Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Събирам мнения за Coupe 20v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Събирам мнения за Coupe 20v Turbo

    Значи сериозно съм се замислил да сменям HGT-то с малко по мощния вариант . Та някой ако може да изкаже мнения за колата. Как е като поддръжка, има ли дефекти и в този мотор като в атмосферния(за мазането на коляновия вал става въпрос), и други полезни неща, които мога да знам при евентуална покупка на такова Coupe. За пояснение ще кажа, че съм се ориентирал към варианта Limited edition, който е с апарати БРЕМБО, червени кожи и т.н.Мерси предварително
    Bravo HGT

    #2
    Re: Събирам мнения за Coupe 20v Turbo

    smokie написа:
    Значи сериозно съм се замислил да сменям HGT-то с малко по мощния вариант . Та някой ако може да изкаже мнения за колата. Как е като поддръжка, има ли дефекти и в този мотор като в атмосферния(за мазането на коляновия вал става въпрос), и други полезни неща, които мога да знам при евентуална покупка на такова Coupe. За пояснение ще кажа, че съм се ориентирал към варианта Limited edition, който е с апарати БРЕМБО, червени кожи и т.н.Мерси предварително
    Чудесен избор на модел Фиат и двигател(като мощност).Проблемите на турбо мотора са идентични с тези на атмосферния.Като допълнителен проблем на турбо мотора може да се спомене капризния турбокомпресор.Всички 20V Turbo са екипирани с предни апарати Brembo като разликата с Limited Edition е само в цвета на апаратите(червени при Limited Edition+Plus и сиви за всички останали).Recaro салона също е комбинация от черна и червена кожа и е строго специфичен за Limited Edition моделите.Тук може да видиш всички бройки които са регистрирани и са в движение(сайта не е обновяван много скоро) Limited Edition.Аз на твое място бих избрал Plus модела.Много по приятен салон(отново Recaro) ,красиви бели циферблати(скоростомера е до 280км/ч) и по голям избор на цветове.Ако си се спрял на конкретна кола най важното за гледане е-какво е налягането на маслото при много добре загрял двигател(моделите до 99г. имат уред за температурата на маслото,а тези след 99г на негово място се намира волтметър).Всичко под 1,5атм. налягане(при температура на маслото около 100 градуса) трябва автоматично да те откаже от въпросния автомобил.Не на последно място-прецени добре финансовите си възможности.Всичко по тази кола е доста скъпо.

    Коментар


      #3
      Мерси много за инфото колега. Значи да разбирам, че си го има и тоя мотор проблема с мазането на вала. Тва малко може да ме откаже по принцип щото на Бравото съм се сблъсквал с тоя проблем и не е много приятно.
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        По мое мнение тези автомобили са изключително капризни и ако собственика преди теб не я е гледал добре ти гарантирам сериозни разходи. Дори и стандартното обслужване на автомобила който аз карах - 2000 16в си бе цифра. Само за ремъци и ролки бях дал над 400лв, а да не забравяме , че има и филтри (бензиновия е около 35-40 лв. по спомен) и т.н. Вярвай ми тази лимитирана серия ще е бая по-скъпа във всичко. А и в градски условия се подготви за над 15 литра на 100 км. Но пък от друга страна друга такава едва ли ще има в квартала ти, а може би и в града ти.
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар

        Working...
        X