Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каране под 2000 оборота!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    яве

    Вие баси локумите разтегнахте :D Човека питаше какво да каже на жена си ,е вервайте ми ако и го каже всичко това 100% ще гледа умно.Когато пишех за оборотите и скоростите на определена предавка имах предвид ориентировъчно.Вие тука дизели намесихте,маховици ,наклони баири и т.нА един колега верно подметна ,че това се учи на курсовете ,пък и винаги може да усетиш колата какво иска
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Учело се е едно време, сега всичко е .....
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        z_sutrov написа:
        Аз да използвам темата на колегата: на колко оборота трябва да се превключва попринцип(аз за мене си слушам звука на мотора) ама жената гледа оборотите и все ме пита ама аз като незнам по обороти как е добре да се кара най-икономично!?
        аз избягвам да пиша по подобни теми но наи логичния съвет които може да ти се даде е; качваш се на автомобила и като шофираш наблюдавай оборотомера и прецени при кои обороти се държи добре при превключване и тогава ще знаещ какво ще и кажеш. иначе от разстояние всичко е догадки за дадения автомобил :D
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          да найстина разтегнахме локуми но това е понеже имаше едно изказване че нямало значение какъв е двигателя за карането на оборотите все тая било.От там се разпалихме малко но като цяло под 1600 не се кара това е достатъчно да се оговори на колегата.
          КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

          Коментар


            #20
            трябва да се има предвид да се кара на обороти на които като се опита да се покачат да се покачат плавно а не да се чуди двигателя "къде да отиде"
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #21
              Що мастило бях изписал веднъж по подобна тема, е за тва сега не ми се пише пак толкова, ако някои му се рови нека рови. Мисля че темата беше "на колко оборота сменяте предавки"Само ще кажа едно не си мислете че като карате моторите си под 2000 оборота ще изкарат повече от мотор каран с 3000 оборота. Няма да обяснявам за маслен клин и що е по добре за мотора високите обороти, или по скоро оптимални обороти. цялата работа е в мазането, нито гориво ще икономисате с ниски обороти нито живот на мотора Под 2000 оборота за кола с 8000 на оборотомера просто си е мъка за мотора. Ама що не бяхте лагер да можехте да говорите или пък сегмент
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                Той колегата хубаво е дал някакви скорости ориентировъчно, ама щом е за жена може да свали с около 10 км/ч всяка. Иначе е толкова относително че зависи от доста фактори и трябва си чупя клавиатурата от писане .......
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #23
                  това с намалянето за жена също не е добра идея защото съм се возил при дама която пресича кръстовище с 25-30 на 5 а колата тресе цялата на въпроса защо така отговора беше "кво и пречи"
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #24
                    Slavi_Lancia написа:
                    Що мастило бях изписал веднъж по подобна тема, е за тва сега не ми се пише пак толкова, ако някои му се рови нека рови. Мисля че темата беше "на колко оборота сменяте предавки"Само ще кажа едно не си мислете че като карате моторите си под 2000 оборота ще изкарат повече от мотор каран с 3000 оборота. Няма да обяснявам за маслен клин и що е по добре за мотора високите обороти, или по скоро оптимални обороти. цялата работа е в мазането, нито гориво ще икономисате с ниски обороти нито живот на мотора Под 2000 оборота за кола с 8000 на оборотомера просто си е мъка за мотора. Ама що не бяхте лагер да можехте да говорите или пък сегмент
                    освен написаното от фена на японските коли , само ще добавя- до 2000 оборота може да си караш дизел , или Москвич ,но ако питаш за Стилото от подписа ти - 1.6 16 В - не е добре да караш постоянно в тези обороти.Има бензинови ДВГ , които при продължително каране на подобни обороти развиват доста неприятни проблемчета / справка 1.6 Екотек/а относно спестяването на пари- пробвай една седмица да караш до 2000 об. и следващата да караш с по-високи - ще забележиш , че икономията е при по-високите обороти.

                    Коментар


                      #25
                      Чувал съм, че заминават лагерите на диференциала при такова "икомонично каране", което накрая излиза солено.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #26
                        Добре де, имам малък въпрос, леко в движение като тръгвам на 1-ва, колата не ми се струва да се мъчи въобще и за 3 секунди съм на 3000 оборота. Е ква е разликата дали ще съм на 5-та с 60? Мазането си е според оборотите на двигателя, откъдето идват и оборотите на зъбчатката на маслената помпа и на 5-та като карам със 60 ще ми се счупи колата по-бързо отколкото ако карам на 3-та, така ли. Много ги мислите тия обороти ми се струва

                        Коментар


                          #27
                          Проблема не са само оборотите, но и натоварването. На 5-та с 1500 не е като на първа със същите обороти. Но си прав, че няма какво толкова да го мислим. Трябва да си пълен идиот, за да успееш да прецакаш двигателя по този начин.

                          Коментар


                            #28
                            мисля че не е редно да се кара така глупаво

                            Коментар


                              #29
                              В оборотите и предавката при които двигателя "поема" са безопасни.Опасно е когато има вибрации, двг се мъчи, обаче се упорства и не се минава на по-ниска предавка.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Danchojn написа:
                                В оборотите и предавката при които двигателя "поема" са безопасни.Опасно е когато има вибрации, двг се мъчи, обаче се упорства и не се минава на по-ниска предавка.
                                Да, и аз така си мисля, че има проблем ако се мъчи мотора само, като има детонационно изгаряне, иначе то си работи нормално мотора, какво като е на 1500 оборота, ако върви на толкоз без да тресе би трябвало да си е наред.

                                Коментар

                                Working...
                                X