Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите на вентилатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скоростите на вентилатора

    Някой може ли да ми каже къде се на мират бушоните на скоростите на вентилатора (външния), ако има такива де.Проблема е следния-не работи резистора за скоростите и съм ги дал на късо и си работеше без проблеми до скоро, но сега пак неиска да вклю на 90 градуса а чак като стигне втората стрелка демек като трябва да тръгне втората скорост.Та за това си мисля, че някъде може да има бушон или някое реле.Благодаря!!!P.S.Колата е фиат браво 1.6 16v 1996 година.

    #2
    защо смяташ, че ти е от бушоните? тук има няколко теми прочети ги може да откриеш отговора.имах такъв проблем но ми смениха часта която се намира зад радиатора -не казвам умишлено реле или резистор за да не сбъркам. сега си включва нормално. провери дали не се е получило нагар.това го казвам от мой опит поздрав и успех

    Коментар


      #3
      Най вероятно имаш скапан реостат.Намира се зад радиатора и се сменя елементарно.Можеш да пуснеш и търсачката има доста такива теми.Примерно:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EE%F1%F2%E0%F2
      Ползвайте мигачи!
      Sometimes I feel like screaming

      Коментар


        #4
        Реостата съм го вързал накъсо и в началото включваше на около 90 градуса а сега чак като иде стрелката на втората чертичка след 90 градуса се включва перката.

        Коментар


          #5
          Днес реших да видя защо моят вентилатор не включва 1-ва степен,свалих реустата всичко ток и жица но единият кабел беше стопен,беше топило и от пластмасата на реустат ,Ок слагам нова кабелна обувка,слагам на реустата,и какво се получава ?! Дигам температура за 1-ва включва се и след малко спира проверявам веднага,кабела пак стопен,реустата напякал като за световно.
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            cs_aleksandar написа:
            Днес реших да видя защо моят вентилатор не включва 1-ва степен,свалих реустата всичко ток и жица но единият кабел беше стопен,беше топило и от пластмасата на реустат ,Ок слагам нова кабелна обувка,слагам на реустата,и какво се получава ?! Дигам температура за 1-ва включва се и след малко спира проверявам веднага,кабела пак стопен,реустата напякал като за световно.
            Много лош контакт. Това ти е проблема.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              кола

              често се получава и при мен на Пунтото все греят макарче съм сменял Цялята инсталация и моторчето с перката пак точто на реостата -съпротивлението прегоряха сега съм сложил едни жици където издържат на повече топлина като е без резистора може да прегори другате и става беля ако пак направи ще сложа нещо друго нови жици или още едно реле
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: Проблем със скоростите на вентилатора

                155 написа:
                Някой може ли да ми каже къде се на мират бушоните на скоростите на вентилатора (външния), ако има такива де.Проблема е следния-не работи резистора за скоростите и съм ги дал на късо и си работеше без проблеми до скоро, но сега пак неиска да вклю на 90 градуса а чак като стигне втората стрелка демек като трябва да тръгне втората скорост.Та за това си мисля, че някъде може да има бушон или някое реле.Благодаря!!!P.S.Колата е фиат браво 1.6 16v 1996 година.
                Колега, 80% съм сигурен, че проблемът ти е в датчика на радиатора. Връзвайки на късо реостата, тока който минава през датчика става много голям. Това е ролята на този реостат. Да намали тока, за да върти по-бавно вентилатора. Затова и втората степен е през реле, за да не минава големия ток през датчика. Аз бях вързал реостата по същия начин и датчика беше блокирал, но на затворено положение. Цяла нощ е въртяла втора степен и сутринта нямах ток в акумулатора. Късметлия си, че при теб е блокирал отворен. Първо си прозвъни кабелите за всеки случай. Ако всички са наред си смени датчика и реостата.Поздрави!
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #9
                  кола

                  ама налитова за поне 60 лв за 2 те части а не на всеки се дават пари в тази криза аз преди време смених всички и пак проблем незнам дали ако на старото моторче се сложи от по новите дали ще издържи те са по малки и трябва да са с по малка консумация
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    ама налитова за поне 60 лв за 2 те части а не на всеки се дават пари в тази криза аз преди време смених всички и пак проблем незнам дали ако на старото моторче се сложи от по новите дали ще издържи те са по малки и трябва да са с по малка консумация
                    Тогава може да се преправи малко инсталацията да праща контакта от датчика за първа степен пак през релето на втора. Тогава ще тръгва пак направо втора, но датчика ще е разтоварен от големия ток. Но пак при положение, че датчика работи, иначе пак ще включва чак 97 градуса.
                    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                    LPG System BRC Just

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      нещо като да су укъси датчика и да отива на право на втара степен така и на малките и на големите градуси все ще върти ама бързо
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        нещо като да су укъси датчика и да отива на право на втара степен така и на малките и на големите градуси все ще върти ама бързо
                        Именно. Но така се решава само проблема при управлението на вентилатора от датчика. Ако колата има климатик не съм сигурен, че вместо първа пак ще тръгне направо втора степен. Там трябва да се поиграе с двете степени на пресостата. Да се вържат на късо двата плюса.
                        FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                        LPG System BRC Just

                        Коментар


                          #13
                          Re: Проблем със скоростите на вентилатора

                          HLX написа:
                          Ако всички са наред си смени датчика и реостата.
                          Колега ако може да разясниш малко за кой датчик имаш предвид, защото и аз имам май такъв проблем и мисля да ги сменя ама незнам какво да търся. За реостата се ориентирах вече мисля.
                          Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                          Ex.Opel Astra

                          Коментар


                            #14
                            Re: Проблем със скоростите на вентилатора

                            z_sutrov написа:
                            HLX написа:
                            Ако всички са наред си смени датчика и реостата.
                            Колега ако може да разясниш малко за кой датчик имаш предвид, защото и аз имам май такъв проблем и мисля да ги сменя ама незнам какво да търся. За реостата се ориентирах вече мисля.
                            Датчика се намира на радиатора (в повечето случаи). В него влиза куплунг с 2 или с 3 проводника. Не знам точно при теб кой е.Този: http://axm-auto.com/index2.php?brand...1&show=1или този: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                            FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                            LPG System BRC Just

                            Коментар


                              #15
                              Окс. Ще проверя почивните дни моя от кой вид е и ще огледам първо реостата и после датчика.
                              Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                              Ex.Opel Astra

                              Коментар

                              Working...
                              X