Касае се за автомобила от подписа!Тези дни се наложи да шофирам доста в обедните жеги и ми направиха впечатление следните неща. След като прилично съм стоял в задръстване, в един момент съединителя почва да се държи много странно. Говоря за много топло време, като вчера по обед. Та на педала го чувствам все едно дърпам ластици. То по принцип е много лек педала. Със жило е съединителя. Просто имам чувството че като го натисна, може и да не го върне горе. В същото време с вървенето на колата всичко е наред. Потегля нормално, превключвам предавките нормално.Възможно ли е от по-високата температура, притискателя да омеква и от там да се получава или да търся другаде? Не го прави постоянно, но като излезна от задръстване и покарам, съответно всичко се поохлади и се оправя. По някой път само веднъж два пъти се държи така и после е добре!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за поведението на съединител
Collapse
X
-
Колеги, автомобила е с жило! Жилото изглежда абсолютно изрядно! На колата не и е проблем да се движи. Всичко функционира нормално, но в даден момент, на по-топло, педала някак си омеква. Движи се, връща се нормално, само че все едно натискаш педал без закачено жило. Много рядко ми се е случвало, да имам чувството че не мога да го натисна до долу. Де да знам, тези симптоми май към жило водят? Колата е на 50 000км. Вярно че се кара почти градско, но педала на съединителя не се е вдигнал и понеже няма саморегулиране, това означава че все още има феродо. Т.е. изключвам износване на съединителя. Пак казвам, автомобила е в движение, ползва се всеки ден. Тези симптоми я се случат я не. Исках да се консултирам и да се подготвям психически Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
pakumba написа:абсурдно е да е от температурата. та дори още не се е стоплило, а и не са ни чак толкова чувствителнин колите. вече ако е с помпа е по-различно, но щом казваш, че е с жило....Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар