Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мека или шарнирна връзка на генерацията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мека или шарнирна връзка на генерацията

    Колеги я си дайте мнението кой вариант да избера. Моята в момента е с шарнирче но се сдуха. В магазините предлагат и от 2-та вида. Заварките и тем подобни операции са ми най малкия проблем. И ако е мека каква дължина да избера защото избора е голям.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    #2
    Аз бих си сложил мека връзка, но по-дебела (самата обшивка на меката част) и не повече от 10 см. дължина (пак на меката част)
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      По принцип меката връзка е добра,ако разположението на изпускателната система е такова,че не се пада на нея да поема част от товара и.При твоя случай е желателно да ползваш фабричното решение.

      Коментар


        #4
        Бе то няма да е напълно фабрично защото може би не обясних подробно.Предлагат се отделно лещата и конуса. А за да направя смяната първо трябва махна кожуха. И то така че да го запазя здрав. И там не се знае от доло какво ще изкочи защото може и пружината да е заминала. Работата ще е доста повече с много неизвестни. Доста рових из нета и не можах да намеря какво точно има в самия възел. Освен пружината се виждат и някаква мрежа и на практика само гадая. Иначе като натоварване на възела за носене на генерацията няма да има такова. Останалите части си висят на тампоните в задоволително положение. Както писах горе заварките не ме притесняват нито времето за работа ама въпроса ми е дали си заслужава заигравката като може по лесния начин режеш и слагаш новото. Искам някой с опит да се произнесе.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #5
          Така или иначе смяната беше належаща и ето резултата.След дисекцията на стария се установи че не е с шарнир ами гофре и не подлежи на ремонт по начина по който си мислех че е възможно.Така трябва да изглежда мотиран на тръбите преди заварката. Не го снимах в заварено положение защото вече се бях омазал и не ми се цапаше телефона.Тръбите влизат вътре по около 5мм. За това самото рязане на стария трябва да се прави колкото се може до старите заварки и се ползва такава връзка с дължина 150мм. Просто този размер се оказа оптималния и не се налагат някакви други реформи.Преди да се пристъпи към заваряването всичко се монтира на място и се точкува на няколко места защото връзката идва под специфичен ъгъл и ако се завари направо ще остане под напрежение и лесно ще се скъса след това. И след това обратно на работната маса и плътен шев. Спомних си какво е да караш тих автомобил. :P
          Прикачени файлове
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар

          Working...
          X