Привет! Преди известно време забелязах, че между предна дясна и задната седалка се образува локва вода, предимно като вали дъжд. Днес разковах корите и като вдигнах мокета, установих, че цялото дъно на колата е под вода Кечето толкова беше мокро, че направо взе да се разпада, като го вдигнах. Естествено отиде на боклука. Интересното е, че под мокета под предната седалка също има вода, но не избива толкова, че да личи. Явно има наклон към задната седалка, че да избива най-много там. Лошото е, че не успях да установя от къде влиза водата в крайна сметка. Колата е с люк, но нямам идея къде излизат отводнителните канали и дали от тях е възможно да тече в купето, макар че ако има проблем с тях, надали чак такива количества вода ще успеят да минат за кратко време. Проблеми с парното нямам за сега, макар че лятото беше избило и бая охладителна течност се изля в купето, част от която може и да не е изсъхнала. Както и да е, проблемът се появява осезаемо при валеж. Уплътненията на вратите видимо не пропускат, както и под вентилатора за купето. Някакви идеи или споделен опит ще ми дойдат добре, че колата взе да мирише на блато
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с теч в купето на Типо
Collapse
X
-
Здрасти!И в моето Типо от известно време взе да се изтича вода в купето след дъжд.Но много лесно разбрах от къде идва след като ми изгоря платката на моторчето за чистачките...Свали си пластмасата под чистачките (и рамената им преди това) и си изчисти насъбралата се мръсотия!На мен се беше запушило оттичането (точно под моторчето)с кал и листа и имаше 4 пръста вода, която преливаше отнякъде около жабката и влизаше вътре!Дано съм бил полезен и да е от това!
Коментар
-
Виж уплатненията най-вече!! Това че са сухи отгоре не значи че са сухи и отдолу! След като вали ги махни и прегледай добре!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Проблем с теч в купето на Типо - РЕШЕН!
Благодаря за отзивите! Под кората на чистачките гледах и мисля, че там проблем няма, макар и да се беше посъбрала наистина малко тиня. Обаче понеже ме бяха хванали лудите, я почнах отвсякъде. И проблемът лъсна! Оказа се доста солидна дупка, появила се вследствие на корозия, зад тръбата за резервоара под десния калник. Явно като се е натрупвала кал между въпросната тръба и подкалника и при всеки дъжд и сняг се е намокряла, тенекията в крайна сметка не е издържала, макар и обработена срещу корозия. И понеже мокетът в цялото купе отдолу е обработен с някаква черна гумирана ли, засмолена ли чудесия, погледната изпод калника дупката не си личи. Което не и пречи да си вкарва вода. Резултатът е плачевен - кечетата в купето под мокета се разпадаха от гнилост със съответната миризма. Вече са на боклука, три дни проветрение с вдигнат на трупчета мокет, кръпка на дупката, силикони и т.н. и през последните дъждове ми се струва, че освен от обувките, друга вода не влиза. Та ако на някой му влиза вода и му е постоянно мокър мокетът, да сваля корите на десния заден калник и да проверява за дупки. Моята, макар и вече 18 годишна, може да се каже, че други ръжди няма.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Re: Проблем с теч в купето на Типо - РЕШЕН!
ivchotr написа:Благодаря за отзивите! Под кората на чистачките гледах и мисля, че там проблем няма, макар и да се беше посъбрала наистина малко тиня. Обаче понеже ме бяха хванали лудите, я почнах отвсякъде. И проблемът лъсна! Оказа се доста солидна дупка, появила се вследствие на корозия, зад тръбата за резервоара под десния калник. Явно като се е натрупвала кал между въпросната тръба и подкалника и при всеки дъжд и сняг се е намокряла, тенекията в крайна сметка не е издържала, макар и обработена срещу корозия. И понеже мокетът в цялото купе отдолу е обработен с някаква черна гумирана ли, засмолена ли чудесия, погледната изпод калника дупката не си личи. Което не и пречи да си вкарва вода. Резултатът е плачевен - кечетата в купето под мокета се разпадаха от гнилост със съответната миризма. Вече са на боклука, три дни проветрение с вдигнат на трупчета мокет, кръпка на дупката, силикони и т.н. и през последните дъждове ми се струва, че освен от обувките, друга вода не влиза. Та ако на някой му влиза вода и му е постоянно мокър мокетът, да сваля корите на десния заден калник и да проверява за дупки. Моята, макар и вече 18 годишна, може да се каже, че други ръжди няма.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Ами това явно е една от малкото недомислици в този иначе добър автомобил. Това ако беше Вектра на тези години, да са му останали само гумите, щото не ръждясват Да бяха направили и предните шарнири малко по-яки, грешка нямаше да има. Ама пък тогава народът нямаше да си купува нищо другоFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Да явно сички имаме дупки зад тръбата на резервоара аз разбрах за тази дупка по отворите долу вдясно в багажника дето са направени за проветряване сигурно в тва балатомче ли е чернот и аз незнам кво е сещате се един ден случайно ми мина погледа от там та през дупката си мернах с периферното зрение части от задното окачване и с малко мрежа такава дето слагат на стиропора за изолация и доста силикон и вече повече от година държи.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар