Когато е на контакт и се задържат 0trip+бутона за регулиране на осветлението, на мястото на скоростомера излизат цифри 01,02,03..., съответно на колко x 199 999 км. е колата. Въпроса е когато показва 02 това какво значи - 2 x 199 999 + километрите, които показва без да е задържана тази комбинация? Или 02 значи, че в момента тече втория цикъл до 199 999 - съоответно е на 199 999 + километрите които показва без комбинацията, а когато стигне за втори път до 199 999, ще показва 03?Помощ!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за километража на Темпра с дигитално табло
Collapse
X
-
Joro, от къде е информацията и до колко може да е достоверна? :DИначе, ако моята кола не е със сменено табло може да помогне за разрешаването на дилемата, но в това още не съм сигурен. Знам само, че е от модела 1990-1992г (след 92г. има разлика, за дигиталното става дума), а колата е произведена през 1990. Когато дойде от Италия беше на 12 години и 169 000 км., волана беше изтъркан в границите на нормалното, седалките нямаха скъсано, протрито, още амортисьорите бяха тези от завода и т.н, мотора и до ден днешен (225 000) си е осичка и нито почуква, нито потраква. А, щях да забравя, на предшния собственик ЕГНто започва с 35. Имам познат с Типо (пак 159 A2.000) към 500 000 км, колкото трябва да е моята Темпра, ако се вярва на информацията по-горе, мотора е съвсем друга песен - чука, трака, повече от 120 км/ч не развива. А Темпрата 160 поддържа без проблеми, нагоре не е пробвана от няколко години.Та трябва да се провери дали може да показва 00, съответно00 до 199999 км.01 до 399999 км.02 до 599999 км.Или е втория вариант, тези цифри да показват кой цикъл тече до превъртане01 до 199999 км.02 до 399999 км. Edit: Нека видим някоя темпра, която още не е на 199 999+, дали при нея показва 00 или 01, и ще се изяснят нещата1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Има хора във форума дето километражите им показват 00 Моята показваше 01 и беше на още 130000 и имаше достатъчно белези за това - износен бендикс и венец, доста износени сателити и планети на дифа, беше със нови спирачни дискове отпред и отзад като я взех, седалката беше провиснала (не скъсана)
Коментар
-
При мен проблеми със скорости, диф и стартер няма и не е имало. На около 215 000 бяха сменени оригиналните предни амортисьори и дискове. Преди това и оригиналните носачи. Баща ми помни когато е била на 169 000 какво е показвало - 01. Та според мен е така, поне според признаците по моята кола:01 до 199999 км. 02 до 399999 км.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Интересна тема и мен ме интересуваше това,че на моята показва в момента 01 и допълнително 160000,което си е равно на 360000,а салона ми е като нов,няма протрито или раздрънкано,по задвижването може да се каже,че е добре,единственото нещо по нея,което не е със онази странна емблема смесена от тези на Алфа,Ланчия и Фиат са двата ми кормилни накрайника и вече двата маншона на външните карета на предните полуоски,компресията я мерих преди месец и ми даде 10.5 бара на четирите цилиндъра,което си е идеално за мотор на толкова километри и години.Започвам да се чудя дали Италиянските коли,не са чак такива боклуци,каквито им се ще да бъдат на опелджиите.А за 18 годишната ми кола с екстрите който ги нямат и доста по-нови коли,като от тях имам само климатроник за дозареждане и от време на време ми дава някакви неразбираеми чертички на дисплея за температурата,друго всичко си е наред,а и да спрът половината ми естри,пак ще имам повече от някоя съпоставима на нея немска кола.А съм минал през Пежо 205ГТИ(което още си го държа),няколко сеата,пасати,ами повече не иска и да чувам за немска каруца,въпреки,че и те имат изключения,но за на тях им искат пари като,че ли са позлатени Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 П.П. Гледх на един колега подписа,в който пишеше,че почти всички проблеми на Италиянските коли са свързани с немската електроника.Но аз мога да кажа,че това не важи само за италиянските коли,знам какво чудо съм видял и виждам с Джетроника на пежото и мономотрониците на сеатите Yellow_Flash_Colorz_PDT_47FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
-
И аз вече не знам какво да мисля. На моята като я взех в сервизната книжка в началото има навъртани по 3000км за един месец. За 9 год. ако е карана с това темпо това прави 324000. А аз я купих на 127500 по километраж (без да знам за комбинацията от бутони която в последствие показа 01. А сега де ? Кое е вярното? П.П. Намерих сервизната книжка, ако някой не вярва мога да приложа снимки на първите отрязаци за гаранционен преглед, дето са на всеки месец.
Коментар
-
Със сигурност започва от 00, 01, 02...Моята Темпра също беше 90 год. и показваше 130.000 и 02 като я купих... т.е. 530.000. Колата може да е на много километри и да е супер добре запазена.Като взимах Дедрата на 130.000 по километраж (кой знае на колко е всъщност), изглеждаше като НОВА от магазина. Но си беше кола на 12 години.И ако е карана поне колкото аз я карам - по 25.000 на година - то би трябвало да е на 300.000.Не се заблуждавайте, че там не карат. Бензина им е супер евтин (като съотношение към заплатите), пътищата им са доста по-добри от нашите, а разстоянията - доста по-големи.
Коментар
-
Няма как една кола да е на много километри и да е супер добре запазена. Просто има неща, които го издават - сменяни части, изтрити волан, топка на ск. лост, следи по седалките. Оригиналните дискове са сменени на малко над 200 000км., вярно, че нищо не беше останало от тях, но емблемата на FIAT/LANCIA стои и са нормално износени за километрите. Ако приемем, че тогава колата не е била на 200, а на 400 хил., то двете накладки отдавна да са се срещнали. А както споменах по-горе, предишния собственик е 35 набор и 165 000 км. за 11 години ми се виждат нормални, поне на мен. А и знам как работи същия мотор (1.4 карбуратор) на почти 500 000км. на Типо, знам и на моята Темпра как работи. Та съм все - повече склонен да вярвам, че 02 + 25 000 = 225 000 :D1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Immortal написа:Някои вярват и в Бог Аз знам лично от Христо (hit-ko), че започва от 00 да се брои. Човекът цял живот с FIAT се занимава, ако той не знае, значи те подвеждам.FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
-
Проста сметка: 165 000 : 12 г. = 13750 км. на година (това в Италия) + 45 000 : 8 г. = 5625 на година в България. Защо пък не? Не твърдя, че съм сигурен за това, че 02 = 199 999. А дали на различните табла не е различно? Не изключвам такъв вариант, знам поне два модела табла. Ако приемем, че колата е на 425 000 км., то мотора трябва да е минал основен ремонт, за да работи така. Също и да са сменени амортисьори, дискове, носачи с оригинални с емблемата на FIAT/LANCIA. Колко е вероятно това ?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар