Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Shell V-power

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Shell V-power

    Shell V-power / V-power racing имат ли негативен ефект върху двигателя ? колите са пунто 1.1 1.2 16V


    Fiat Punto 96' ..the best caR!

    #2
    Re: Shell V-power

    вчера заредих от OMV този бензин 100+ мисля, че беше и съм много доволен как върви колата, повече мощност и малко по-малък разход.
    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
    Lancia Dedra 1.6 91г.

    Коментар


      #3
      Re: Shell V-power

      *Punto*PowerDriving написа:
      Shell V-power / V-power racing имат ли негативен ефект върху двигателя ? колите са пунто 1.1 1.2 16V
      Няма причина за това, даже им се глади косъма!

      Коментар


        #4
        щом е за 95 и 98 повече от 98 октаново число не им е полезно в никакъв случай...Карайте си на 95 и по-рядко сипвайте 98 на по дълъг път за да "продухате" двигателя както си трябва...Дето се вика: "Евтини гащи - нема!" и: "От нищо - нещо не става!"
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Коелга мислиш ли че нашия 95 е 95 всъшност?!?Аз пробвах следното:Типо-то го дават по книга да върви с 95H в Италия.Помолих един познат да ми земе 5 литра от Италия.Е да ви кажа тва типо 1.1 не върви така и на 95,98 и на V Power от българския.....Пробвах и разбрах че тва 100 октана е минало покрай 100 октана.Само се доближава малко към истинско гориво за кола и затова гори по-малко и върви по-добре (около истински 95 някъде май май).Преди като се занимавах с автоелектро и точех италиянския бензин от колите по автовозите да видите как вървеше типо-то или като го взех с половин резервоар италиянско гориво.....нащо даже на цвят и миризма няма нищо общо с истината.Честно казано на Shell 95-та ми мирише на кореселин (някак така се пишеше тази думичка) пък какво има вътре има един господ знае.....
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            zfa159 написа:
            Коелга мислиш ли че нашия 95 е 95 всъшност?!?Аз пробвах следното:Типо-то го дават по книга да върви с 95H в Италия.Помолих един познат да ми земе 5 литра от Италия.Е да ви кажа тва типо 1.1 не върви така и на 95,98 и на V Power от българския.....Пробвах и разбрах че тва 100 октана е минало покрай 100 октана.Само се доближава малко към истинско гориво за кола и затова гори по-малко и върви по-добре (около истински 95 някъде май май).Преди като се занимавах с автоелектро и точех италиянския бензин от колите по автовозите да видите как вървеше типо-то или като го взех с половин резервоар италиянско гориво.....нащо даже на цвят и миризма няма нищо общо с истината.Честно казано на Shell 95-та ми мирише на кореселин (някак така се пишеше тази думичка) пък какво има вътре има един господ знае.....
            Има тулол повече от необходимимото за да може да се докара октана.Баш 95 си е ама не е само октана критерии за да е хубав един бензин 26 критерия са

            Коментар


              #7
              така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95


              Fiat Punto 96' ..the best caR!

              Коментар


                #8
                *Punto*PowerDriving написа:
                така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95
                Карай си V-Power но не карай с този 100+ октана!
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #9
                  *Punto*PowerDriving написа:
                  така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95
                  Тоя V-Power е 95 с добавка някъква да ри прочиствала горивната система сещаш се че така хубаво ще ти я прочисти че ще разложи говната и ще могат да си минават спокойно през цедката на потапящата помпа и през бензиновия филтър.Махай ги тия глупости той бензина си прочиства системата и без тия лайна

                  Коментар


                    #10
                    това ще направя , но все пак като търкалям 1.1 ще слагам 95 1.2 ще го храним с v-power и ще наблюдаваме :D


                    Fiat Punto 96' ..the best caR!

                    Коментар


                      #11
                      На една "хубава колица" и направихме 110 октана бензин със тулол и малко супра и стана много весело 5 изкривени клапана

                      Коментар


                        #12
                        аххххх то накрая ще взема аз да си правя бензина :D да знам поне какво има вътре хехе ... досега в пловдив само в шел ми хареса горивото навсякъде другаде не знам какво правят но има нещо нередно това да не знаеш къде да си сложиш и какъв бензин си е всекидневен проблем , на ден правя 100 км и се дразня вече


                        Fiat Punto 96' ..the best caR!

                        Коментар


                          #13
                          *Punto*PowerDriving написа:
                          аххххх то накрая ще взема аз да си правя бензина :D да знам поне какво има вътре хехе ... досега в пловдив само в шел ми хареса горивото навсякъде другаде не знам какво правят но има нещо нередно това да не знаеш къде да си сложиш и какъв бензин си е всекидневен проблем , на ден правя 100 км и се дразня вече
                          Тук в София в Шел правят друго... сипват ни вода в бензина... НАЗДРАВЕ!
                          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                          Коментар


                            #14
                            с тези "екстри" в бензина съм напът да се преименувам на ПунтоEconomicDriving


                            Fiat Punto 96' ..the best caR!

                            Коментар


                              #15
                              Mazgarev написа:
                              *Punto*PowerDriving написа:
                              така....значи ли това че мога да си карам на V-power спокойно защото от петрол ми се плаче разликите не са големи а огоромни все едно тегля 3 автомобила с 95
                              Карай си V-Power но не карай с този 100+ октана!
                              Защо, какъв е проблема да се кара на 100 окана...Колите имат препоръчително октаново число, което е минималното, с което е препоръчително да се кара. До 100 октана няма проблем за двигателя, за това е и продаван масово, а не както състезателните горива, които са по 120 октана и т..н. 100 октана има предимството, че в по-голяма степен изгаря от 95Н за това и дава по-малък разход на гориво...
                              FIAT BRAVO 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X