Преди две три седмици ми се случи даа ми потъне педала и да си остане най долу без да се връща. Надигнах го и проблема се реши.Да да ама не. Днес отново ми го направи този номер, но няколко пъти подред. Притесних се и прибрах колата пред блока.Сега се чудя какво да правя. Възможно ли е помпата да си е отишла или ще трябва да се сменя съединител(комплект)Давайте съвети, щот в тая криза .....За Мареата от подписа иде реч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Потъва педала на съединителя
Collapse
X
-
Потъва педала на съединителя
Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - БокоЕтикети: –
-
Помпата която е на педала нещо затяга или по скоро самият педал затяга. Защото ако затяга помпата когато дръпнеш педала нагоре ще се върне само той, но не и помпата. Затова според мен ти затяга педала.П.С колега @emzo при хидравликите се използва слив и когато използваш думички който се ползват при комп........... "слейв" може да се обърка човек.А и при самият съединителя не е помпа...................................
Коментар
-
chaveto написа:Помпата която е на педала нещо затяга или по скоро самият педал затяга. Защото ако затяга помпата когато дръпнеш педала нагоре ще се върне само той, но не и помпата. Затова според мен ти затяга педала.П.С колега @emzo при хидравликите се използва слив и когато използваш думички който се ползват при комп........... "слейв" може да се обърка човек.А и при самият съединителя не е помпа...................................
Коментар
-
Slave [sleyv] - роб, втори, второстепенен.Слив .... сливи на пазара мъстър Чаве.Принципно е термин и бих го написал на английски, но някои хора не одобряват писането на английски. Правилата на форума не одобряват писането на английски и други езици. Това е записано в т. 1.13.: Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)".Изписването дори на една дума на друг език доведе до няколко напълно безсмислени коментара в темата. Това беше последното неофициално предупреждение за нарушение на т. 1.13.Модераторски екип на fiat-bg.orgF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз добре си чета, но някой намесва компютрите при хидравликата. Slave piston също няма да стане защото нямаме primary piston. Хората са преценили как е редно да се казват някой неща и не мисля, че ние трябва да ги променяме.По темата. Дори и педала да е на твърда връзка към помпата нищо не пречи пак той да затяга.
Коментар
-
chaveto написа:Аз добре си чета, но някой намесва компютрите при хидравликата. Slave piston също няма да стане защото нямаме primary piston. Хората са преценили как е редно да се казват някой неща и не мисля, че ние трябва да ги променяме.По темата. Дори и педала да е на твърда връзка към помпата нищо не пречи пак той да затяга.
Коментар
-
Ще се включа и аз в темата, тъй като проблема ми е подобен на колегата fihi и не смятам да отварям нова тема. Накратко: преди 1 седмица смених демпферен маховик + съединител (чисто нови) и колата си беше добре... до днес. Сутринта си карах нормално, а следобяд когато се качих и реших да запаля, натиснах съединиеля (аз паля с натиснат съединител), педала беше много мек и пропадна, след което се върна до едно положение и аз го доиздърпах с крак нагоре. Въпроса е дали е възможно това да е лагер-помпата, тъй като нея не я смених при смяната на маховика и съединителя, защото майсторите казаха, че е наред и нищо и няма. А ако не е тази помпа, то от какво може да се получава така?Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp
Коментар
-
Виж нивото на спирачна течност в казанчето, виж за теч в купето, виж и под стойката на акумулатора, къде е пробката за обезвъздушаване (егати сложната дума bleed е много по-лесна ).Aко ти е намаляла течността и не виждаш теч ..... лошо седларов лошо.Мога да ти снимам старата ми, сцепена лагер помпа, която ’убавата ми омазни феродовия (слава богу стария) диск.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Виж нивото на спирачна течност в казанчето, виж за теч в купето, виж и под стойката на акумулатора, къде е пробката за обезвъздушаване (егати сложната дума bleed е много по-лесна ).Aко ти е намаляла течността и не виждаш теч ..... лошо седларов лошо.Мога да ти снимам старата ми, сцепена лагер помпа, която ’убавата ми омазни феродовия (слава богу стария) диск.Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар