Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на ролка /Палио 1,2 75к.с./

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на ролка /Палио 1,2 75к.с./

    Здравейте колеги, Скоро писах, че ми се скапа ангренажната ролка на 15 000 км./ИНА/. Смених я с SKF и след пренощуване на следващата сутрин като стартирам двигателя още в момента на запалване и изфорсиране на мотора се чу за около секунда едно изпискване, като на хлабъв ремък. След това няма проблем през целия ден. Вечерта реших да сваля ангр. капак и да видя кво става. Действително като, че ли беше поотпуснат и ко донатегнах. Две сутрини няма проблем нищо не се чува, но тази сутрин пак това изпискване за секунда. Сменени са ремъците на клитика, генератора и хидравлика, като последният е на стотина км. и нормално опънати. Чудя се дали както ролката се скапа толкова бързо е възможно и ремъка /Дайко/ също да се лъснал нещо и да свирва лекичко?! Ако някой има предположения благодаря предварително, че ме дразни много пък и няма да излагаме марката из квартала .

    #2
    ами то си личи състоянието на ремъка по зъбите му. моето мнение е, че ангренажа не свири като ремъка на алтернатора, защото той не може д априплъзва- на алтернатора и климата са пистови, като се натоварят и са хлабави приплъзват, а на ангренажа е зъбчат, как ще приплъзне.... няма откъде да дойде този звук. По-скоро подозирай този на алтернатора, особенно ако палиш с включени консуматори- фарове, вентилатор.... Най-добре просто го опъни още мъъъничко /за алтернаторния ремък говоря/ и наблюдавай няколко дни.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      И аз мисля, че ще е от пистовия ремък. Дано само не е пак някоя ролка.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        ми тя е една ролка и е на 100-150 км. аз като казвам, че може да е от ангренажния имам предвид дали може да присвирва по гладката си страна от към ролката?! пък ще понатегна още малко генераторния и ще го следя. благодаря за предположенията. ще пиша резултата

        Коментар


          #5
          Ролка на пистовият ремък няма ли?От гладката страна може да присвирва. Може да я свалиш и провериш без да сваляш ремъка - личи си ако е прецакана.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            няма. при палиото е следното: от шайбата на к.в. ремък до климатика опъва се от компресора, от климатика ремък до генератора опъва се от генератора и пак от к.в. ремък до хидравликата. така, че конструкцията е мн проста без допълнителни ролки

            Коментар


              #7
              е, за д апросвири от гладката страна, трябва да е зверско затягане на ролката, та да се получи свирене. абе карай и се не бой
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                то да ви кажа и това и наклони везните при избора на този модел. проста работа. преди две години за 3000лв. кола 2000г. с клима, ел., проста конструкция на мотор, окачване/ без биалетки, горни носачи, торсиони/ и т.н., както и евтини части. няма нужда от каско малък данък, голям просвет. малко кофти за дълги разстояния над 100 км/ч. приключение, аз пък не бръмча на дълго така, че е екстра. преди него имах примера 1,6 16V, там е друго нещо ама и друго нещо е в данъчното, магазина бензиностанцията и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Така е! Напълно те подкрепям. Автомобила трябва да бъде нещо просто и надежно. Сигурно да те закара от точка А до точка В. Останалото са глезотии.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    обаче знаеш ли кое е кофти, че нещата стават все по сложни, а колкото по сложно толково по вече проблеми. знам, че някой не са на това мнение и искат по вече гъделии и джаджи, но и за това има различни модели. например с риск да ядосам някой ще кажа алфа 156 1,8 T.S. е голяма издънка, ама аде купува народа, да им се чудиш и колко примери още........

                    Коментар


                      #11
                      Колкото повече неща има в автомобила, толкова е по-ненадежден. Ама така е, хората искат все повече и повече, въпреки че одавна са презадоволени. В същото време не се набляга на отговорните неща! По добре да се спести нещо от комфорта а не от окачването например. Щото колите се наблъскват с кво ли не, и после айде този модел ще е с по-малки шарнири, по-тънки щанги, пластмасово окачване, че стана много тежко.Май се отплеснахме.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        ми не казваш кво може да писка сутрин под капака

                        Коментар


                          #13
                          Това двг май е 16клапана, така че не подценявай проблема! Натегни външния ремък и пиши.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            или пробвай номера с пулверизатора и пръскане с водичка, дърт ссср-ски номер може да просвирва от много неща принципно, водна помпа, динамото, дори хидр помпа....
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              не бе човек осем клапана и доколкото знам този мотор не удря клапани или бъркам?

                              Коментар

                              Working...
                              X