Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На свободна на загрява!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Май ти не четеш добре...Имаш ли някаква гаранция,че инфото на таблото ти е достоверна или че постъпва такава???Не те карам да откачваш включвателя на радиатора,а те карам да откачиш и да мериш датчика,който управлява термометъра на таблото,както и да си провериш най-елементарните вериги на захранването,защото информацията стига до таблото благодарение на електрически процеси.Явно е,че колата ти показва по висока темп. независимо от изправностра(според думите ти) на охладителната система.Пак питам...Сигурен ли си в истинноста на показанието на таблото?С промяната на оборотите на мотора се променят и оборотите на динамото,а от там и работните му параметри.Ако там нещо не е наред или някоя маса се прецаква вследствие на вибрациите...???
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      Преди време карах една служебна кола, която също беше направена с копче за пускане на перката. Аз й се качвам за първи път и тръгвам да качвам дефилето към Велинград. Колата започна да минава 90 градуса и включих перката. Да обаче температурата продължава да се покачва, спрях колата без да я гася и при включена перка направо завря. Чудих се от какво може да е и накрая се оказа че перката е свързана да върти ама в обратна посока :D и ефект от нея- никакъв. Обърнах кабелите и всичко си стана като по книга
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        Май ти не четеш добре...Имаш ли някаква гаранция,че инфото на таблото ти е достоверна или че постъпва такава???Не те карам да откачваш включвателя на радиатора,а те карам да откачиш и да мериш датчика,който управлява термометъра на таблото,както и да си провериш най-елементарните вериги на захранването,защото информацията стига до таблото благодарение на електрически процеси.Явно е,че колата ти показва по висока темп. независимо от изправностра(според думите ти) на охладителната система.Пак питам...Сигурен ли си в истинноста на показанието на таблото?С промяната на оборотите на мотора се променят и оборотите на динамото,а от там и работните му параметри.Ако там нещо не е наред или някоя маса се прецаква вследствие на вибрациите...???
        Проверих теориятаПреди малко и закачихме друг датчик - същата работа Оставя ли я без да и подавам газ тръгва да прегрява
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #19
          Колега колкото да ти изглежда невероятно имаш въздух в системата. Точно по същите признаци без малко да разпердушиня мотора. Добре един колега ме разубеди да си поиграя още малко. Оказа се че заради една скоба си лапва малко въздух и по необясними причини се задържа в помпата. И няма ли обороти антифриза не циркулира и почва да прегрява. И аз не можах да си го обесня как точно става така но е факт.
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #20
            Колега, имах същия проблем като теб. На свободна и при карана с по задръствания прегрява и при форсиране или каране с високи оборите температурата се покачваше над средата. Смених водната помпа и се оправи. Само имай впредвид че трябва много добре да се обездуши, защото започва пак да прегрява.
            FIAT Nuova Punto 1.2 8V
            FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
            ...and justice for all

            Коментар


              #21
              lov написа:
              Колега колкото да ти изглежда невероятно имаш въздух в системата. Точно по същите признаци без малко да разпердушиня мотора. Добре един колега ме разубеди да си поиграя още малко. Оказа се че заради една скоба си лапва малко въздух и по необясними причини се задържа в помпата. И няма ли обороти антифриза не циркулира и почва да прегрява. И аз не можах да си го обесня как точно става така но е факт.
              При нормални условия като загрява антифризът и в казанчето нивото се вдига. В системата има някакво налягане. Ако изпуска от някъде, ще изпуска антифриз. Така налягането в системата не се повишава достатъчно. След като изстине антифризът, обемът му се намалява, получава се вакуум и от мястото където е изпускало се засмуква въздух. Освен по съединенията на гумените маркучи под подозрение е и херметичността на водната помпа както е написал колегата AdViSoRa.Такава ситуация може да се открие ако има загуба на антифриз.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #22
                То стана ясно че засмуква въздух и го разбрах от къде точно по лекото овлажняване. Това че не губеше антифриз както и да е. Станало е като еднопосочен клапан все пак там е гума. Но не можах да си обесня как успява да го събере само във водната помпа и да го задържа там и да прави въртел. При високи обороти все пак има циркулация и би трябвало да го разнесе из системата и да се самообезвъздуши. Бе тъпа история която за малко да ме вкара в невероятно приключение с отваряне на мотора. Ефекта е същия като на продухана гарнитура чак парното спира да работи. И единственото което взе връх да се боря е че антифриза не беше опушен. И таях все пак някаква надежда да е станало нещо с турбината на помпата. Което пък от своя страна е малко невероятно. Ама вече знаели човек какво ще му дойде на главата.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар

                Working...
                X