Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каране под 2000 оборота!
Collapse
X
-
Е, аз в града рядко вдигам над 3000 об. Доста често съм под 2000об. Като съм на правилната предавка, мотора се чувства добре, а и успявам да си спазвам ограничението. Досега кола не съм счупил от подобно каране, но съм виждал доста трагични ситуации от каране на високи обороти и минерални масла.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Еииии ама дебели глави сте, за ко ли въобще се занимаваме с колегите да ви обясняваме кво става при ниски обороти като вие си знаете вашето. Вие на живо мотор виждали ли сте отворен, не на клип, на живо е така на парчета, или само сте чували че вътре има некви бутала и някви валове а под тях корито с масло и тва е. Хаиде земете малко да попрочетете от онея дебелите книги за ДВГ дето вътре има разни диаграмки ала бала формулки, а не списания ауто билд и клипове, тогава пак ша си приказваме а до тогава без детонации и на 800 оборота може да ги карате без газ е така само МПХ ша ви подава газ за да не изгасне колата. Аз спирам да пиша в тая тема щото много се изнервих. Не стига че не разбирате ама не искате и да разберете що е така. Нищо няма да му стане на мотора естетствено няма се скапе за 5 или 50 х.км но резултатите като отвориш два мотора на 200 000 км карани по двата различни начина е тогава ще си обясните що ние тука си трошим копчетата да пишем. И пак казвам говорим принципно за нещата, нищо и никои не може да ви накара да си карате колата 200 000 км както трябва за да изкара още 300 000 без проблеми никому не е нужен такъв ресурс особено днес когато коли се сменят всяка година, но както казах говорим принципно какво се случва и защо едното е по добре от другото. Хаиде със здраве от мен и без повече повърхностни разсъждения че ставате като децата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Еииии ама дебели глави сте, за ко ли въобще се занимаваме с колегите да ви обясняваме кво става при ниски обороти като вие си знаете вашето. Вие на живо мотор виждали ли сте отворен, не на клип, на живо е така на парчета, или само сте чували че вътре има некви бутала и някви валове а под тях корито с масло и тва е. Хаиде земете малко да попрочетете от онея дебелите книги за ДВГ дето вътре има разни диаграмки ала бала формулки, а не списания ауто билд и клипове, тогава пак ша си приказваме а до тогава без детонации и на 800 оборота може да ги карате без газ е така само МПХ ша ви подава газ за да не изгасне колата. Аз спирам да пиша в тая тема щото много се изнервих. Не стига че не разбирате ама не искате и да разберете що е така. Нищо няма да му стане на мотора естетствено няма се скапе за 5 или 50 х.км но резултатите като отвориш два мотора на 200 000 км карани по двата различни начина е тогава ще си обясните що ние тука си трошим копчетата да пишем. И пак казвам говорим принципно за нещата, нищо и никои не може да ви накара да си карате колата 200 000 км както трябва за да изкара още 300 000 без проблеми никому не е нужен такъв ресурс особено днес когато коли се сменят всяка година, но както казах говорим принципно какво се случва и защо едното е по добре от другото. Хаиде със здраве от мен и без повече повърхностни разсъждения че ставате като децата.
Коментар
-
neonglow, за катализатора специално ниските са кофти, защото не може да загрее добре. Той работи добре само когато е хубаво загрял, иначе наистина се задръства от нагар. Двигателя прави същото - на ниски обороти се задръства от нагар, който не може да излезне. А това се случва, защото в ниските обороти (аз лично говоря за бензинов двигател, под ниски разбирам под 1600) двигателят няма достатъчно въртящ момент, от там е нужно повече гориво за да има сила да движи колата. Повече гориво, ниски скорости на газовете и от там задръстване. И тук идва вече логичното обяснение, че двигателя на ниски обороти се мъчи и товари повече. Не зная дали си виждал инжекторните времена при ниски и високи обороти, но на 1500 са 3 пъти по-големи в сравнение с тези при 3500, ако не и повече. Според мен двигателят се чувства най-добре в оборотите малко под макс. върт момент - това са 2500-3000. Пак съдя за това от инжекторните времена - тогава са минимални."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:neonglow, за катализатора специално ниските са кофти, защото не може да загрее добре. Той работи добре само когато е хубаво загрял, иначе наистина се задръства от нагар. Двигателя прави същото - на ниски обороти се задръства от нагар, който не може да излезне. А това се случва, защото в ниските обороти (аз лично говоря за бензинов двигател, под ниски разбирам под 1600) двигателят няма достатъчно въртящ момент, от там е нужно повече гориво за да има сила да движи колата. Повече гориво, ниски скорости на газовете и от там задръстване. И тук идва вече логичното обяснение, че двигателя на ниски обороти се мъчи и товари повече. Не зная дали си виждал инжекторните времена при ниски и високи обороти, но на 1500 са 3 пъти по-големи в сравнение с тези при 3500, ако не и повече. Според мен двигателят се чувства най-добре в оборотите малко под макс. върт момент - това са 2500-3000. Пак съдя за това от инжекторните времена - тогава са минимални.
Коментар
-
На студен да - под 3000 докато загрее. За да не се износи бързо, тогава няма добро мазане заради по-гъстото масло (щото нали е студено). На 2000 пак са по-високи времената на инжекторите в сравнение с 3000, но вече не 3 пъти Ама.. всеки да си кара както намери за добре Аз лично съм карал на 1700-2000, както и на 4000-4500. Разликата беше минимална в разхода на гориво (при ниските беше малко по-малък, но малко). Обаче двигателя определено се тормозеше. 4500 му беше ок, ама на мен не ми беше никак гот да ми ручи така на главата - един час каране така и щях да полудея - ужас бе, ужас, то се не търпи"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар