Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Потъва педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Потъва педала на съединителя

    Преди две три седмици ми се случи даа ми потъне педала и да си остане най долу без да се връща. Надигнах го и проблема се реши.Да да ама не. Днес отново ми го направи този номер, но няколко пъти подред. Притесних се и прибрах колата пред блока.Сега се чудя какво да правя. Възможно ли е помпата да си е отишла или ще трябва да се сменя съединител(комплект)Давайте съвети, щот в тая криза .....За Мареата от подписа иде реч.
    Manowar - Татко
    Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
    Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
    Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
    Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

    #2
    до колкото знам помпите са дведолей си течност

    Коментар


      #3
      Провери за течове.Свали акумулатора и стойката му, отдолу има пробка за обезвъздушаване на слейв цилиндъра на съединителя (втората помпа).Виж да няма въздух.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Оставането на педала долу е симптом на горна помпа - тази до педала.

        Коментар


          #5
          Помпата която е на педала нещо затяга или по скоро самият педал затяга. Защото ако затяга помпата когато дръпнеш педала нагоре ще се върне само той, но не и помпата. Затова според мен ти затяга педала.П.С колега @emzo при хидравликите се използва слив и когато използваш думички който се ползват при комп........... "слейв" може да се обърка човек.А и при самият съединителя не е помпа...................................

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Помпата която е на педала нещо затяга или по скоро самият педал затяга. Защото ако затяга помпата когато дръпнеш педала нагоре ще се върне само той, но не и помпата. Затова според мен ти затяга педала.П.С колега @emzo при хидравликите се използва слив и когато използваш думички който се ползват при комп........... "слейв" може да се обърка човек.А и при самият съединителя не е помпа...................................
            Помпата при нашите автомобили (Фиат) е твърдо свързана с шарнирна връзка към педала и самостоятелното движение на кое да е от двете е невъзможна.А емцо е имал предвид слейв (slave) цилиндър, а не слив на течности.

            Коментар


              #7
              Slave [sleyv] - роб, втори, второстепенен.Слив .... сливи на пазара мъстър Чаве.Принципно е термин и бих го написал на английски, но някои хора не одобряват писането на английски. Правилата на форума не одобряват писането на английски и други езици. Това е записано в т. 1.13.: Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)".Изписването дори на една дума на друг език доведе до няколко напълно безсмислени коментара в темата. Това беше последното неофициално предупреждение за нарушение на т. 1.13.Модераторски екип на fiat-bg.org
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                слейв и мастър си ги ползвай при хард дисковете.....................slave не е цилиндър, при хидравликите е piston-бутало/цилиндър.................А сливите си ги яж ти.

                Коментар


                  #9
                  Чаве не четеш. Slave означава втори по веригата ако щеш. Slave Piston също става.Иначе по темата, и аз си мисля че "мастър" цилиндъра е@ава работата.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Аз добре си чета, но някой намесва компютрите при хидравликата. Slave piston също няма да стане защото нямаме primary piston. Хората са преценили как е редно да се казват някой неща и не мисля, че ние трябва да ги променяме.По темата. Дори и педала да е на твърда връзка към помпата нищо не пречи пак той да затяга.

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Аз добре си чета, но някой намесва компютрите при хидравликата. Slave piston също няма да стане защото нямаме primary piston. Хората са преценили как е редно да се казват някой неща и не мисля, че ние трябва да ги променяме.По темата. Дори и педала да е на твърда връзка към помпата нищо не пречи пак той да затяга.
                      Да, напълно е възможно да затяга педала. На мен ми се връщаше с леко закъснение педала и аз реших, че е помпата, обаче преди да разглобим видяхме, че самия педал подвежда леко накриво буталото на помпата и от това се беше разбило шарнирчето. Въпреки това смених помпата и сега година по-късно пак с леко закъснение ми се връща педала, но все не ми остава време да погледна защо подвежда накриво.

                      Коментар


                        #12
                        Чаве, аз от компютри НЕ разбирам, ама ти вземи един тек док (примерно) и виж как се нарича въпросната помпа и тогава ми говори !fihi ме разбра, това че ти не можеш си е твой проблем !
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ще се включа и аз в темата, тъй като проблема ми е подобен на колегата fihi и не смятам да отварям нова тема. Накратко: преди 1 седмица смених демпферен маховик + съединител (чисто нови) и колата си беше добре... до днес. Сутринта си карах нормално, а следобяд когато се качих и реших да запаля, натиснах съединиеля (аз паля с натиснат съединител), педала беше много мек и пропадна, след което се върна до едно положение и аз го доиздърпах с крак нагоре. Въпроса е дали е възможно това да е лагер-помпата, тъй като нея не я смених при смяната на маховика и съединителя, защото майсторите казаха, че е наред и нищо и няма. А ако не е тази помпа, то от какво може да се получава така?
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                          Коментар


                            #14
                            Виж нивото на спирачна течност в казанчето, виж за теч в купето, виж и под стойката на акумулатора, къде е пробката за обезвъздушаване (егати сложната дума bleed е много по-лесна ).Aко ти е намаляла течността и не виждаш теч ..... лошо седларов лошо.Мога да ти снимам старата ми, сцепена лагер помпа, която ’убавата ми омазни феродовия (слава богу стария) диск.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Виж нивото на спирачна течност в казанчето, виж за теч в купето, виж и под стойката на акумулатора, къде е пробката за обезвъздушаване (егати сложната дума bleed е много по-лесна ).Aко ти е намаляла течността и не виждаш теч ..... лошо седларов лошо.Мога да ти снимам старата ми, сцепена лагер помпа, която ’убавата ми омазни феродовия (слава богу стария) диск.
                              Течността е намаляла със сигурност, а за теч незнам къде да гледам? С 2 думи да разбирам ли, че ако няма теч, то със сигурност е лагер-помпата от 200лв? А да не би да искаш да ми кажеш, че ако сменям лагер-помпа трябва нов съединител ще стане прекалено грубо ако трябва съединител на 1 седмица да се сменя
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                              Коментар

                              Working...
                              X