Колеги днес закарах колата за смяна на съединител понеже приплъзваше и отделяше високо.Оставих фиатката сутринта и преди малко майтора ми звъни и ми вика съединителя ти е чисто нов Викам аз- тогава къде е проблема ? -Проблема бил в семеринга на скоростната кутия - Викам добре а колко ще струва да се смени ?? - Семеринга е 10лв. свалянето и отварянето на скоростната кутия 140лв. и аз приритах и понеже целия съединиел е плувал в масло трябва и той да се смени. 300 лв съединител ,150 за скоростите та точно 450лв нормално ли е за такъв ремонт ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за смяна на семеринг на скоростна кутия
Collapse
X
-
кажи му че се отказваш да ти я сглобява и си търси друг майстор тва да не е AUDI A6 една скоростна кутия ти е около 200 лева цяла съед. щом е нов надали целия е за смяна.В БГ сме и лекарите и монтьорите са некадърни боклуци е има 2 3 на 1000 свестни де но другите са отайки.Потърси мнение от други майстори и тогава си прецени дали да си вземеш едни скорости за 200лв макс те може да са със съединител даже не бързай ако може да я караш такаКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
ква скоростна бе колега, проблема му е в съединителя. така става с тоя семеринг обаче. в случай, че е чистно нов и всичко освен феродовия диск е наред, то смени само него- мисля е 40-50 лв. на другите неща няма какво да им стане от маслото на скоростната, но на феродовия..... и аз бях пред дилема дали със смяна на съединителя да сменя и този семеринг и се отказах, като 2ма човека ми казаха, че щом не тече и е оригиналния- по-добре д ане пипам. новия, който ще сложа можело да изкара 1000 км.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И моето пунто беше в същото положение като го взех, само че сам си го правих и ми излезе по евтино. Няколко съвета от мен:Купуваш феродов диск и аксиален лагер задължително. Лагера в повечето случаи здава багажа по бързо и е добре да се смени за да не сваляш после кутията пак заради един лагер.Семеринга на първичния вал и лагера пак задължително. За да изпусне масло семеринга може и лагера да е заминал. Така или иначе даваш пари за оваряне на кутията сменяш го и него. Аз съм с МК2 и лагера ми сруваше 19лв. на SNR с бакелитов сепаратор (задължително), а семеринга ми беше 5лв. на CORTECO като оригиналния. Дано си свършат работата както трябва. По принцип тези кутии са толкова елементарни че не виждам защо цената трябва да е толкова висока, не трябва да се слагат всички коли под един знаменател
Коментар
-
Колеги може ли такова нещо ? Докараха ми колата с чисто нов съединител и сменен семеринг на скоростната кутия за които заплатих 450 лв ,направих едно кръгче и какво да видя ? Тече масло между кутията и двигателя Как да не ги псуваш после! Обадих се на майстора направо блокира по телефона чуди се какво да каже и каза да му я върна .. Предполагам никакви пари не трябва да му давам
Коментар
-
за това говорих колега преди 2 поста едни скорости със съединител са ти около 200 250 лева монтаж около 100 лева и готово а старата си я продаваш ако искаш щото нашите майстори са като лекарите боклуци алчни измамниза тия пари дето ти е взел и не е готова трябва да му запалиш сервиза на тоя тъпакКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Сега като я свали кутията маистора преди да я разглоби отиди хвани първичния вал които излиза от кутията и го разклати да видиш дали има луфт.Ако вала мърда лагера е разбит нищо че не шуми, и от този луфт при центробежните сили семеринга пуска. Писал съм по горе какво да смениш и ако е кадърен майстора няма да имаш проблеми. Вече съм минал 2000км. и не е протекло въпреки че не съм майстор и до сега съм правил само моята си кола, а тоя дето е направил стотици коли предполагам се излага така. Успех!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар