Някой може ли да обясни какво трябва да стане, след като се отвори пробката, трябва да тече ли или какво точно трябва да гледам, за да разбера до къде е? Има ли минимум и максимум, както за останалите течности?От къде се долива допълнително, надявам се не от същата пробка, щото е странично разположена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се проверява маслото за скоростна кутия?
Collapse
X
-
На мен ми се наложи да го направя и ми обясниха, че като отвориш пробката от където се пълни с масло трябва да просълзи. Ако не стане доливаш докато прелее В събота я направих тази операция и да не се излъжеш да дадеш пари за проверка, поне за моята няма такава проверка просто искай да ти долеят. А и не вярвам да не можеш сам да си го направиш. По просто е от колкото си мислиш.Нямам снимки да ти покажа къде е тази пробка за източването и тази за наливането, но е супер смешна цялата операция пълниш докато прелее ... това е.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
-
Едната пробка е отдолу за източване на маслото а другата е отстрани за проверка и доливане.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колега, ако нямаш шприц за масло, може да вземеш накакъв маркуч , да отрежеш едно ПВЦ шише, пробиваш капачката и прекарваш маркуча през нея. Един вид да се получи дълга фуния. Аз поне така реших проблема. Наливаш докато прелее, а ако му дойде повече, просто го остави да изтече и най-важното е да поставиш колата на равно иначе процедурата няма ефект - маслото или ще е малко или много.TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
Мали, че мазало сте направили в таз’ тема! Колегата ако отвие някой от фиксаторите или датчика за задната? Ко’ прайм, ъ? Поствам снимка на скоростите с пробката - това лъскавото вляво от включвателя за светлините за заден ход.Значи и двете пробки се различават от останалите болтове и фиксатори по това, че се отвиват с плътен шестостен 12. За доливане и проверка е сниманата пробка, като нивото на маслотото трябва да е изравнено с ДОЛНИЯ (а не както Оги е казал - горния, щот’ незнам как ще се налее до там без да изтече ) ръб на резбовия отвор на пробката. По книга колата трябва да е стъпала на хоризонтално място, но това е много относително, тъй като омекнала пружина или торба цимент в багажника (примерно) я денивелира, но да не издребняваме. Та - въпросната пробка се намира в ПРЕДНАТА част на скоростите (а не отстрани) както е монтирана на колата, зад радиатора под стойката на акомулатора. Значи, при отвиване на пробката може и да не прокапе, може и да прокапе - това е от нивелацаята. Бъркаш с някой тел или сламка и гледаш колко надолу е паднало нивото. Ако е до около 5 мм под ръба - няма проблеми - затягай пробката и свиркай - всичко е ОК. Ако е по-надолу обаче - явно имаш някакъв теч и преди да долееш е добре да го отстраниш, щото маслото в скоростите няма как да изветрее или да "изгори".
Коментар
-
bbw написа:На мен ми го доливаха със стара помпа от москвич. Беше много интересно хрумване. Не мисля че има щека за проверка на маслото на ск.кутия. поне аз не съм виждал или чувал такова нещо.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
///// написа:BO написа:п.п. Не друго, ама въобще не се разбира за какъв автомобил/двигател се пита.Някой може ли да обясни какво трябва да стане, след като се отвори пробката, трябва да тече ли или какво точно трябва да гледам, за да разбера до къде е?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар