тъй като вече си взех от колегата пъгси карбуратор и утре мисля да се пробвам да го сложа /сега съм с моно инжекция/ бихте ли ми дали съвети какво евентуално би се наложило да променя, да срещна като проблеми. жилото идва откъм прозореца това е първата и очевидна разлика, но не смятам че е проблем. притеснява ме автоматичния смукач къде трябва да го закача, празния ход пъгси ми каза да го закача на + от бубината, но къде точно? ако има някой снимка ще му бъда адски благодарен. това, което предполагам, че ще е ралично е размера на захващането към колекторите. карбуратора предполагам /мерих по бястото където ляга въздушния филтър/ че карбуратора ще има по-голям захват към колекторите от моното. това с плочка ли се прави? откъде мога да я купя и на каква цена, както и дали се прави при стругар при нужда. много въпроси, но последния най-ме притеснява, благодаря предварително за оказаната помощ и успех на всички колеги!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
карбуратотра на темпрата
Collapse
X
-
и аз още не знам дали ще пасне. знам, че филтърната кутия не пасва, което ме кара да си мсиля, че и на колекторите няма да пасне. не ми се ще да сменям колекторите, ти на плочката ли викаш тампон? предполагам при стругар може да се направи за 10-15-20 максимум кинта, докато едни колектори са над 50.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
stef написа:някъде из форума бях чел че колегата жорко/с бързото пунто/ си е направил уното карбуратор а е било моно що не му пуснеш едно лично съобщение да ти обясни по подробно мисля няма да ти откажеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Незнам дали му е тук мястото, ама да питам Темпрата ми е 1.6, карбуратор, 159 двигател. На газ колата като е студена, работи неравномерно, гасне няма мощност. След като загрее се оправя. Като барна малко сместа на , студено се оправя(в смисъл работи си нормално) а като загрее почва да прекъсва и да няма мощност. Та въпроса ми е, някой датчик ли се ебава или да сменям карбуратора.П.С. И гори като Камаз, 13-13.5 градско.Мерси предварително за компетентните Ви отговори.----------------------------
'00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
'99 Fiat Punto Mk2 HGT
Коментар
-
мойта кола е 1,6 карборатор- разхода е над 11-12 градско, и имаше същите проблеми, те дойдоха като смених въздушния филтър с нов, и така се мъчих да я настройвам около 1 месец и нищо не става. Но вчера си взих спортен въздушен филтър и всичко се успа- сега цъка като почасовник.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар