Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан маншон на рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан маншон на рейка

    Забелязах че ми се скъсан маншона на рейката при десния накрайник и като се извие волана по средата зее.Въпроса ми е как се сменя това нещо Вътре не трябва ли да е пълно с грес или нещо такова?При мен няма нищо и е празно вътре.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Скъсан маншон на рейка

    infineon написа:
    Забелязах че ми се скъсан маншона на рейката при десния накрайник и като се извие волана по средата зее.Въпроса ми е как се сменя това нещо Вътре не трябва ли да е пълно с грес или нещо такова?При мен няма нищо и е празно вътре.
    Ми не трябва ... само ябълката трябва да е гресирана добре!Иначе се развива външния кормилен накрайник, маха се скапания маншон и слага нов и после се слага пак външния накрайник!Много е важно обаче като се слага пак външния да се навие точно толкова пъти колкото е бил завит преди да се свали!!! Иначе ще ти избяга сходимостта на гумите!!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      А дали има вероятност да се е скапало нещо понеже не е ясно колко време съм карал така и понякога като въртя волана на място нещо скърца понякога.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Като го свалиш въртиш пълен ляв за да излезе пръта колкото може по навън, забърсваш добре навсякъде да няма мръсотия, намазваш добре с нова грес и слагаш маншона. Много важно - слагаш нови скоби в двата края на маншона и стягаш добре за да не влезе вода че става лошо.

        Коментар


          #5
          Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся.Моят съвет е да обърнеш внимание дали системата ти губи масло та дори и малко да е щом не си сигурен колко време си карал със скъсан маншон.И като купуваш маншон ходи в магазина със стария че всеки си продава квото си иска! Аз се разкарах 2 пъти до магазина Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Първо ми дадоха едни които нямат засечка отвътре а моите се оказа че са със засечка.... както и да е ходи със стария задължително!

          Коментар


            #6
            Днес го смених, заедно с вътрешния накрайник че беше разбит.И на мене тия от AXM объркаха и ми дадоха друг .Иначе и при мен май губи по малко масло че е доста ниско нивото, но не доливам за сега.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              lithrone написа:
              Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся...
              Тези хидравлични рейки са голяма беля и май им е дошло времето и те да се прецакат на нашите коли. Самото достигане до рейката и монтаж-демонтаж са много трудни. Ремонтите на рейки са с успех под 50%. Нова рейка е повече от 1000 лв. Като че ли е най-добре да се пробва с втора употреба. Маншоните на моята мареа са омаслени откакто съм я купил, но не губи хидравлична течност, а и маншоните все още са напълно здрави.А скъсаните маншони трябва да се подменят навреме, защото влиза пясък и следват скъпи ремонти.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                snake написа:
                lithrone написа:
                Аз изкарах зимата със скъсани маншони (СЪДРАНИ ВСЕ ЕДНО ГИ НЯМА) семерингите на рейката явно са се прецакали и сега доливам по 20 грама през 4 дни След месец съм предвидил да и обърна внимание понеже нищо хубаво не я чака ако не се намеся...
                Тези хидравлични рейки са голяма беля и май им е дошло времето и те да се прецакат на нашите коли. Самото достигане до рейката и монтаж-демонтаж са много трудни. Ремонтите на рейки са с успех под 50%. Нова рейка е повече от 1000 лв. Като че ли е най-добре да се пробва с втора употреба. Маншоните на моята мареа са омаслени откакто съм я купил, но не губи хидравлична течност, а и маншоните все още са напълно здрави.А скъсаните маншони трябва да се подменят навреме, защото влиза пясък и следват скъпи ремонти.
                Ремонт на реиката се прави и става на 100% перфектна, зависи кой и ка ще си свърши работата. Имам приятел които ремонтира рейки и за момента никои не се е оплакъл. Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката. Ако има някои мераклия водя го веднага но не става за един ден, поне два или три дена. Ремонта варира между 150 и 250лв. зависи в какво състояние е рейката и колко работа има по нея

                Коментар


                  #9
                  СМЕНИ СИ МАНШОНА без много да пипашСмени си маслото на рейката изкарва малко повече като се смени и като му дойде времето в ЕВРО07 има рейки чисто нови дето ще ти надживеят колатамоята беше 180 лв ако ти е по нова колата да е до 300лв
                  karam fiat 1992 tempra karburator
                  0889340995

