VET написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с налягането на маслото.
Collapse
X
-
-
Жорка,не ти е специален мотора,всички двулитрови ги имат тези топлообменници Ако го няма това чуду,ще има маслен радиатор,т.е. винаги има едно от двете.А по другия ти въпрос,дааам,и за двете е сложен,хем да стопля маслото по от рано като е студено,хем да охлажда в горещотоPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Нова година - нов ремонт . Почваме втора серия по проблема. След изминаване на около 2000 км след смяната на лагерите - мотора пак се разтропа, тоя път постепенно. Явно вала е бил за шлайф или което по ме съмнява - даже крив, за да се разтрака толкова бързо. Тоя път не съм му давал никаква жега, дори му разкарах ремъка на балансните валове.http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...art=40Сега вече ще свалям двигателя да махам изцяло балансваловете и ще търся друг нормален вал. За сега имам 2-3 варианта за покупка на такъв, но изчаквам да го разкулача и тогава. Надявам се поне биелните лагери да са добре. Налягането на маслото не е падало много ниско а и не съм я зорил, така че се надявам да нямат проблем.
Коментар
-
Двигателя още не съм го свалил, ама си намерих вал от дизелак. Вала е нормален, беше си с оригиналните основни лагери а биелните някой ги е сменял със стандартни АЕ на алуминиева основа. Замерих го с микромер- напълно в норми е. Биелнитешийки са идеално полирани, обаче все пак по основните шийки има леки чертички от въртенето. Някъде бях чел - дали е допустимо леко заглаждане със шкурка 1200-1500 или даже 2000 все пак? Направих снимки на средния лагер - на долната си личи до къде е търкал вала, ама на горната няма следи от никакво износване
Коментар
-
Малко снимков матрял на работната обстановка и на това което беше вътре:За в момента отворих само средния лагер и двата биелни около него, щото ми свърши за днес "личното време" Вала определено е крив - Личи си как е суркал само от едната страна на шийката - тази която е от към биелните шийки. На снимката не си личи много но на живо е просто очевадно. Лагера му е ясен, маслото е като сребърен феролит. Биелните лагери са перфектни, както и самите биелни шийки на вала.
Коментар
-
Днес избих лагерите на балансваловете и набих втулките. За спорта реших да замеря дебелината лагерите и се оказа че единия има разлика с другия от 8 стотни на страна, което ще рече десета и половина по диаметър По износения беше на вала от страна на изпускателните колектори. Тея балансвалове са само за ядове. Тая операция трябваше да я направя преди да го сложа в коша първия път тоя двигател. Ама който го мързи, сваля двигател по два пъти. Ако броим и мареята - за година и половина - три пъти сваляне и качване на двигатели
Коментар
-
Дупките на балансваловите ги запуших по отработения начин с 2мм алуминиева ламарина под фланците със семерингите.Понеже ми беше любопитно колко е крив вала и в какво състояние е новия, а пък биелите са в блока и не мога да го ползвам за свободното му въртене за 15 мин. скроих един "стенд" за замерване на кривината на вала Не изглежда много красив, ама свърши работа Пуснал съм клипове как действа. За инфото - лагерчетата на които лягат шийките са от глави на харддискове. . Оказа се че стария вал е крив почти 3 десети, а новия играе 1-2 стотни като си мисля че едната стотна е технологичен луфт на "стенда" защото един път е 2 стотни, един път - една. Интересното което забелязах на кривия вал е, че "гърбицата" му е от страната на противотежестите. Като се загледа човек в клипчето се вижда къде е най голямото отдаване. Мислих си че би трябвало да е от страната на шийките на буталата на 2-ри и 3-ти цилиндри . Нещо не мога да си я обясня тая физика. Някой има ли логично обяснение за това?http://search.data.bg/ready/a4324c21...a/PIC01804.ASF - Новия валhttp://search.data.bg/ready/90658959...7/PIC01805.ASF - Кривия
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар