Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

карбуратотра на темпрата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    карбуратотра на темпрата

    тъй като вече си взех от колегата пъгси карбуратор и утре мисля да се пробвам да го сложа /сега съм с моно инжекция/ бихте ли ми дали съвети какво евентуално би се наложило да променя, да срещна като проблеми. жилото идва откъм прозореца това е първата и очевидна разлика, но не смятам че е проблем. притеснява ме автоматичния смукач къде трябва да го закача, празния ход пъгси ми каза да го закача на + от бубината, но къде точно? ако има някой снимка ще му бъда адски благодарен. това, което предполагам, че ще е ралично е размера на захващането към колекторите. карбуратора предполагам /мерих по бястото където ляга въздушния филтър/ че карбуратора ще има по-голям захват към колекторите от моното. това с плочка ли се прави? откъде мога да я купя и на каква цена, както и дали се прави при стругар при нужда. много въпроси, но последния най-ме притеснява, благодаря предварително за оказаната помощ и успех на всички колеги!!!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    значи жилото става без преправяне,червения кабел се връзва на + при контакт,смукача не е автоматичен а на жило,за монтажа без преправяне ще стане ако си купиш направо колектори от карбураторен двигател,незнам дали ще стане ако се махне плочката на моното и на нейно място се сложи тампона

    Коментар


      #3
      и аз още не знам дали ще пасне. знам, че филтърната кутия не пасва, което ме кара да си мсиля, че и на колекторите няма да пасне. не ми се ще да сменям колекторите, ти на плочката ли викаш тампон? предполагам при стругар може да се направи за 10-15-20 максимум кинта, докато едни колектори са над 50.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        преди време бях купувал колектори за карбуратор,взех го от овча купел 25лв,при моно-то е плочка а при карбуратора е гумен тампон

        Коментар


          #5
          при това положение няма какво да се мъча, направо ще си взема колектори. а дали захващането към двигателя им е същото на карбураторните колектори :D а и имаш ли го този тампон гумен
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            някъде из форума бях чел че колегата жорко/с бързото пунто/ си е направил уното карбуратор а е било моно що не му пуснеш едно лично съобщение да ти обясни по подробно мисля няма да ти откаже
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              захващането е едно и също

              Коментар


                #8
                stef написа:
                някъде из форума бях чел че колегата жорко/с бързото пунто/ си е направил уното карбуратор а е било моно що не му пуснеш едно лично съобщение да ти обясни по подробно мисля няма да ти откаже
                мерси, ще се консултирам
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pugsy написа:
                  захващането е едно и също
                  ок, благодаря ти за помоща, а този гумен тампон имаш ли го случайно, че иначе не знам откъде да го взема, само тампона едва ли го продава някой?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    аз съм сменял само тампон,от магазина на стамболийски го купих,но ако си купуваш колектори той си върви с тях

                    Коментар


                      #11
                      благодаря!
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Незнам дали му е тук мястото, ама да питам Темпрата ми е 1.6, карбуратор, 159 двигател. На газ колата като е студена, работи неравномерно, гасне няма мощност. След като загрее се оправя. Като барна малко сместа на , студено се оправя(в смисъл работи си нормално) а като загрее почва да прекъсва и да няма мощност. Та въпроса ми е, някой датчик ли се ебава или да сменям карбуратора.П.С. И гори като Камаз, 13-13.5 градско.Мерси предварително за компетентните Ви отговори.
                        ----------------------------
                        '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                        '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                        Коментар


                          #13
                          и мойта харчи толко ама кво да се праи а е моно пак 1.6

                          Коментар


                            #14
                            мойта кола е 1,6 карборатор- разхода е над 11-12 градско, и имаше същите проблеми, те дойдоха като смених въздушния филтър с нов, и така се мъчих да я настройвам около 1 месец и нищо не става. Но вчера си взих спортен въздушен филтър и всичко се успа- сега цъка като почасовник.
                            Tofas- Sahin 1.6 карб.

                            Коментар

                            Working...
                            X