Той не случайно е сложен ограничител на 6500 оборота. И при мен е така...След това натоварването на двигателя става над допустимото...За какво ти е да махаш ограничителя...Виждал съм бмв 3ка със свален и доста бързо го е**ха с форсиране до 7000-7500 оборота
На газ Пунтото го развъртам и до 7500 - 7800 оборота за малко разбира се. А относно БМВ тата един познат с 525 ца на газ като го изреже над 7000 оборота и веднага влиза в бокса удря изпускателните клапани. Теоритично максималните обороти на един двигател са ограничени от еластичноста на пружините на клапаните просто в един момент силата на пружините не е достатъчна да ги прибере за толкова кратко време и при БМВ то се срещат с буталата . За Фиат Купе ограничителя сработва на 7500 оборота съвсем друго си е като дигнеш още на втора към 120
ех колеги, като изпържвате колата до край /до ограничител/ просто няма как да се счупи.. той затова е сложен да ви спира да влизате във вредни обороти. друг е въпроса дали има смисъл от чак такова напъване, поне за мен е хубаво човек да знае какво може колата му :D стенли, батенце какво е тва пунто дето влиза почти в осем оборота?
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
на 6500, спирам лошо, два пъти се гоним по улиците с една 3-ка и се на 6500 спирам
На 6500 се ограничават максималните обороти, но и да вдигнеш тази граница, не се печели много тъй като кривата на мощноста започва да пада!Има смисъл само ако си със спортни валове!
Коментар