Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каране под 2000 оборота!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Danchojn написа:
    Synthy написа:
    neonglow написа:
    Според мен нищо няма да му стане на мотора, като карам на 1600 оборота на 5-та. Има клипчета с отворен двигател, работещ на празен ход. Буталата се движат толкоз бързо все едно стоят на едно място, проблем има когато мотора започне да тресе и има детонационно изгаряне, ако не тресе си карайте с 1200 оборота и нищо няма да му стане. А това, че катализатора се задръствал, че двигателя не се мажел, според мен са свободни съчинения, защото никой няма доказателства, че катализатора ще се задръсти или мотора ще се счупи нали? Много ги мислите тия обороти
    грешиш. По-горе са описали какво се случва при ниски обороти в двигателя, и защо.
    Според мен не греши. Ако мотора работи добре и недетонира, при ниски обороти ще има по-малък разход. Това според мен ще доведе до по-дълъг живот на катализатора, а не до задръстване.
    Ами ако мотора не детонира на това му се вика паркирала кола. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      Е, аз в града рядко вдигам над 3000 об. Доста често съм под 2000об. Като съм на правилната предавка, мотора се чувства добре, а и успявам да си спазвам ограничението. Досега кола не съм счупил от подобно каране, но съм виждал доста трагични ситуации от каране на високи обороти и минерални масла.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        Еииии ама дебели глави сте, за ко ли въобще се занимаваме с колегите да ви обясняваме кво става при ниски обороти като вие си знаете вашето. Вие на живо мотор виждали ли сте отворен, не на клип, на живо е така на парчета, или само сте чували че вътре има некви бутала и някви валове а под тях корито с масло и тва е. Хаиде земете малко да попрочетете от онея дебелите книги за ДВГ дето вътре има разни диаграмки ала бала формулки, а не списания ауто билд и клипове, тогава пак ша си приказваме а до тогава без детонации и на 800 оборота може да ги карате без газ е така само МПХ ша ви подава газ за да не изгасне колата. Аз спирам да пиша в тая тема щото много се изнервих. Не стига че не разбирате ама не искате и да разберете що е така. Нищо няма да му стане на мотора естетствено няма се скапе за 5 или 50 х.км но резултатите като отвориш два мотора на 200 000 км карани по двата различни начина е тогава ще си обясните що ние тука си трошим копчетата да пишем. И пак казвам говорим принципно за нещата, нищо и никои не може да ви накара да си карате колата 200 000 км както трябва за да изкара още 300 000 без проблеми никому не е нужен такъв ресурс особено днес когато коли се сменят всяка година, но както казах говорим принципно какво се случва и защо едното е по добре от другото. Хаиде със здраве от мен и без повече повърхностни разсъждения че ставате като децата.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #49
          Slavi_Lancia написа:
          Еииии ама дебели глави сте, за ко ли въобще се занимаваме с колегите да ви обясняваме кво става при ниски обороти като вие си знаете вашето. Вие на живо мотор виждали ли сте отворен, не на клип, на живо е така на парчета, или само сте чували че вътре има некви бутала и някви валове а под тях корито с масло и тва е. Хаиде земете малко да попрочетете от онея дебелите книги за ДВГ дето вътре има разни диаграмки ала бала формулки, а не списания ауто билд и клипове, тогава пак ша си приказваме а до тогава без детонации и на 800 оборота може да ги карате без газ е така само МПХ ша ви подава газ за да не изгасне колата. Аз спирам да пиша в тая тема щото много се изнервих. Не стига че не разбирате ама не искате и да разберете що е така. Нищо няма да му стане на мотора естетствено няма се скапе за 5 или 50 х.км но резултатите като отвориш два мотора на 200 000 км карани по двата различни начина е тогава ще си обясните що ние тука си трошим копчетата да пишем. И пак казвам говорим принципно за нещата, нищо и никои не може да ви накара да си карате колата 200 000 км както трябва за да изкара още 300 000 без проблеми никому не е нужен такъв ресурс особено днес когато коли се сменят всяка година, но както казах говорим принципно какво се случва и защо едното е по добре от другото. Хаиде със здраве от мен и без повече повърхностни разсъждения че ставате като децата.
          Не се изнервяй бе колега, всеки си казва мнението, както ти твоето, така и другите своето. Аз така на живо мотор съм виждал, и съм отварял и съм сглабял и на клип съм го снимал А ти виждал ли си ги тия двата мотора, единия каран на ниски обороти и другия на високи и как единия е по-износен?

          Коментар


            #50
            neonglow, за катализатора специално ниските са кофти, защото не може да загрее добре. Той работи добре само когато е хубаво загрял, иначе наистина се задръства от нагар. Двигателя прави същото - на ниски обороти се задръства от нагар, който не може да излезне. А това се случва, защото в ниските обороти (аз лично говоря за бензинов двигател, под ниски разбирам под 1600) двигателят няма достатъчно въртящ момент, от там е нужно повече гориво за да има сила да движи колата. Повече гориво, ниски скорости на газовете и от там задръстване. И тук идва вече логичното обяснение, че двигателя на ниски обороти се мъчи и товари повече. Не зная дали си виждал инжекторните времена при ниски и високи обороти, но на 1500 са 3 пъти по-големи в сравнение с тези при 3500, ако не и повече. Според мен двигателят се чувства най-добре в оборотите малко под макс. върт момент - това са 2500-3000. Пак съдя за това от инжекторните времена - тогава са минимални.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #51
              Synthy написа:
              neonglow, за катализатора специално ниските са кофти, защото не може да загрее добре. Той работи добре само когато е хубаво загрял, иначе наистина се задръства от нагар. Двигателя прави същото - на ниски обороти се задръства от нагар, който не може да излезне. А това се случва, защото в ниските обороти (аз лично говоря за бензинов двигател, под ниски разбирам под 1600) двигателят няма достатъчно въртящ момент, от там е нужно повече гориво за да има сила да движи колата. Повече гориво, ниски скорости на газовете и от там задръстване. И тук идва вече логичното обяснение, че двигателя на ниски обороти се мъчи и товари повече. Не зная дали си виждал инжекторните времена при ниски и високи обороти, но на 1500 са 3 пъти по-големи в сравнение с тези при 3500, ако не и повече. Според мен двигателят се чувства най-добре в оборотите малко под макс. върт момент - това са 2500-3000. Пак съдя за това от инжекторните времена - тогава са минимални.
              Това за инжекторите не го знаех. Под ниски обороти разбирам над 1600, до 2000. Тогава за мен колата си работи чудесно, на 4-та с 40/50 си е нормално за мен. За къси разстояния съм съгласен, че ако не загрее колата не е добре, но на студен двигател на 3000 и повече оборота също не е добре си мисля.

              Коментар


                #52
                На студен да - под 3000 докато загрее. За да не се износи бързо, тогава няма добро мазане заради по-гъстото масло (щото нали е студено). На 2000 пак са по-високи времената на инжекторите в сравнение с 3000, но вече не 3 пъти Ама.. всеки да си кара както намери за добре Аз лично съм карал на 1700-2000, както и на 4000-4500. Разликата беше минимална в разхода на гориво (при ниските беше малко по-малък, но малко). Обаче двигателя определено се тормозеше. 4500 му беше ок, ама на мен не ми беше никак гот да ми ручи така на главата - един час каране така и щях да полудея - ужас бе, ужас, то се не търпи
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар

                Working...
                X