Здравеите! Преди три седмици ме удари една маршрутка. Задна броня, врата и стоп ляв нови (втора ръка) от италянеца. Заден панел ( браво ГТ) изчукване. И парите до там. А, успях да купя боя - 1/2 л. Идва момента на поправи си сам. Китнах калника подготвих черната броня (оригинален цвят на бравото тъмно син ) и се почна боядисването. Изчетох доста теми в нета. Резултата - бронята стана почти перфектна. Дано да изкара поне 2-3 години. Но на калника - греда! Понеже се страхувах , че не съм достатъчно бърз и от други притеснения не приготвих достатъчно лак за двата детайла. По време на лакирането на панела се наложи да доливам лак и се получи фал. Та първият въпрос е дали това е причината да се оплескат нещата. Лака стана на едни малки вълнички. На приложената снимка си личи. Втори въпрос - как трябва да подготвя панела за втори опит? И трети как се лакира мамка му?! Моля да ми помогнете с компетентни съвети! Не търся идеалното, но все пак да е естетично. То горкото фиатче на Солунска му разказват играта всеки ден. Паркираме един върху друг...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бояджийски неволи! Моля за съвет! Опитвам се да боядисвам.
Collapse
X
-
И аз си мисля, че съм прекалил с лака. Има и друг проблем- боята не е с цвета който трябва. Дал съм грешна мостра при приготвянето. От новата врата, а тя е малко по-светла. Трябва ли да махна предната боя, за да пръсна новата или може само лака да сваля? И трябва ли пак да слагам филер?Fiat Bravo 1.4
Коментар
-
Предполагам на левият детайл си пръскал ти :D Лака ти е бил много гъст или ти е малко въздуха и затова така се е получило ( сипкаво) или както други му казват като кора на портокал.........Изтъркай я на вода на 800-1000 но хубаво за да махнеш сипките. След като си купиш база и лак да ти кажат колко към колко се разрежда............. Пръскаш базата като базата, като базата се пръска на няколко пъти по малко. Изчакваш да дръпне и пръскаш лака на две ръце. Между двете пръскания на лака трябва да изчакаш, ако чакаш малко може да се разплаче, ако пресъхне ще матира и трябва да я налееш повече за да направи гланц. Ако не знаеш как се разрежда, прочети упътването за боята/лака и ползвай линия за разреждане. Нагласи си пистолета до колкото можеш и с по бързи-равномерни движения почваш да пръскаш ред по ред. Не е хубаво да пускаш спусъка, ако спираш да пръскаш натискаш настрани от детайла да тръгне боята/лака и тогава навлизаш в детайла. Нещо такова е цялото упражнение.
Коментар
-
Здраво колега. Не ти трябва филер. Щом ще пръскаш база, спокоино можеш да минеш лака на 800 водна но обезателно на трупче за да се изпъне старият лак.Ако ще пръскаш целият детайл с база-целият на 800. Ако не- до където ще е базата-до там 800, другото го разширяваш на 2000. За базата е важно последните две ръце да са с по голямо налягане за да може да ти се разпредели равномерно базата.А за лака най добре си тестваи на една ламарина и като количество, и като налягане докато ти хареса резултата. И после смело на калника. И за лака по принцип дават да се разрежда с разредител до 10%-но лятото можеш да стигнеш и до 20% за да ти се разлеи добре лака. УспехМареа 1999 1.8i HLX
Коментар
-
Щом няма да правиш поправки само търкаш на вода и отгоре отново база + лак. Налягането не трябва да е повече от 2 атмосфери защото всичко ще ходи във въздуха а не по детайла. Повечето лакове се разреждат с 10% разредител, но не всички. Има бързи и бавни втвърдители и за топло време е хубаво да ползваш бавен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар