Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пистов ремък Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пистов ремък Браво ХГТ

    Скъса ми се късия външния пистов ремък на Браво ХГТ 96 какви други последствия може да има освен затегнала ролка?Срязах остатака от ремака и запалих а колата няма никаква мощност.Ако някой знае какво задвижва този ремък ще почерпя има една паразитна пластмасова и обтяжна метална и две метални големи шайби с 6 канала.
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    външния ремък задвижва динамо помпа за управление и климатик
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Външния ремък задвижва помпата за хидравликата.Тя от своя страна с друг ремък задвижва алтернатора и компресора на климатика.

      Коментар


        #4
        Още едно въпросче браво ХГТ 96г., 147к.с. набива ли клапани. Когато се е скъсал този външния ремък се е разплел на конци и част от тях са влязли при ангренажния ремък и сега не иска да запали.Само зъб ли е прехварлил или може и клапаните да са изкривени.
        Bravo HGT 2.0 20V

        Коментар


          #5
          Бе този двигател няма ли капак на ангренажа! Как така ще влезе при него!Ако ангренажа е здрав, може и мотора да е здрав!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Има си бая капак то ама все пак знае ли човек само да не е направило шопската салата, че ще трябва да пиеш много ракия Ще следя темата не пести информация
            Fiat punto 1,1
            Fiat bravo 1,6 16v
            Fiat bravo 2,0 20v
            Honda civic 1,5
            BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

            Коментар


              #7
              Прочети в тази тема какво се случи при мен http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...9722&start=105 .Дано при теб случая не е същия.

              Коментар


                #8
                има капак на ангренажа но точно на шайбата на коляновия вал свършва а до нея успоредно е другата шайба на пистовия и от там са влезли парчета, колкото конци се виждаха през горната част на капака на ангр. ги извадих ама се опасявам че ми е прехварлило зъб и ми е набило клапаните.Като смених пистошия завъртях да запаля запали и започна да се чува пак плющене от парчетата от ремъка ... изгасих я и повече не запали.Върти много леко което значи че няма компресия.Ако някъде греша нека някой ме поправи.
                Bravo HGT 2.0 20V

                Коментар


                  #9
                  Аз мисля, че само от един зъб няма да удари клапани. Възможно е и да загуби компресия обаче! Най-добре да се види с колко зъба е прескочил ремъка!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Видя се колко зъба е прескочил ... нови клапани и гарнитури и близо хилядарка (crazyyy) и колата пали и е на пътя отново Все едно ферари поддържам басии
                    Bravo HGT 2.0 20V

                    Коментар


                      #11
                      Замисли се сериозно за монтаж на модифицирана шайба на коляновия вал.Шанса всичко да се повтори е доста голям! Моята шайба вече трябва да е изработена и ако утре я държа в ръцете си ще има снимки в моята тема.Ако това би те успокоило-цената която си платил за ремонта е нормална за мен.

                      Коментар

                      Working...
                      X