Налага се да разглобя механизма където са врътките за климатроника.В форума намерих описание само как се сваля само горния панел.След като го свалих зад него има 4 шестограма дето държат нещото където са врътките.Развил съм ги и тях ама пак немога да го изкарам.Някой има ли идея как се разглабя въпросната гад без да свалям цялото таблоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4616развих болтчетата показани с стрелки на снимка 3 и не става
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се разглобява конзолата с управлението на климатроника
Collapse
X
-
Как се разглобява конзолата с управлението на климатроника
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Никой ли не го е разглабял?Повредена ми е средната врътка и не мога да си спра вентилатора.Има ли някакъв чалъм да се извади блокчето дето са трите врътки?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Аз свалях врътката със степените на вентилатора, издрах си ръцете. Помня че имаше 1-2 много малки болтчета, отвиването беше по-лесно от поставянето после. Но по спомени не се вадят 3-те врътки наведнъж, само едната свалих. Като че ли и пепелника свалих и отдолу я измъкнах, не помня вече.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Дръпно по силно, конзолата се държи на гумените уплътнения за духалкитеFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
Колеги това дето сте ми го описали е само за капака отгоре, аз него лесно го свалих. Както и да е след 3 часа борба успях да измъкна пласмасата на която са монтирани потенциометрите за степените и температурата.Целия проблем беше в това е по голям от дупката на таблото и се намира зад нея.Има едно жило и една плоска метална пружина отдолу дето не се виждаха и ми създадоха проблеми докато ги извадя. С кривене успях да го измъкна през отвора на пепелника който бях махнал да за измъкна металната шина.Е**х тия италиянци как не можаха да го направят малко по лесно за разглабяне и ремонт.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Колеги това дето сте ми го описали е само за капака отгоре, аз него лесно го свалих. Както и да е след 3 часа борба успях да измъкна пласмасата на която са монтирани потенциометрите за степените и температурата.Целия проблем беше в това е по голям от дупката на таблото и се намира зад нея.Има едно жило и една плоска метална пружина отдолу дето не се виждаха и ми създадоха проблеми докато ги извадя. С кривене успях да го измъкна през отвора на пепелника който бях махнал да за измъкна металната шина.Е**х тия италиянци как не можаха да го направят малко по лесно за разглабяне и ремонт.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар