Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо-симптоми,проблеми и решения.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо-симптоми,проблеми и решения.

    Пускам тази тема с цел да стане поле за обединяване на всички въпроси свързани с турбините на моторите които караме.Приканвам колегите да споделят опита си свързан с проблеми свързани с турбо компресора,както и всички негови вериги-въздуховоди,интеркулер,отчитане и регулиране на налягането и др.Нека всеки имал главоболия с този модул да сподели симптомите,самото естество на проблема и решението/ята при отстраняването.Идеята ми е всеки който реши да се ориентира по симптомите на собственият си проблем да стигне до заключението за решението му.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    Ако някой не знае - ето и Как работи турбото

    Коментар


      #3
      Цитат от друга тема, дано колегата не се сърди:
      Stefan Hadjov написа:
      @kingboyТурбо втора употреба е за предпочитане само ако знаеш как да го тестваш преди покупката.За предпочитане е защото по принцип всичко оргинално е за предпочитане и защото всички ремонтни комплекти са със съмнително качество и никога не изкарват колкото фабричните турбини след така нареченото рециклиране.Тестването преди покупка става така:1.Първо трябва да си наясно от какъв човек я купуваш,дали е нормален продавач или някой съмнителен търговец,който може да и е правил нещо колкото за продажбата.2.Двете турбинни колела трябва да имат едва забележим РАДИАЛЕН луфт при заклащане с пръсти.2.Аксиален луфт на вала на турбината-НУЛА.Не се допуска осово движение на вала.3.Едно маркуче подходящо се поставя над отвора на входа за подаване на смазочното масло.Притиска се добре за да се херметизира и се надува от другия край с уста.Не трябва да се чувства изпускане на въздух,или ако има подобно нещо трябва да е нищожно малко.Ако фучи свободно въздуха,значи уплътненията и са Aut и турбината е за ремонт. Ако отговаря на тези условия може да се ползва успешно.Най добре от катастрофирала кола или двигател излязъл от строя поради някакъв друг дефект.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Нека да използвам и аз темата :Аз също съм скептично настроен към тези така наречени "майстори" на турбини и си мисля, че са пълни шарлатани Със сигурност има и дабросъвестни хора, който си разбират от работата и целата им не е да прецакат клиента и да му вземат парите.Нека хора който са имали някакъв опит с майстори на турбини, бил тои добър или лош да споделят
        Fiat Punto HLX 1.9 JTD - 1999

        My Site

        Коментар

        Working...
        X