Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си регулирам аванса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да си регулирам аванса

    на темпрата сам, стига вече елкони мисля сам да го понаглася засега поне горе-долу понеже сега е в крайно положение, а не ми се вярва да трябва да бъде така. баща ми преди ми го наглясяще на ухо и много добре, знам например че на 80 км като натиснеш газта докрай трябжа да причука аванса. няко да има идея как се прави номера
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    1,6 моно е.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Мдаа, не подлежи на нагласяне - променлив е - ЕКУ-то сам си го смята. Е затуй и не чука.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        То и аз така съм чувал, че няма какво да му се наглася, ама какво ли има предвид колегата с това:
        понеже сега е в крайно положение
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #5
          абе не знам екуто не го разбирам ама си имам дистрибуторна капачка която се върти ляво дясно в 3 болта и като я връткам сменя оборотите и т.н. мяза мси ми на аванс и със сигурност е.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            ей сега ще врътна 2 снимки само някой да ми помогне с качването че ич не мога
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Тва с делкото е за "базов аванс" - може и да ти свърши работа.

              Коментар


                #8
                напрвих снимки ама ако ги обърна в искания размер нищо няма да се види, ще ми помогне ли някой колега с качването?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Хайде да погадаеме малко без снимки!Делкото е по дължината на двигатела ,нали?
                  Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                  Коментар


                    #10
                    alex12 написа:
                    Хайде да погадаеме малко без снимки!Делкото е по дължината на двигатела ,нали?
                    да, между двигателя и акумулатораhttp://snimka.bg/album.php?album_id=30964
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Да,от снимките става напълно ясно .Запалването е като моето-дигиплекс и е сдатчик за момента на запалване.Не можеш да промениш нищо като въртиш делкото,освен да намериш оптималното положение при разпределяне на искрата към отделните цилиндри.Това е фактически само разпределител за високото напрежение.Аванса се задава от датчика на Хол,намиращ се при коляновия вал и от електронното устройство.Този датчик няма въэможност да се регулира.Мислил съм по въпроса да увелича аванса защото съм на газ,но това може би ще стане като някак си по електронен път малко фазово се отмести импулса от датчика.Ако има електрончици те да помагат!
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        alex12 написа:
                        Да,от снимките става напълно ясно .Запалването е като моето-дигиплекс и е сдатчик за момента на запалване.Не можеш да промениш нищо като въртиш делкото,освен да намериш оптималното положение при разпределяне на искрата към отделните цилиндри.Това е фактически само разпределител за високото напрежение.Аванса се задава от датчика на Хол,намиращ се при коляновия вал и от електронното устройство.Този датчик няма въэможност да се регулира.Мислил съм по въпроса да увелича аванса защото съм на газ,но това може би ще стане като някак си по електронен път малко фазово се отмести импулса от датчика.Ако има електрончици те да помагат!
                        ясно, мерси. можеш да промениш аванса с тези джет спарк ала-бала има и други който го копират на много по-разумна цена. имах някъде във фаворите линк, да го търся ли?/някакъв от стара или нова загора беше/
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          [ясно, мерси. можеш да промениш аванса с тези джет спарк ала-бала има и други който го копират на много по-разумна цена. имах някъде във фаворите линк, да го търся ли?/някакъв от стара или нова загора беше/
                          Да, би било интересно,особенно ако не е скъпо!
                          Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                          Коментар


                            #14
                            http://mirafiori.com/~pete/miscpics/digiplex.jpgS2 е сензора отговарящ за положението.

                            Коментар


                              #15
                              jamie написа:
                              http://mirafiori.com/~pete/miscpics/digiplex.jpgS2 е сензора отговарящ за положението.
                              Къде се намира?
                              Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                              Коментар

                              Working...
                              X