                  Коментар


                    #10
                    VIN написа:
                    Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
                    Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      VIN написа:
                      Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
                      Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.
                      ПОДОЗИРАМ, че е кажи-речи невъзможно да стане така, че да няма проблеми. Не за друго, ами ремонтните комплекти не се продават официално, правят ги в някой гараж тук, на око и от квито материали падне. Миналата седмица си взех ремонтен комплект за газов клапан, ами те в едно пликче с телбод, гумичките дори не са отрязани ссъс замба точно и стърчат от тях разни парченца, абе ....и с тези комплекти вероятно е така
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        VIN написа:
                        Ремонт на реиката се прави и става на 100% перфектна, зависи кой и ка ще си свърши работата. Имам приятел които ремонтира рейки и за момента никои не се е оплакъл. Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки...
                        Ами добре, но нека мине малко повече от година да видим колко от ремонтираните рейки ще протекат отново. Точно в това е уловката при тези ремонти-правят ти я, кихаш 300-400 лв. за монтаж-демонтаж-ремонт и след период около 6 месеца се прецакват пак.
                        niki2572 написа:
                        СМЕНИ СИ МАНШОНА без много да пипашСмени си маслото на рейката изкарва малко повече като се смени и като му дойде времето в ЕВРО07 има рейки чисто нови дето ще ти надживеят колатамоята беше 180 лв ако ти е по нова колата да е до 300лв
                        Цените на нови хидравлични рейки варират между 800 лв. и 800 евро. Поправям се: В момента в ЕВРО07 се продава нова хидравлична рейка за фиат мареа за 410 лв. Хм, интересно. Ами то същите пари ще отидат за ремонт.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          chaveto написа:
                          VIN написа:
                          Занимава се с това от около година и до сега е направил над 20 рейки, като първоначално започна с неговата кола и след няколко сваляния им хвана цаката.
                          Няма какво да им хваща цаката. Ако се прави ремонт както си трябва няма да има никакви проблеми по простата причина, че се сменя всичко. А такива където само опитват със смяна на семеринги................ това въобще не е ремонт.
                          ПОДОЗИРАМ, че е кажи-речи невъзможно да стане така, че да няма проблеми. Не за друго, ами ремонтните комплекти не се продават официално, правят ги в някой гараж тук, на око и от квито материали падне. Миналата седмица си взех ремонтен комплект за газов клапан, ами те в едно пликче с телбод, гумичките дори не са отрязани ссъс замба точно и стърчат от тях разни парченца, абе ....и с тези комплекти вероятно е така
                          Не прави изводи на база твоя комплект за газов клапан и ако мислиш че нещо правено в завод винаги е по-добро от някое правено в гараж си далече от истината. В крайна сметка всеки луд с номера си.... аз ще си рециклирам рейката с ремонтен комплект ти ще си купиш нова трети ще си смени семерингите... хора всякакви.

                          Коментар


                            #14
                            Това че някои взимат по 300-400лв. и не правят нищо не значи че не може някои друг да я направи. И по горе съм писал че става въпрос за 150 до 250лв. в зависимост колко е зле рейката. И още нещо, не се исползват никакви ремонтни комплекти които се продават по магазините, в повечето случаи пръта е доста надран или е паднал хрома поради което след шлайфане и хромиране се променя диаметъра му. За това се правят семеринги по поръчка точно по диаметъра. Една семеринга излиза около 25лв. защото е единична броика и се прави калъп само за нея. Няма нищо невъзможно, всичко може да се направи. Повечето от рейките които са направени са на таксита и ги познавам хората, така че ако искате да знаете колко ще изкарат питаите пак догодина и ще ви кажа

                            Коментар


                              #15
                              На служебното бусче му правиха ремонт на рейката, не знам къде ама в друг град беше и досега 2г няма проблеми. Така че явно много зависи кой го прави. Иначе и на мене ми се беше скапал десния маншон, като разяден беше, но за щастие не ми е прецакана рейката. Иначе масло си доливам по малко, ама при мене теча е от тръбичката/маркуча между помпата на хидравликата и рейката, ама някой ден и него ще сменям.
                              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                              Коментар

                              Working...
                              X