Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудна ли е смяната на преден ляв калник?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудна ли е смяната на преден ляв калник?

    Здравейте, поради неопитността на друг шофьор калника ми е бая вдлъбнат. Интересува ме дали се сменя трудно? На мен ми изглежда като да е заваряван с прага или пък бъркам...КОлата е Фиат Браво 1,6.Поздрави
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Не е заварен за прага, ама обикновенно болтовете при прага са толкова клеясали че се късат!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Препоръчвам ти сваляне на капака, което е свързано със сваляне на подкалниците от двете страни. Може и само с разхлабване, но ако трябва пак да си сменям калника сам - определено ще си сваля капака. Ако потърсиш, може да намериш темата ми за десен калник, има всичко в нея.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48662

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Препоръчвам ти сваляне на капака, което е свързано със сваляне на подкалниците от двете страни. Може и само с разхлабване, но ако трябва пак да си сменям калника сам - определено ще си сваля капака. Ако потърсиш, може да намериш темата ми за десен калник, има всичко в нея.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48662
        Мерси Оги. Само един последен въпрос - как пребори залепването към прага? После лепи ли новия калник пак на същото място?Поздрави
        Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

        Коментар


          #5
          То си беше отлепено, явно при удара е изпуснало. Новият изобщо не съм си играл да го лепя. Сложих го, реших че ми харесва, и нямаше време за сваляне и лепене! На който не му харесва - да ми го направи

          Коментар


            #6
            Препоръчително е лепилото да се почисти защото се разтегля и при поставянето да се лепи отново.Разтеглянето на лепилото увеличава разстоянието между капака и калника както и калника и вратата.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              а какво е лепилото- аз съм си взел епоксидна смола, така четох някъде тук. Мисля си дали не е по-подходящо монтажен силикон? Лепилото да не е като фара стъклото, едно битумно такова....
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Една препоръка и от мен, за по-лесно си свали вратата, става за 10 мин и ще ти спести доста нерви.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  бахти кво ме напраихте вие, да сваля капака, бронята и вратат за един калник
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Абе стига глупости аз съм рязал цялия ляв рог без свалям врати. Капака беше свален обаче. Но пък вчера на типото 2та калника си ги смених без да свалям каквото и да било.
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      Вратата не пречеше при мен. Може би защото калникът се беше отделил от купето там, където го държи лепилото. Само капакът пречи, но с подходящи инструменти става и без сваляне на капака, а само с разхлабване от съответната страна. Не мисля, че пречи и бронята. То като се махнат подкалниците си има достъп до всички винтове. pakumba - аз на десния нищо не съм слагал. Сложихме да го пробваме, и се оказа, че застана добре, и направо монтаж. Никакво лепило.

                      Коментар


                        #12
                        да де ама на мен ми се иска да сложа и се чудя дали да мажа с епоксидна смола или с някакъв силикон, силикона ми се струва слабичък, освен монтажния
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Ами там май е предвидено просто да не е твърда връзка. Или пък е нямало друг разумен начин, например с болтове. Може би санитарен силикон за баня и си ОК. Като свалиш стария калник, ще видиш старото , и може тогава да прецениш какво да купиш. Не помня какво беше, но беше много твърдо при мен.

                          Коментар


                            #14
                            смяната на калника приключи благополучно. За да остане като инфо във форума- лепилото е нещо твърдо, като смола и не е като това на фара. Не съм виждал такова по магазините. Намазах със силикон, калника като цвят е перфектен, може би, защото ми е тъмна колата. Фугите са прилични, даже доста добре и ако не знаеш едва ли ще разбереш, че е сменям. мерси за всички. време за работа- 5 часа с много малко разсейване. Трудности с нито един болт не съм имал, ама съм добре оборудан- трябва малка тресчотка, битове и удължители- нито един болт не ме затрудни
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар

                            Working...
                            X