.
      Могат - това е като са смъкнати до долу, иначе и ухото ми закачат и това при положение, че седалката ми е почти залепена за задната! Просто така е направено, че предните седалки не се повдигад, за да влезне някой отзад, ами само се прибират облегалките и затова коланите са изнесени максимално назад, за да не пречат и да не се спъне някой в тях. Това обаче ги прави страхотно неудобни за водача и пътника до него!
      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

      Коментар


        #4
        И аз имах проблем с колана! Помагах му да се прибере ,а при слагане хващаше постоянно,направо откачах.И една неделя ми писна и разглобих машинката ! Тя се разделя на 2 части-ролката на която се навива колана и механизма с пружината който го прибира.Въпросния механизъм беше изкочил от едната страна и е превъртяла явно за това не го е прибирал. Та навиваш малко пружината на ръка при прибран колан,блъскаш яко секундно лепило(да не излиза повече) и след това не трябва да имаш ядове. А проблема с зацепването при слагането го реших като махнах металното топче и палчето което е под него ! По принцип с помоща на това топче и палче хаваща при големи неравности и евентуално при обръщане на колата да те държи за седалката!Не е препоръчетелно да се прави ама като няма пари за нови Относно задните механизми мисля че не стават Иначе ако си купиш нови монтажа е елементарен.Махаш пластамасите долу при прага и тази на колоната(където седи колана)и с ключ 17 мисля се сваля целия механизъм . Относно точките мисля че можеше по 13 на година ама за пари не знам поздрави

        Коментар


          #5
          ivan_cirkov90 написа:
          И аз имах проблем с колана! Помагах му да се прибере ,а при слагане хващаше постоянно,направо откачах.И една неделя ми писна и разглобих машинката ! Тя се разделя на 2 части-ролката на която се навива колана и механизма с пружината който го прибира.Въпросния механизъм беше изкочил от едната страна и е превъртяла явно за това не го е прибирал. Та навиваш малко пружината на ръка при прибран колан,блъскаш яко секундно лепило(да не излиза повече) и след това не трябва да имаш ядове. А проблема с зацепването при слагането го реших като махнах металното топче и палчето което е под него ! По принцип с помоща на това топче и палче хаваща при големи неравности и евентуално при обръщане на колата да те държи за седалката!Не е препоръчетелно да се прави ама като няма пари за нови Относно задните механизми мисля че не стават Иначе ако си купиш нови монтажа е елементарен.Махаш пластамасите долу при прага и тази на колоната(където седи колана)и с ключ 17 мисля се сваля целия механизъм . Относно точките мисля че можеше по 13 на година ама за пари не знам поздрави
          Хъм...поне този проблем със зацепването го нямам, но топчето което си махнал е доста важно! Попринцип коланите зацепват при по рязко дръпване, мисля, че при някой автомобили стягат и като е натисната спирачката, а топчето би трябвало да служи за постепенното отпускане на колана при катастрофа! Имам предвид, че колана те стяга и постепенно се отпуска, за да "убие" инерцията на тялото....аз така си го обяснявам поне Иначе мерси за инфото! Ще ги разглобя щом може да се навият пружините! На мен ми бяха казали, че ако изплесне пружинката - после няма как да я върнеш, но ще пробвам все пак!
          Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

          Коментар


            #6
            Колега, много внимавай! Твоето пунто е доста по ново и сигорно има пиро патрони! Аз мислех също да ги стягам моите, обаче четох в форума, че на някой са му гръмнали в ръцете.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              Не колега не отпуска постепенно.Като топчето подскочи,урдя палчето и то се законтря в зъбчатката на ролката.Като го законтри,ролката се надига и си зацепва в корпуса където по принцип си хваща Не обърнах внимание на подписа ти! Наистина може да е различно

              Коментар


                #8
                Много внимавай като смъкнеш колана да го държиш развит докато го монтираш пак. Навиеш ли го докрай после само с разглабяне се оправя, а разглабянето е гадно.

                Коментар

                Working...
                X