Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ КОЛЕГИ ! ФИАТ БРАВА 1.4, 1995г. ДВИГАТЕЛЯТ ПРЕГРЯВА!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами мислех си, че има някаква клапа. Щом казвате, че няма значи нищо не съм открил и изхвърлянето на водата прадължава да е загадка за мен. Аз правих аналогия с руските коли ( просто за последен път съм разглабял такава и от тогава само карам и не пипам ) - там има клапа, която управлява потока на течността и позволява / забранява навлизането на вода в радиатора на парното. Мисля, че не се бъркам. А при Фиат досега не съм разглабял. Ако сте сигурни, че клапата управлява само въздушната струя дали да минава през радиатора или не . . . тогава не знам
    Парите свършват, но глупостите не!

    Коментар


      #32
      Мдаааааааа дълго и подробно коментиране на темата. Ще опитам да вмъкна и аз малко проблеми от тоя тип (на Marea-ta) От месец и нещо загрява повече от необходимото (добре обезвъздушен - според мен, бистър антифриз, горещ радиатор, от днес изтърбушен термостат :D , работят и 2-те степени на перката, работещо парно - макар че не мисля че има логика да е от него, водна помпа на 11000км.-от миналото лято, питата на радиатора е чиста не е запушена с боклуци мухи врабчета :D и тн.). И въпреки всичко това загрява например в неделя при 24гр. на въздуха вън, стрелката гони 100гр. и не спада дори при втора степен на перката. Молбата ми е ако някой е решил проблеми от това естество да удари едно рамо. А дали имат нашите коли кранчета на радиаторчето за парното. Мареата ми няма, а типото си има (класическо хубаво кранче)
      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V

      Коментар


        #33
        slun666 написа:
        Мдаааааааа дълго и подробно коментиране на темата. Ще опитам да вмъкна и аз малко проблеми от тоя тип (на Marea-ta) От месец и нещо загрява повече от необходимото (добре обезвъздушен - според мен, бистър антифриз, горещ радиатор, от днес изтърбушен термостат :D , работят и 2-те степени на перката, работещо парно - макар че не мисля че има логика да е от него, водна помпа на 11000км.-от миналото лято, питата на радиатора е чиста не е запушена с боклуци мухи врабчета :D и тн.). И въпреки всичко това загрява например в неделя при 24гр. на въздуха вън, стрелката гони 100гр. и не спада дори при втора степен на перката. Молбата ми е ако някой е решил проблеми от това естество да удари едно рамо. А дали имат нашите коли кранчета на радиаторчето за парното. Мареата ми няма, а типото си има (класическо хубаво кранче)
        Гарнитура на главата?
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #34
          И аз почвам да си мисля, че там е проблема.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            Гарнитура на главата? Но течноста не я пипа, с месеци си стои точно на едно ниво. А и не ми се иска да е точно това
            Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V

            Коментар

            Working...
            X