Аз карам със 110 октанов, по 0,84 ст литъра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Shell V-power
Collapse
X
-
gdd55
Газта е с високо октаново число 110 октана но при нея е друго изгарянето за тва на газ не връй толкова
Коментар
-
По-голямото октаново число означава по-труно възпламеняване на бензина и по-бавно горене.Също така бензина не се самовъзпламенява от температурата и налягането в цилиндъра което би довело до детонационно изгаряне /чукане на аванса/.Колкото по висока компресия има един двигател толкова по-високо октаново число на горивото изисква.Ако двигателя е за 95 октана гориво а ти му сипваш 100 октана това означава че той ще работи на закъснение т.е. горивната смес ще се пали по-късно и ще гори по-дълго от обичайното.Това води до загуба на мощност и по-голям разход на гориво.Другата екстра е изгорели клапани поради по-високата температура на все още горящите газове покрай тях.Пробвано е.В противен случай всички производители щяха да препочъчват гориво със 100 октана.Между другото ниско октановия бензин не е по-малко калоричен от високооктановия.
Коментар
-
divaka написа:Mazgarev написа:*Punto*PowerDriving написа:така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
gdd55
-
gdd55 написа:Газта е с високо октаново число 110 октана но при нея е друго изгарянето за тва на газ не връй толковаLancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
gdd55
Crusader написа:gdd55 написа:Газта е с високо октаново число 110 октана но при нея е друго изгарянето за тва на газ не връй толкова
Коментар
-
Mazgarev написа:divaka написа:Mazgarev написа:*Punto*PowerDriving написа:така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Аз лично съм доволен от Shell.От близо две години почти само там зареждам,колата от подписа само V-power е карам и съм доволен от качеството! V-power racing няколко пъти съм слагал,но честно казано не усещам някаква съществена разлика освен в разходаAlfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
divaka написа:Хммм ми че то като няма 98 вече ко да прая??? Добре де аз и без това нямам парички за 100 октана (2,90лв), но пък като сипвам от време на време много добре си върви колицата...Ама като казваш, че върви с 95 и 98, то 97ма година изобщо не се е предлагал 100 октанов.. Тва значи, че всички коли, на които по принцип е препоръчително да карат с 98, трябва да смесват 95 и 100 октана ли?? Хмм за това си мисля, че няма проблем да се кара със 100 октанов..
Коментар
-
Ми аз от около година, година и половина сипвам предимно 92 от ОМВ, там било с някаква специална добавка. Ми трябва да ви кажа, че колата си ми върви доста добре. мин. седмица имах по-дълъг път и сипах от този ОМВ супер 100, но въобще не ми хареса как се движеше и май даже ми качи разхода, но затова не съм сигурен. На извънградско(по-дълги разстояния) съм карал и с 95 и с Шел-този с добавките за прочистване и няма особенна разлика. Макар, че на Шела май се беше качила малко мощността, но каточели от 95 по-хубаво немаTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар