Май ти не четеш добре...Имаш ли някаква гаранция,че инфото на таблото ти е достоверна или че постъпва такава???Не те карам да откачваш включвателя на радиатора,а те карам да откачиш и да мериш датчика,който управлява термометъра на таблото,както и да си провериш най-елементарните вериги на захранването,защото информацията стига до таблото благодарение на електрически процеси.Явно е,че колата ти показва по висока темп. независимо от изправностра(според думите ти) на охладителната система.Пак питам...Сигурен ли си в истинноста на показанието на таблото?С промяната на оборотите на мотора се променят и оборотите на динамото,а от там и работните му параметри.Ако там нещо не е наред или някоя маса се прецаква вследствие на вибрациите...???
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
На свободна на загрява!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Преди време карах една служебна кола, която също беше направена с копче за пускане на перката. Аз й се качвам за първи път и тръгвам да качвам дефилето към Велинград. Колата започна да минава 90 градуса и включих перката. Да обаче температурата продължава да се покачва, спрях колата без да я гася и при включена перка направо завря. Чудих се от какво може да е и накрая се оказа че перката е свързана да върти ама в обратна посока :D и ефект от нея- никакъв. Обърнах кабелите и всичко си стана като по книга НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!! НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проверих теориятаПреди малко и закачихме друг датчик - същата работа Оставя ли я без да и подавам газ тръгва да прегряваiakvvu написа:Май ти не четеш добре...Имаш ли някаква гаранция,че инфото на таблото ти е достоверна или че постъпва такава???Не те карам да откачваш включвателя на радиатора,а те карам да откачиш и да мериш датчика,който управлява термометъра на таблото,както и да си провериш най-елементарните вериги на захранването,защото информацията стига до таблото благодарение на електрически процеси.Явно е,че колата ти показва по висока темп. независимо от изправностра(според думите ти) на охладителната система.Пак питам...Сигурен ли си в истинноста на показанието на таблото?С промяната на оборотите на мотора се променят и оборотите на динамото,а от там и работните му параметри.Ако там нещо не е наред или някоя маса се прецаква вследствие на вибрациите...???Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
 части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
 части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
 тел. 0883437022
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега колкото да ти изглежда невероятно имаш въздух в системата. Точно по същите признаци без малко да разпердушиня мотора. Добре един колега ме разубеди да си поиграя още малко. Оказа се че заради една скоба си лапва малко въздух и по необясними причини се задържа в помпата. И няма ли обороти антифриза не циркулира и почва да прегрява. И аз не можах да си го обесня как точно става така но е факт.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, имах същия проблем като теб. На свободна и при карана с по задръствания прегрява и при форсиране или каране с високи оборите температурата се покачваше над средата. Смених водната помпа и се оправи. Само имай впредвид че трябва много добре да се обездуши, защото започва пак да прегрява.FIAT Nuova Punto 1.2 8V
 FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
 ...and justice for all
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 При нормални условия като загрява антифризът и в казанчето нивото се вдига. В системата има някакво налягане. Ако изпуска от някъде, ще изпуска антифриз. Така налягането в системата не се повишава достатъчно. След като изстине антифризът, обемът му се намалява, получава се вакуум и от мястото където е изпускало се засмуква въздух. Освен по съединенията на гумените маркучи под подозрение е и херметичността на водната помпа както е написал колегата AdViSoRa.Такава ситуация може да се открие ако има загуба на антифриз.lov написа:Колега колкото да ти изглежда невероятно имаш въздух в системата. Точно по същите признаци без малко да разпердушиня мотора. Добре един колега ме разубеди да си поиграя още малко. Оказа се че заради една скоба си лапва малко въздух и по необясними причини се задържа в помпата. И няма ли обороти антифриза не циркулира и почва да прегрява. И аз не можах да си го обесня как точно става така но е факт.Bravo 1.6 / 16
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 То стана ясно че засмуква въздух и го разбрах от къде точно по лекото овлажняване. Това че не губеше антифриз както и да е. Станало е като еднопосочен клапан все пак там е гума. Но не можах да си обесня как успява да го събере само във водната помпа и да го задържа там и да прави въртел. При високи обороти все пак има циркулация и би трябвало да го разнесе из системата и да се самообезвъздуши. Бе тъпа история която за малко да ме вкара в невероятно приключение с отваряне на мотора. Ефекта е същия като на продухана гарнитура чак парното спира да работи. И единственото което взе връх да се боря е че антифриза не беше опушен. И таях все пак някаква надежда да е станало нещо с турбината на помпата. Което пък от своя страна е малко невероятно. Ама вече знаели човек какво ще му дойде на главата.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар