мислех да чакам, но май му дойде времето да опиша цялата си одисея. първо какво е ХОЛ сензора. да не би да е за налягането на горивото. ето какво е правен и в него съм сигурен: 1. помпата за горивото ми работи добре. сменен е маркуча след нея, но вътре в самия резервоар се беше пукнал и губеше налягане, и ми е отрегулиран датчика за налягането на горивото. 2. чистени са дюзите с там каквото трябва. 3. сменена капачка /голям зор видяха докато и хванат някакав вътрешен дефект/. всяка пролет я закачам на диагностика / в Дупница, оторизиран сервиз на Бош, там е правено и почти всичко което описвам/. това го правя най-вече заради газта/ изпарителя/. никога не е отчело грешка в ЕКУ-то. закачал съм я и на две места в Благоевград - те дори сами добри приятели. това което съм забелязъл е че при проблем в запалителната система първо се скапва на газ. същото важи и за засмукването на въздух от някъде. имал съм такива проблеми и детонациите на газ са страшни /кутията на въздушния филтър гърми като книжна конфета/. сега може би е ред да сменя кабелите, но на газ нямам проблем. откачах ламбда сондата и като че ли временно се пооправи на бензин, но пък май и доста повече взе да харчи. едно съм сигурен проблема е от нещо което влияе само на ЕКУ-то. дори когато я взех преди 4г. проблема го имаше, то затова не се и замислих при слагането на газова веднага. след много лутане, откачане и закачане и почистване на датчици и куплонзи / за съжаление без смяна/ резултата си е същия. остана само едно нещо за което искам да помислим заедно. ИМАМ ТЕЧ НА МАСЛО ПОКРАЙ КАРТЕРА ТОЧНО ОТПРЕД ВЪРХУ ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ ТРЪБИ / ТАКА СИ Я ВЗЕХ И НЕ Е ОПРАВЯНО ЗАЩОТО Е ТРУДОЕМКО, ИНАЧЕ ГАРНИТУРАТА Е ЕВТИНА/. НО НАПОСЛЕДЪК СЕ ЗАМИСЛЯМ ДАЛИ ТОВА ИЗГАРЯНЕ НА МАСЛОТО ВЪРХУ ТРЪБИТЕ ПРЕДИ ЛАМБДА СОНДАТА НЕ Е ИСТИНСКАТА ПРИЧИНА ЗА ДАВЕНЕТО И ПРИДЪРПВАНЕТО НА ДВИГАТЕЛЯ! много често когато я спра оттам пуши, но понеже в купето не се усеща миризмата не го и оправям. за да капе поІмалко масло винаги гледам да е на мин. на пръчката. иначе на 10 000км. доливам 1-1,5л., което не е много. та сега си мисля, че в сервиза на равно не капе, капалото масло е вече изгоряло и при закачен мотор тестер не отчита "обгазяването" на л. сондата и грешната информация която тя дава. е сега вие кажете дали е възможно да е от това и дали има някаква "инерционност" при подаването на синала от сондата или който и да е датчик и по този начин ЕКУ-то да реагира със закъснение. имам детонации на бензин /а не на газ!/и това според мен е най-показателно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за 2.0i.e. двувалка
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар