Здравейте, поради неопитността на друг шофьор калника ми е бая вдлъбнат. Интересува ме дали се сменя трудно? На мен ми изглежда като да е заваряван с прага или пък бъркам...КОлата е Фиат Браво 1,6.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудна ли е смяната на преден ляв калник?
Collapse
X
-
Не е заварен за прага, ама обикновенно болтовете при прага са толкова клеясали че се късат!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Препоръчвам ти сваляне на капака, което е свързано със сваляне на подкалниците от двете страни. Може и само с разхлабване, но ако трябва пак да си сменям калника сам - определено ще си сваля капака. Ако потърсиш, може да намериш темата ми за десен калник, има всичко в нея.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48662
Коментар
-
ogi28b написа:Препоръчвам ти сваляне на капака, което е свързано със сваляне на подкалниците от двете страни. Може и само с разхлабване, но ако трябва пак да си сменям калника сам - определено ще си сваля капака. Ако потърсиш, може да намериш темата ми за десен калник, има всичко в нея.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48662Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
Препоръчително е лепилото да се почисти защото се разтегля и при поставянето да се лепи отново.Разтеглянето на лепилото увеличава разстоянието между капака и калника както и калника и вратата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Абе стига глупости аз съм рязал цялия ляв рог без свалям врати. Капака беше свален обаче. Но пък вчера на типото 2та калника си ги смених без да свалям каквото и да било.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Вратата не пречеше при мен. Може би защото калникът се беше отделил от купето там, където го държи лепилото. Само капакът пречи, но с подходящи инструменти става и без сваляне на капака, а само с разхлабване от съответната страна. Не мисля, че пречи и бронята. То като се махнат подкалниците си има достъп до всички винтове. pakumba - аз на десния нищо не съм слагал. Сложихме да го пробваме, и се оказа, че застана добре, и направо монтаж. Никакво лепило.
Коментар
-
Ами там май е предвидено просто да не е твърда връзка. Или пък е нямало друг разумен начин, например с болтове. Може би санитарен силикон за баня и си ОК. Като свалиш стария калник, ще видиш старото , и може тогава да прецениш какво да купиш. Не помня какво беше, но беше много твърдо при мен.
Коментар
-
смяната на калника приключи благополучно. За да остане като инфо във форума- лепилото е нещо твърдо, като смола и не е като това на фара. Не съм виждал такова по магазините. Намазах със силикон, калника като цвят е перфектен, може би, защото ми е тъмна колата. Фугите са прилични, даже доста добре и ако не знаеш едва ли ще разбереш, че е сменям. мерси за всички. време за работа- 5 часа с много малко разсейване. Трудности с нито един болт не съм имал, ама съм добре оборудан- трябва малка тресчотка, битове и удължители- нито един болт не ме затрудниLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар