Ако са ти запушени една ултразвикова ваничка ще оправи проблема!Ако електрониката нешто е сдухала(и това е възможно) трябва да се търси къде е проблема да се локализира и премахне-просто звучи а :P Успех!
Към инжекторите не търси минус, защото са нискоомни и схемата на свързване е следната: +12V, дюза, FETMOS транзистор SST45N30 обикновено и нискомен резистор (и двата в компютъра) и маса - което означава, че нямаш директна маса освен ако нещо не е изгоряло.Да не те плаша но смятам, че проблема може да е в ECU-то, ако игнорираме следните варианти:1. Намаш грам бензин2. Безиновата помпа не подкачва гориво, защото налягането й е незначително и бавно пълни fuel rail-а, или тотално изгоряла или блокирала помпа.3. Предпазител (бушон) на помпата или нейното реле са прецакани.Толкова запушен инжектор, че да не пръска въобще аз не съм виждал, най-често "пикае" вместо да разпрашава. За да се убедиш първо, че електрически погледнато инжекторите са здрави, провери ги със омметър: типични стойности са 4 до 10 ома.
Коментар