Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 98г.,1.2,75 няколко проблема!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 98г.,1.2,75 няколко проблема!

    Здравейте колеги, имам няколко доста наболяли проблема с Пунтака и се надявам тук да намеря решения за тях.1.Когато колата си е на свободна и си е загряла нормално забелязвам, че отзад си пуши доста сериозно.Преди 2 седмици сменях масло което беше на около 8 000 к .Изтече около 500 грама при положение , че през горе посочените километри съм долял 2 литра.Какви могат да бъдат причините?2.Трудно влиза първа.Когато отпускам съединителя плавно има едно положение в което отделя много рязко и колата тресе леко,съединителя е на около 20 000к.Но когато погледнах колата от долу докато ми сменяха маслото забелязах, че има скъсан тампон на скоростна кутия.Дали е възможно да се тресе колата именно от него?
    Fiat Punto 1.2 75 hp

    #2
    Re: Пунто 98г.,1.2,75 няколко проблема!

    s.demirev написа:
    Здравейте колеги, имам няколко доста наболяли проблема с Пунтака и се надявам тук да намеря решения за тях.1.Когато колата си е на свободна и си е загряла нормално забелязвам, че отзад си пуши доста сериозно.Преди 2 седмици сменях масло което беше на около 8 000 к .Изтече около 500 грама при положение , че през горе посочените километри съм долял 2 литра.Какви могат да бъдат причините?2.Трудно влиза първа.Когато отпускам съединителя плавно има едно положение в което отделя много рязко и колата тресе леко,съединителя е на около 20 000к.Но когато погледнах колата от долу докато ми сменяха маслото забелязах, че има скъсан тампон на скоростна кутия.Дали е възможно да се тресе колата именно от него?
    Здравей. ще кажа мойте предположения за твойте проблеми.по 1. ако ти пуши отзад синкаво значи ти гори масло. Може да е само от гумички на клапаните може обаче и да е от сегментите. Попринцип италянките се славят с тоста течове на масло от разни места, твойта има ли такива следи по двигателя?по 2. тука мисля че усещаш тресенето от скъсания тампон. Трудното влизане на 1 според мен е от недобре реголирано жило на съединителя, това рязко отделяне на мойта кола го правише точно от жилото, като го смених просто съединителя стана доста по лек и не се усещаше никакво рязко отделяне. Има и други варианти за проблема но аз бих почнал от жилото понеже е най - лесния за отстраняване и евтин. Поздрави
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    Коментар


      #3
      Здравей колега.Специално за любовта на Пунто 75 към маслото има много теми,който можеш да намериш с търсачката.За тампона на съединителя,не е лошо да го смениш,но при Пунтото 1 и задна попринцип си влизат по трудно.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        Благодаря ви колеги.Проблема с тампона е отстранен след смяна.Но проблема с маслото си остава.Другата седмица може да последва отваряне на главата да се види какво ще излезе от там.Поздрави!
        Fiat Punto 1.2 75 hp

        Коментар


          #5
          За какво ще и отваряш главата?Смени и само гумичките.
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар


            #6
            petio4528 написа:
            За какво ще и отваряш главата?Смени и само гумичките.
            E то за да се сменят гумичките не трябва ли да се махне и главата?
            _/''''''''''''''''''''''''\_
            //---------------\\
            [( )== //// ==( )]
            |_|'------------'|_| ....Punto

            Коментар


              #7
              Не може да се сменят и от горе,зависи от майстора.Ако решиш да и сваляш главата се пригатви да бръкнете и малко по на долу,да свалите поне 1 бутало.Но тогава работата става дебела.Нищо чудно да излезе и някой клапан нещо,абе общо взето към 500-600 лв излиза един ремонт,затова е по добре да се сменят първо гумичките без да се отваря двигателя.Иначе самите части са евтини,5-6 лв беше цената за 1 клапан,сегментите са някъде 150-160лв,но имаш и гарнитури лагери,масло и като се събере всичко общо излиза към 500-600,аз преминах през това и затова знам някои цени.Специално при 1.2 75 двигателя доста хора от форума сме преминали през тази процедура,просто има много малък ресурс този мотор,докъто при 1.1 досега не съм чувал някой да прави тази процедура.Такива видове ремонти си заслужават да се правят в АХМ заради остъпката в частите.
              ex. punto elx 1.2i
              Lancia Libra 1.6

              Коментар

              Working...
              X