Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за поведението на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за поведението на съединител

    Касае се за автомобила от подписа!Тези дни се наложи да шофирам доста в обедните жеги и ми направиха впечатление следните неща. След като прилично съм стоял в задръстване, в един момент съединителя почва да се държи много странно. Говоря за много топло време, като вчера по обед. Та на педала го чувствам все едно дърпам ластици. То по принцип е много лек педала. Със жило е съединителя. Просто имам чувството че като го натисна, може и да не го върне горе. В същото време с вървенето на колата всичко е наред. Потегля нормално, превключвам предавките нормално.Възможно ли е от по-високата температура, притискателя да омеква и от там да се получава или да търся другаде? Не го прави постоянно, но като излезна от задръстване и покарам, съответно всичко се поохлади и се оправя. По някой път само веднъж два пъти се държи така и после е добре!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    кола

    та това нали е нов модел нали е с хидравлика вместо жило и може биспирачнате течност прави проблем или пружината където връща педала
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      абсурдно е да е от температурата. та дори още не се е стоплило, а и не са ни чак толкова чувствителнин колите. вече ако е с помпа е по-различно, но щом казваш, че е с жило....
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        абе и аз има подобен проблем в топлото но моита е с помпа на педала и маи нещо с помпата става и незнам
        Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

        Коментар


          #5
          Колеги, автомобила е с жило! Жилото изглежда абсолютно изрядно! На колата не и е проблем да се движи. Всичко функционира нормално, но в даден момент, на по-топло, педала някак си омеква. Движи се, връща се нормално, само че все едно натискаш педал без закачено жило. Много рядко ми се е случвало, да имам чувството че не мога да го натисна до долу. Де да знам, тези симптоми май към жило водят? Колата е на 50 000км. Вярно че се кара почти градско, но педала на съединителя не се е вдигнал и понеже няма саморегулиране, това означава че все още има феродо. Т.е. изключвам износване на съединителя. Пак казвам, автомобила е в движение, ползва се всеки ден. Тези симптоми я се случат я не. Исках да се консултирам и да се подготвям психически Поздрави!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            абсурдно е да е от температурата. та дори още не се е стоплило, а и не са ни чак толкова чувствителнин колите. вече ако е с помпа е по-различно, но щом казваш, че е с жило....
            Стоплило се е достатъчно според мен. Онзи ден като спрях и пипнах скоростната, беше толкова топла, че е на ръба на търпимото - според мен около 50-60гр. Съединителя сигурно е по-топъл, но дали това влияе на притискателя незнам. Не съм се сблъсквал с подобно нещо досега. Притискателя е доста здрав детайл амам знам ли?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Колега според мен е жилото .. аз имам същия проблем с педала на газта! Като загрее колата се усеща едно триене между жилото и кожуха..

              Коментар


                #8
                Е моят педал-газ не е със жило, но при съединителя май натам отиват нещата. Като се задълбочи ще се види!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X