Здравейте колеги, Скоро писах, че ми се скапа ангренажната ролка на 15 000 км./ИНА/. Смених я с SKF и след пренощуване на следващата сутрин като стартирам двигателя още в момента на запалване и изфорсиране на мотора се чу за около секунда едно изпискване, като на хлабъв ремък. След това няма проблем през целия ден. Вечерта реших да сваля ангр. капак и да видя кво става. Действително като, че ли беше поотпуснат и ко донатегнах. Две сутрини няма проблем нищо не се чува, но тази сутрин пак това изпискване за секунда. Сменени са ремъците на клитика, генератора и хидравлика, като последният е на стотина км. и нормално опънати. Чудя се дали както ролката се скапа толкова бързо е възможно и ремъка /Дайко/ също да се лъснал нещо и да свирва лекичко?! Ако някой има предположения благодаря предварително, че ме дразни много пък и няма да излагаме марката из квартала .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на ролка /Палио 1,2 75к.с./
Collapse
X
-
ами то си личи състоянието на ремъка по зъбите му. моето мнение е, че ангренажа не свири като ремъка на алтернатора, защото той не може д априплъзва- на алтернатора и климата са пистови, като се натоварят и са хлабави приплъзват, а на ангренажа е зъбчат, как ще приплъзне.... няма откъде да дойде този звук. По-скоро подозирай този на алтернатора, особенно ако палиш с включени консуматори- фарове, вентилатор.... Най-добре просто го опъни още мъъъничко /за алтернаторния ремък говоря/ и наблюдавай няколко дни.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
то да ви кажа и това и наклони везните при избора на този модел. проста работа. преди две години за 3000лв. кола 2000г. с клима, ел., проста конструкция на мотор, окачване/ без биалетки, горни носачи, торсиони/ и т.н., както и евтини части. няма нужда от каско малък данък, голям просвет. малко кофти за дълги разстояния над 100 км/ч. приключение, аз пък не бръмча на дълго така, че е екстра. преди него имах примера 1,6 16V, там е друго нещо ама и друго нещо е в данъчното, магазина бензиностанцията и т.н.
Коментар
-
обаче знаеш ли кое е кофти, че нещата стават все по сложни, а колкото по сложно толково по вече проблеми. знам, че някой не са на това мнение и искат по вече гъделии и джаджи, но и за това има различни модели. например с риск да ядосам някой ще кажа алфа 156 1,8 T.S. е голяма издънка, ама аде купува народа, да им се чудиш и колко примери още........
Коментар
-
Колкото повече неща има в автомобила, толкова е по-ненадежден. Ама така е, хората искат все повече и повече, въпреки че одавна са презадоволени. В същото време не се набляга на отговорните неща! По добре да се спести нещо от комфорта а не от окачването например. Щото колите се наблъскват с кво ли не, и после айде този модел ще е с по-малки шарнири, по-тънки щанги, пластмасово окачване, че стана много тежко.Май се отплеснахме.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар